Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de Intocmire Studiu de Fezabilitate Comun pentru reabilitarea si modernizarea porturilor din Turnu Magurele si Nikopole si a unui studiu de impact asupra mediului in cadrul proiectului ?Waterway Infrastructure Development and Equipment (W.I.D.


Anunt de participare numarul 122743/04.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Turnu Magurele
Adresa postala:  str. Republicii, nr.2, Turnu Magurele, Teleorman, Localitatea:  Turnu Magurele, Cod postal:  145200, Romania, Punct(e) de contact:  Livia Iordache, Tel. 0247-416451, In atentia:  Compartimentului achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0247-416453, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii deIntocmire Studiu de Fezabilitate Comun pentru reabilitarea si modernizarea porturilor din Turnu Magurele si Nikopolesi a unui studiu de impact asupra mediului in cadrul proiectului ?Waterway Infrastructure Development and Equipment (W.I.D.E.)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Turnu Magurele, judetul Teleorman
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii deIntocmire Studiu de Fezabilitate Comun pentru reabilitarea si modernizarea porturilor din Turnu Magurele si Nikopolesi a unui studiu de impact asupra mediului in cadrul proiectului ?Waterway Infrastructure Development and Equipment (W.I.D.E.) ? Platform for the transport network in Turnu Magurele - Nikopole Cross-border Area? (?Dezvoltarea si echiparea infrastructurii pe cai navigabile (W.I.D.E) ? Platforma pentru reteaua de transport din zona transfrontaliera Turnu Magurele-Nikopole?)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71313440-1-Servicii de evaluare a impactului asupra mediului pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii deIntocmire Studiu de Fezabilitate Comun pentru reabilitarea si modernizarea porturilor din Turnu Magurele si Nikopolesi a unui studiu de impact asupra mediului in cadrul proiectului ?Waterway Infrastructure Development and Equipment (W.I.D.E.) ? Platform for the transport network in Turnu Magurele - Nikopole Cross-border Area? (?Dezvoltarea si echiparea infrastructurii pe cai navigabile (W.I.D.E) ? Platforma pentru reteaua de transport din zona transfrontaliera Turnu Magurele-Nikopole?)
Valoarea estimata fara TVA: 890, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 5000 leiGarantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013, Axa prioritara 1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. pe proprie raspundere, ca nu se afla in niciuna din sit prev la art.180 din OUG 34/2006 cu modif si compl ulterioare; Decl pe proprie raspundere, ca nu se afla in niciuna din sit prev la art.181 din OUG 34/2006 cu modif si compl ulterioare.Certificate constatoare privind indeplinirea oblig exigibile de plata locale si destat .In ceea ce priveste cap de exercitare a acti. prof. (inreg), se solicita operatorilor economici certificat de inregistrare (C.U.I., emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal teritorial, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, valabil la data deschiderii ofertei in conformitate cu legislatia in vigoare, Certificat deatestare pentru elaborareastudiilor de evaluare a impactuluiasupra mediului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilanturilorcontabile aferente anilor 2009 si 2010vizate si inregistrate de organele competente .Prezentarea fisei de informatii generale care sa contina cifra de afaceripe perioada ultimilor 3 ani ( 2008, 2009, 2010 )
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa a cifrei de afaceri mediipe ultimii 3 ani este850.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii realizate in ultimii 3 ani , Declaratie si lista resurselortehnicenecesare pentru indeplinirea contractului. Personalulcerut: un proiectant despecialitate, specialistin domeniuldrumurisipoduri, un expert in lucrari hidrotehnice siportuare, unverificatorin lucrarihidrotehnicesiportuare , unspecialist intopografie /geodezie , uninginer specialistiningineriegeologica/ geofizica Acestia pot fi angajatiaiofertantului, colaboratori sau prestatori de servicii cucare ofertantuleste in relatiicontractualesi detinexperienta in domeniilesolicitatedeminim 3 ani .Declaratieprivind respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii, Certificatele : SR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001, SR EN ISO 18001 sau echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: ofertantii participanti la procedura trebuie sa faca dovadaca la data depunerii ofertelor auprestat minim un contract in valoare de minim valoarea contractuluice urmeaza a fiatribuitpentru servicii privind studii defezabilitatepentru reabilitarea infrastructurii portuare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13114 din 06.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 12:00
Locul: Primaria municipiului Turnu Magurele , etajul2, camera 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoaneimputernicite prin dispozitia primarului sipersoane imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria2007-2013, Axa prioritara 1 ? Accesibilitate- Imbunatatirea mobilitatii si a accesului la infrastructura de transport, informatii si comunicatii in regiunea transfrontaliera, Domeniul major de interventie 1.1 - Imbunatatirea facilitatilor de transport transfrontalier terestru si fluvial
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontalier Romania - Bulgaria 2007-2013)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  stradaStavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelBucuresti
Adresa postala:  strada Splaiul Independentei, , nr.2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010774, Romania, Tel. 0213191674, Email:  [email protected], Fax:  0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostiinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Primariei municipiului Turnu Magurele
Adresa postala:  strada Republicii, nr.2, Localitatea:  Turnu Magurele, Cod postal:  145200, Romania, Tel. 0247416451, Fax:  0247416453
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2011 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer