Licitatie Publica - Servicii curatenie interioara in unitati sanitare cu profil spitalicesc
Anunt de participare numarul 101506/08.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLAN
Adresa postala: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011241, Romania, Punct(e) de contact: Diana Scarlatescu, Tel. 2237192, 0318059301, Email: [email protected], Fax: 2231480, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii curatenie interioara in unitati sanitare cu profil spitalicesc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: serviciile de curatenie in unitati sanitare cu profil spitalicesc, in interiorul tuturor pavilioanelor Institutului National de Gerontologie si Geriatrie ?Ana Aslan? Bucuresti cu sediul in localitatea Otopeni ? Judet Ilfov, Calea Bucurestilor, Nr.307 si la Sediul Central din str. Caldarusani nr. 9, sector 1 Bucuresti corp A, B, C, D .
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 939, 600 si 1, 033, 560RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii curatenie interioara in unitati sanitare cu profil spitalicesc 12 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
suprafata minima 87000 mp, suprafata maxima 95700 mp.
Valoarea estimata fara TVA: intre 939, 600 si 1, 033, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gr de buna ex (5% din val contr subs)si gar de part.(10.336 RON)-OP/scris de garan banc/ instr de garant emis in cond legii de soc de asig/numerar la cas instit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul I.N.G.G. ANA ASLAN
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu se impune o anumita forma juridica de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declprivindeligibilitatea*Decl privind neincadrarea in prevederile art. 181Decl privind calitatea de participant la procedura de achizitie
- cert. emis de Adm. Financiara (original sau copie legalizata) - in termen de valabilitate
- Conf. privind plata taxelor si imp. (certificate emise de D. G. de Fin. Publice si Consiliile Locale), valabile la data sedintei de deschidere aferenta procedurii, in original sau copie legalizata.
*Cert. constatator emis de Of. Regi. Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al of. corespunde cu obiectul procedurii, in original, valabil la data sedintei de deschidere aferenta procedurii, avand valabilitate 30 zile de la emitere.
* CUI si anexa,
Doc. vor fi emise pentru fiecare dintre op.ec., in cazul unei asocieri/ consortiu, sustinator inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul.
Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei daca nu se specifica altfel in context.
*Min.1 contract finalizat similar obiectului procedurii cu unitati sanitare,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani ? minim 1.880.000 ron (fisa de informatii generale) ? in original.
*Ultimul bilant contabil (31.12.2009), vizat si inregistrat de organele abilitate, in copie(stampilat conform cu originalul, semnatura in clar si specimen de semnatura).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXPERIENTA SIMILARA
Ofertantul va prezenta
1. ?Minim 2 recomandari similare obiectului contractului de la unitati sanitare cu 400 paturi.
2. - Declaratie pe propria raspundereprivindrespectareaconditiilor de munca si de protectie a muncii.
3. - Declaratie pe propria raspundereprivindrespectareain oferta tehnica a tuturor cerintelorsolicitate in caietul de sarcini
4. Se solicita prezentarea, in ultimii 3 ani a minim 1 contract de prestari servicii similar cu unitati sanitare in valoare de cel putin 800.000 ron. O polita de asigurare pentru daune provocate tertilor in valoare de 150.000 Euro.5. Certificat de absolvire a cursurilor de calificare profesionala in profesia de agent de curatenie acreditat de ministerul Muncii si Ministerul Invatamantului ( minim 40 agenti ) ? copii conform cu originalul ;
6. carnete de sanatate , avizate la zi , copii conform cu originalul ;
7. cazier judiciar ;
8. declaratie pe propria raspundere privind utilajele din dotare .
9. Lista principalelor activitati prestate in ult. 3 ani.
10. Se vor prezenta MOSTRE a cel putin (2) doua tipuri Dezinfectanti.* ISO 9001; 14001; ISO 18001* Observatie: In cazul in care Comisia de evaluare a ofertelor constata ca unul sau mai multi ofertanti au omis sa prezinte cel mult trei documente privind eligibilitatea / inregistrarea / capacitatea tehnica / capacitatea economico-financiara, acesta va solicita ofertantilor respectivi completarea documentelor care lipsesc, acordand in acest scop un termen de maxim 72 ore, cu respectarea dispozitiilor art. 78 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuireacontractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006privind atribuireacontractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5552/28.05.2010 Nr documentatiei de atribuire
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2010 10:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2010 12:00
Locul: INGG ANA ASLAN str. Caldarusani nr. 9 , sector 1 Bucuresti, Parter, Amfiteatru
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor, prezentand obligatoriu imputernicirea scrisa.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti ? Sectia a VIII-a contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel. 021/3223564, Fax: 021/3221240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar a actului care este contestat, in conditiile OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Caldarusaninr. 9, sect. 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011241, Romania, Tel. 021/223.71.92, Email: [email protected], Fax: 021/223.14.80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2010 17:06