Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si verificare documentatie tehnico-economica (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.) pentru obiectivul de investitii ? REGULARIZARE SI APARARI DE MAL PARAUL REMEZEU,COMUNA VICOVUL DE JOS,JUDETUL SUCEAVA ETAPA A-II-A?


Anunt de participare numarul 125964/13.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala:  Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Punct(e) de contact:  Serv.investitii, Tel. 0234 / 537383, In atentia:  sing. Maria Diaconescu, Email:  [email protected], Fax:  0234 / 510.050, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii deproiectaresiverificaredocumentatietehnico-economica(fazeleP.T.+C.S., D.E. siP.A.C.) pentru obiectivul de investitii ? REGULARIZARE SI APARARIDE MAL PARAUL REMEZEU, COMUNA VICOVUL DE JOS, JUDETUL SUCEAVA ETAPA A-II-A?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Lucrarile sintamplasatepe paraul Remezeu, afluent de dreapta al raului Suceava, pe teritoriul, localitatii Vicovu de Jos, in nord-vestul judetului Suceava. Hidrografic, amplasamentul lucrarilor se afla in subbazinul hidrografic al paraului Remezeu, care face parte din bazinul hidrografic de ordinul I al raului Siret, subbazinul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE SI VERIFICARE DOCUMENTATIE TEHNICO-ECONOMICA (FAZELE P.T.+C.S., D.E. SI P.A.C.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita: intocmirea si verificarea documentatiei tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.) si studiilor (topografice, hidrologice, geotehnice), intocmirea documentatiilor necesareobtinerii certificatului de urbanism si avizelor si acordurilor stabilite prin certificatul de urbanism, obtinerea certificatului de urbanism si avizelor si acordurilor stabilite prin certificatulde urbanism, obtinerea autorizatiei de construire, reactualizarea Devizului General si respectiv reactualizarea S.F.-ului (daca este cazul), ori de cate orisolicita achizitorul, pe toata perioada pana la finalizarea executiei lucrarilor, intocmirea documentatiei pentru scoatere terenuri din circuitul agricol siintocmire documentatie pentru expropiere terenuri (daca este cazul), asistenta tehnica pe toata perioada de executie a lucrarilor inclusiv elaborarea Planului de securitate si sanatate pentru executarea lucrarilor la obiectivul de investitii? REGULARIZARE SI APARARIDE MAL PARAUL REMEZEU, COMUNA VICOVUL DE JOS, JUDETUL SUCEAVA ETAPA A-II-A?.
Valoarea estimata fara TVA: 163, 210RON
II.2.2) Optiuni
Da
in conditiile art.122, alin. j) din O.U.G. nr. 34/2006 (*actualizata*)
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 3.264, 00 RON. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului si se va constitui conform prevederilor din documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si alte surse atrase.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (valabile la data depunerii ofertelor in S.E.A.P.), inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale; Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile, contul de profit si pierderi, toate anexele la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010; Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti-se solicita denumirea contractului, beneficiarul, valoarea contractului, daca este cazul; Informatii privind cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 anitrebuie sa fie cel putin egala cu: 326.420, 00 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani insotita de certificari de buna prestare ptr. cele mai importante servicii cf.art.188 al.2 lit.a) din OUG nr.34/2006 ; Se solicita completarea formularului ?Experienta similara?;Declaratie privind echipamentele tehnice din dotare;Declaratie referitoare la efectivele medii anuale;coordonator in materie de securitate si sanatate pentru nivelul superior pe durata elaborarii proiectului.Cerinte obligatorii: 1. Certificate de atestare eliberate de Ministerul Mediului conform Ordinului nr.1671/2007 ptr.domeniul: a) intocmirea studiilor hidrologice; b) intocmirea studiilor hidrogeologice; c)intocmirea studiilor de gospodarire a apelor;d) elaborarea documentatii pentru obtinere aviz de gospodarire a apelor.2. Certificate de autorizari eliberate de O.N.C.G.C. conform Ordinului nr. 538/2001 sau Ordinului nr. 107/2010 emis de M.A.I.-A.N.C.P.I. ptr.: persoane fizice: categoria B sau C;sau persoane juridice: clasa a III-a.3. Atestate verificatori proiecte conform Ordinului M.L.P.T.L. nr.777/2003, cerintele: A7-Rezistenta si stabilitate pentru constructii si amenajari hidrotehnice;B5-Siguranta in exploatare pentru constructii si amenajari hidrotehnice;D-igiena, sanatatea oamenilor, refacerea si protectia pentru toate domeniile.Se mai solicita: Certificat de atestare ISO 9001 sau echivalent pentru managementul calitatii;Certificat de atestare ISO 14001 sau echivalent pentru managementul de mediu; Certificat OHSAS 18001 sau echivalent-pentru managementul Sanatatii si Securitatii Ocupationale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 3 ani, ofertantul sa fi prestat 1 (un) contract de servicii similar de valoare egala sau mai mare de 81 605, 00 RON (fara TVA)sau cel mult 3 (trei) contracte de valoare cumulataegala sau mai mare de 146 889, 00 RON (fara TVA).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15465/07.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Pentru a putea participa la procedura de atribuire in calitate de ofertanti, operatorii economici au obligatia sa se inregistreze in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (S.E.A.P.) conform prevederilor HG 1.660 din 22 noiembrie 2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.Documentatia si clarificarile aferente se pot vizualiza in SEAP laadresa www.e-licitatie.ro prin actionarea butonului Documentatie si clarificari..Vor fi acceptate numai ofertele depuse online in S.E.A.P.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa?SIRET?? Comp. Juridic si Contencios
Adresa postala:  str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234.541646, Fax:  0234.510050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2011 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer