Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII CURATENIE, SALUBRIZARE, VIDANJ, TRANSPORT SI MANIPULARI OBIECTE


Anunt de participare numarul 2024/13.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BANCA NATIONALA A ROMANIEI
Adresa postala: STR. LIPSCANI, 25, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA LOGISTICA - SERVICIUL ADMINISTRARE PATRIMONIU, Tel.3130410, In atentia: ROXANA TATU, Email: [email protected], Fax: 3110531
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BANCA NATIONALA A ROMANIEI
Adresa postala: STR. LIPSCANI, 25, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA LOGISTICA - SERVICIUL ADMINISTRARE PATRIMONIU, Tel.3130410, In atentia: ROXANA TATU, Email: [email protected], Fax: 3110531
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BANCA NATIONALA A ROMANIEI
Adresa postala: STR. LIPSCANI, 25, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA LOGISTICA - SERVICIUL ADMINISTRARE PATRIMONIU, Tel.3130410, In atentia: ROXANA TATU, Email: [email protected], Fax: 3110531
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII CURATENIE, SALUBRIZARE, VIDANJ, TRANSPORT SI MANIPULARI OBIECTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: BUCURESTI SI SNAGOV
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII CURATENIE, SALUBRIZARE, VIDANJ, TRANSPORT SI MANIPULARI OBIECTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74700000-6 - Servicii de curatenie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICIILE VOR FI PRESTATE IN TREI LOCATII DIFERITE
Valoarea estimata fara TVA: intre 700, 000 si 750, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA DE PARTICIPARE -21.000 RONSCRISOARE DE GARANTIE DE BUNA EXECUTIE - 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE ELIGIBILITATE, DOCUMENT DE INREGISTRARE, PLATA LA ZI A IMPOZITELOR SI TAXELOR, CERTIFICAT EMIS DE OF. REG. COMERTULUI, AUTORIZATIE DE MEDIU PT. SERV. DE SALUBRIZARE, LICENTA ANRSC, CONTRACT PT. DEVERSARE DESEURI LA GROAPA ECOLOGICA AUTORIZATA, LICENTA PT. VALORIFICAREA DESEURILOR RECICLABILE,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
REZULTATUL ECONOMIC PT. ULTIMII 3 ANI, CIFRA DE AFACERI PT. ULTIMII TREI ANI,
MASURI PROPRII DE SECURITATE A MUNCII
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA CU SERVICII SIMILARE (ULTIMII 3 ANI), DECLARATIE PRIV. ECHIPAMENTELE TEHNICE, INFORMATII REF. LA PERSONALUL FOLOSIT, DOCUMENTE CARE ATESTA CONFORMITATEA SERVICIILOR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2007 14:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: DINICU GOLESCU, 38, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.3134641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SOS. OLTENITEI, 107-111, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 7000, Romania, Tel.0213321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BNR - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: STR. LIPSCANI, 25, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030031, Romania, Tel.0213128087
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2007 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer