Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CONSULTANTA PENTRU MANAGEMENTUL PROIECTULUI «PROGRAME ACTIVE PENTRU ?OMERI - PAS DECISIV PENTRU CARIERA TA»


Anunt de participare numarul 120261/22.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BRASOV
Adresa postala:  Brasov, str. Lunga nr. 1A, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500035, Romania, Punct(e) de contact:  Romer Ambrus Sandor Mihaly, Tel. 0268/411960, 0268/416879, In atentia:  Marmalichi Georgeta, Email:  [email protected], Fax:  0268/412552, Adresa internet (URL):  www.ajofm-bv.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DECONSULTANTA PENTRU MANAGEMENTUL PROIECTULUI«PROGRAME ACTIVE PENTRU ?OMERI - PAS DECISIV PENTRU CARIERA TA»
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: AJOFM BRASOV- str. Lunga, nr.1A
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul principal al Contractului de consultanta este de a asigura managementul si implementarea cu succes a Contractului de finantare. Scopul contractului este de asigurare a unor servicii de management corespunzator, in vederea implementarii contractului prezentat mai sus.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 694, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in lei si va fi in cuantum de13.880 lei.Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene si cofinantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratii privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Certificate privind indeplinirea obligaTiilor fiscale.
Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei juridice in original;
Certificat fiscalprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local(formular-tip eliberat de catre Primaria competenta) in original.
Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii doi ani (31.12.2009 si 31.12.2010), insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente, in copie semnata si stampilata de catre societate ?conform cu originalul?.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri in ultimii 2 ani financiari incheiati sa fie mai mare decat 1.375.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii.
Personal angajat: manager proiect
- responsabil financiar
- consilier juridic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Prezentarea a min.1 - max. 2 contracte, indeplinite in calitate de contractant / asociat / partener / executant, finantate prin Fondul Social European, Programul Operational Sectorial ?Dezvoltarea Resurselor Umane? 2007 ? 2013, avand un obiect similar cu cel al prezentului contract prezentate ca experienta trebuie sa insumeze o valoare totala mai mare sau egala cu   600.000lei.Experienta manager proiect si responsabil financiar - min 3 ani experienta in implementarea proiectelor in domeniul resurselor umane.Experienta consilier juridic - min 2 ani in domeniul juridic pentru proiecte cu finantare publica europeana in domeniul resurselor umane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Cf.art.83 alin.(2)-(3)dinO.U.G.nr.34/2006.Evit.intarzierii activ.din contr.de fin. a cre?terii gr. de abs.a fondurilor, resp.angaj.prin semn.contr. cu AM POSDRU, resp. term. de fin. a proiectului.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 15
Experienta similara - maxim 70 pctValoarea cifrei de afaceri pe anul 2010 - maxim 30 pct.Selectarea se va face in concordanta cu documentatia de atribuire.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2011 11:00
Locul: Sediu AJOFM Brasov, str Lunga nr 1A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social European, Programul Operational Sectorial ?Dezvoltarea Resurselor Umane? 2007 ? 2013
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0300846, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
.
Adresa postala:  ., Localitatea:  ., Cod postal:  ., Romania, Tel. ., Email:  [email protected], Fax:  .
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art 256^2 din OUG 34/2006 in 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BRASOV
Adresa postala:  str Lunga nr 1A, Judetul Brasov, Municipiul Brasov, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  50035, Romania, Tel. 0268416879, Email:  [email protected], Fax:  0268412552, Adresa internet (URL):  www.ajofm-bv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2011 16:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer