Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de ? Asigurare a bunurilor proprietate publica si privata din cadrul CN APM SA Constanta?


Anunt de participare (utilitati) numarul 139509/09.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Dezvoltare-Achizitii Publice, Tel. +40 241611540, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala ?ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME? S.A. Constanta
Adresa postala: Incinta Port, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Dezvoltare ?Achizitii Publice, Tel. +40 241601394, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala ?ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME? S.A. Constanta
Adresa postala: Incinta Port, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Camera 217 - ? Registratura?, Tel. +40 241601394, Fax: +40 241619512
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de ? Asigurare a bunurilor proprietate publica si privata din cadrul CN APM SA Constanta?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asigurare a bunurilor proprietate publica si privata din cadrul CN APM SA Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66513000-9 - Servicii de asigurare legala si de asigurare impotriva tuturor riscurilor (Rev.2)
66515000-3-Servicii de asigurare de daune sau pierderi (Rev.2)
66516000-0-Servicii de asigurare de raspundere civila (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? Asigurarea bunurilor proprietate publica si privata din cadrul CN APM SA Constanta?
Valoarea estimata fara TVA: 225, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul: 20.000 RON sau echivalentul in Euro la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor preliminare cu 5 zile; Perioada de valabilitate: 120 zile de la data limita dedepunerea ofertelor preliminare; Modul de constituire prin: a)Ordin de plata in contul CN APM nr.RO83BRDE140SV06373001400 ? cont RONdeschis la BRD Sucursala ConstantaRO61ABNA1400264100079932 ? cont RON deschis la RBS Bank Sucursala ConstantaSau b) Instrument de garantare - emis de catre o banca(Formular nr.11) sau de o societate de asigurare . Polita de garantare trebuie sa fie emisa de o alta societate de asigurari decat societatea de asigurari care depune oferta. Polita de asigurare si conditiile generale si speciale nu vor contine in niciun caz clauze de excluderi de plata catre beneficiar, respectiv autoritatea contractanta, a valorii de asigurare.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres art.87 din HG nr.925/2006 si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta la Art.2781 din OUG 34/2006 in cazul in care contestatia a fost respinsa ca nefondata.- Restituirea garantiei de participarese face in conformitate cu art.88 din HG 925/2006In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie sa fie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Cuantumul: 10% din pretul contractuluiModul de constituire: De regula, printr-un Instrument de garantare emis de catre o banca sau de o societate de asigurare, conform prevederilor art.90 alin (1) din HG 925/2006, alta decat ofertantul castigator al contractului. Polita de asigurare si conditiile generale si speciale nu vor contine in niciun caz clauze de excluderi de plata catre beneficiarrespectiv autoritatea contractanta, a valorii de asiguraresau conform art.90 alin (3) din HG 925/2006, daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executieRestituirea garantiei se va face conform art. 92 alin (2)din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
Cerinta obligatorie: Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, completata conform Formular 12 A?original. Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul
2. Declaratie privind neincadrareain prevederile art.181 din OUG 34/2006
Cerinta obligatorie: Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere, completata in conformitate cu Formular 12 B ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006
Cerinta obligatorie: Prezentarea declaratiei pe propria raspundere completata in conformitate cu Formular 12 D ? original
In vederea completarii acestei declaratii, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt nominalizate in Anexa A la Fisa de date.Se va prezenta si de tertul sustinator/subcontractant/asociat.
4.Certificat de participare cu oferta independentaCerinta obligatorie: Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formular 12G ? original, 5. Declaratii privind indeplinirea obligatiilor fiscale
Cerinte obligatorii: a. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care sa prezinte situatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celeiin care se depun candidaturile? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
b. Prezentarea Certificatului de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celeiin care se depun candidaturilor ? original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
6. Informatii privind calitatea de participantCerinta obligatorie: Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cuFormular 12C ? original. Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta 1 ? Persoane juridice romane
Cerinte obligatorii:
1.Prezentarea Certificatului constatator emis de ONRC, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a candidaturilor, din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului, corespunzator obiectului procedurii-original /copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
2. Prezentareaautorizatiilorpentru practicarea claselor de asigurari:
?Asigurari de accidente si boala, Asigurari auto, Asigurari maritime si de transport, Asigurari de incendii si alte daune la proprietati, Asigurari de raspundere civila? , emisede catre CSA in conformitate cu art. 5 pct. b) si c) din Legea 32/2000, valabile la data depunerii candidaturilor- original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.
1. Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun candidatura/oferta comuna, Autorizatia emisa de catre CSA pentrupracticarea claselorde asigurari mentionate mai sus trebuie detinuta de catre asociatul care va executa integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Un tert nu poate sustineun candidat, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind transferabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Situatiilor financiare auditate intocmite pentru anul 2011, 2. Fisa de ?Informatii generale? , in care se solicita si cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului realizata pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), (curs BNR mediu)
Cerinta minima: -Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim2.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara
1.Prezentarea Listei principalelor contracte de asigurare prestate in ultimii 3 ani.2. Prezentarea Listei unitatilor specializate in reparatii autovehiculedin municipiul Constanta si din zona de proximitatepentru marcile de autovehiculeaflate in dotarea CN APM SA ( AUDI, BMW, Renault-Nissan, Skoda, VW, Ford, Mercedes.
Cerinteminime: 3. Prezentarea a cel putin un contract ( polita) de asigurarecu o valoare de minim700.000 lei sau echivalentin Euro (la cursul lei/euro comunicat pentru anul respectiv) dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Prezentarea contracte/conventii cu unitati specializate in reparatii auto din municipiul Constanta si din zona de proximatate a acestuia pentru marcile de autovehiculeAUDI, BMW, Renault-Nissan, Skoda, VW, Ford, Mercedes.
Informatii privind asociatii
- Prezentare Acord de asociere (daca este cazul) , completare conformFormular nr.6
- Fiecare asociat va trebui sa depuna propriul dosar de calificare pentru cerintele din Fisa de date de la Art.III.2.1.a) si b). Pentru demonstrarea cerintelor din Fisa de date de la Art.III.2.2. si Art.III.2.3 se iau in considerare resursele tuturor membrilor asocierii.-Ofertantul/Asociatii raman deplin raspunzatori in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract.
Candidatul poate participa: in nume propriu cu reasiguratori sau ca asociat in cadrul unei asocieri, cu reasiguratori
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2012 13:00
Locul: CN APM SA Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise si a actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor avand preturi egale se va face prin depunerea de noi propuneri financiare, in plic inchis.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, candidatii trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala ?ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME? S.A. Constanta- Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Incinta Port, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. +40 241601704, Fax: +40 241619512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2012 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer