Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de control prin teledetectie a cererilor de plata pe suprafata - Campania anului 2012 si servicii de verificare a imaginilor satelitare furnizate de catre JRC


Anunt de participare numarul 135308/09.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 213054835 /+40 213054976, In atentia: Dumitra Mihaila, Cristina Gavrila, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213054835 /+40 213150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii decontrol prin teledetectie a cererilor de plata pe suprafata - Campania anului 2012 si serviciide verificare a imaginilor satelitare furnizate de catre JRC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Serviciile vor fi prestate la sediul/punctele de lucru ale prestatorului si in zone situate pe intreg teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita prestarea de servicii de control prin teledetectie a cererilor de plata pe suprafata pentru Campania anului 2012 si serviciide verificare a imaginilor satelitare furnizate de catre JRC.
Serviciile constau in controlul prin teledetectie a unui numar estimat total de 93.146 de dosare(aproximativ 558.876 parcele de control), cuo suprafata totala de 23.520 kmp si in prelucrarea de imagini satelitare in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini, impartite in doua loturi.
Controlul si verificarea corectitudinii solicitarilor de plata se vor face in conformitate cu prevederile Regulamentelor Comisiei Europene nr. 1122/2009 si nr. 73/2009 cu modificarile si completarile ulterioare, coroborate cu Documentele de lucru JRCreferitoare la Specificatiiletehnice comune pentru Campania 2012 pentru controlul prin teledetectie a suprafetelor cererilor de plata pe suprafata precum si cele care se refera la bunele practici si control al calitatii pentru ortorectificarea imaginilor.
Serviciile vor fi realizate in transe, in termen de 16saptamani de la livrarea de catre achizitor a esatioanelor supuse controlului calitatii executiei controlului prin teledetectie.Achizitia se va derula pe doua loturi, dupa cum urmeaza:
Lotul 1 -Servicii de control prin teledetectie a cererilor de plata pe suprafata pentru un numar de 41.037 de dosare (aproximativ 246.222 parcele de control), situate in 13 zone, cuo suprafata totala de imagine de prelucrat de 10.920 kmp. Parcelele sunt situate in zone amplasate in judetele din euroregiunile de Nord, Nord-Vest si Centru ale Romaniei, respectiv : Satu Mare, Maramures, Salaj, Bistrita-Nasaud, Cluj, Mures, Bihor, Arad, Timis, Hunedoara, Caras-Severin, Alba, Sibiu, Brasov, Covasna si Harghita.Lotul 2 -Servicii de control prin teledetectie a cererilor de plata pe suprafata pentru un numar de 52.109 de dosare, (aproximativ 312.654 parcele de control), situate in 15 zone, cuo suprafata totala de imagine de prelucrat de 12.600 kmp. Parcelele sunt situate in zone amplasate in judetele din euroregiunilede Nord-Est, Sud-Est, Sud si Sud-Vest ale Romaniei, respectiv : Suceava, Botosani, Neamt, Iasi, Bacau, Vaslui, Vrancea, Galati, Buzau, Braila, Tulcea, Constanta, Ialomita, Calarasi, Giurgiu, Bucuresti, Ilfov, Prahova, Arges, Dambovita, Mehedinti, Gorj, Valcea, Dolj, Olt, Teleorman.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71630000-3 - Servicii de inspectie si testare tehnica (Rev.2)
71354100-5-Servicii de cartografie digitala (Rev.2)
77100000-1-Servicii pentru agricultura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile constau in controlul prin teledetectie a unui numar estimat total de 93.146 de dosare (aproximativ 558.876 parcele de control), cuo suprafata totala de 23.520 kmp si in prelucrarea de imagini satelitare in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini, impartite in doua loturi.
Achizitia se va derula pe doua loturi, dupa cum urmeaza:
Lotul 1 -Servicii de control prin teledetectie a cererilor de plata pe suprafata pentru un numar de 41.037 de dosare (aproximativ 246.222 parcele de control), situate in 13 zone, cuo suprafata totala de imagine de prelucrat de 10.920 kmp. Parcelele sunt situate in zone amplasate in judetele din euroregiunile de Nord, Nord-Vest si Centru ale Romaniei, respectiv : Satu Mare, Maramures, Salaj, Bistrita-Nasaud, Cluj, Mures, Bihor, Arad, Timis, Hunedoara, Caras-Severin, Alba, Sibiu, Brasov, Covasna si Harghita.
Lotul 2 -Servicii de control prin teledetectie a cererilor de plata pe suprafata pentru un numar de 52.109 de dosare, (aproximativ 312.654 parcele de control), situate in 15 zone, cuo suprafata totala de imagine de prelucrat de 12.600 kmp.Parcelele sunt situate in zone amplasate in judetele din euroregiunile de Nord-Est, Sud-Est, Sud si Sud-Vest ale Romaniei, respectiv : Suceava, Botosani, Neamt, Iasi, Bacau, Vaslui, Vrancea, Galati, Buzau, Braila, Tulcea, Constanta, Ialomita, Calarasi, Giurgiu, Bucuresti, Ilfov, Prahova, Arges, Dambovita, Mehedinti, Gorj, Valcea, Dolj, Olt, Teleorman.Valoarea estimata a contractului, pentru cele doua loturi, este de 4.631.219 lei, fara TVA, respectiv, 1.058.879 euro, fara TVA, dupa cum urmeaza:
Lotul 1 -valoarea estimata este de 2.040.360 lei, respectiv 466.507 euro, fara TVA, pentru un numar de41.037 de dosare de control.
Lotul 2 -valoarea estimata este de 2.590.859 lei, respectiv 592.372 euro, fara TVA, pentru un numar de52.109 de dosare de control.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 631, 219RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lotul 1-30.000 lei, Lotul 2-38.000 lei, valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se constituie prin oricare din formele si in conditiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006.Scrisoarea de garantie se va prezenta conform formularului F09 din sectiunea formulare. Este de preferat ca scrisoarea de garantie sa fie emisa de catre o banca din Romania, sau cu corespondent in Romania. Daca scrisoarea de garantie este emisa de o banca din strainatate, se va prezenta originalul acesteia, insotit de traducerea autorizata si legalizata. Se poate constitui si prin Virament bancar. Contul in lei in care va fi virata suma este RO29TREZ7005005XXX001097, deschis la Trezoreria Bucuresti, cod fiscal APIA 16517187.Daca ofertantul depune o contestatie si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 5.821 lei pentru lotul 1, respectiv 6.371 lei pentru lotul 2.Indiferent de instrumentul bancar folosit, acesta se va depune in SEAP la sectiunea Documente de calificare.Daca garantia se constituie prin Scrisoare de garantie, aceasta va fi depusa si in original la sediul autoritatii contractante, la Registratura, in termen de 24 de ore de la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP. 10% din valoarea contractului fara TVA, pentru fiecare lot in parte.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara, aceasta se va prezenta conform formularului F13 din sectiunea formulare. Scrisoarea de garantie bancara se va prezenta in original pana la data semnarii contractului. Este de preferat ca scrisoarea de garantie sa fie emisa de catre o banca din Romania, sau cu corespondent in Romania. Daca scrisoarea de garantie este emisa de o banca din strainatate, se va prezenta originalul acesteia, insotit de traducerea autorizata si legalizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Bugetare-Bugetul de stat alocat autoritatii contractante pentru intreaga perioada de derulare a contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa si prezenta Formularul F02 - Declaratie de eligibilitate, din Sectiunea Formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.
2. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.
3. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Se va completa si prezenta Formularul F03 din sectiunea formulare. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte in parte. Tertul sustinator va completa declaratia in conformitate cu formularul F031 pentru tertul sustinator din sectiunea formulare.
5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa si prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu modelul prevazut in Formularul F06 din Sectiunea III. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.
6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul F07 in conformitate cu modelul prevazut in Sectiunea Formulare. Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator). Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Florin Marius Faur, Melinda Kerekes, Gheorghe Dorel Benu, Sterghiu Nicolae, Alexandru Stancu, Elena Mierlea, Cristina Gavrila, Raluca Demian, Gabriela Oprea, Florin Frunza, Cristian Croitoru, Mihai Dobre, Dumitra Mihaila, Elena Deaconu, Oana Enciu, Adrian Hiru, Roxana Pandaru. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte.
7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formular F15. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte.
8. Declaratie de confidentialitate. Declaratia va fi solicitata doar ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire si aceasta se va intocmi conform Formularului F 14. In conformitate cu Reg. CE nr. 850/2002 si cu standardul ISO 17799:2006, respectiv cu standardul ISO 27001/2006, prestatorul serviciilor de control prin teledetectie trebuie sa semneze o declaratie de confidentialitate, privind nedivulgarea informatiilor la care are acces.Nota : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)
Nota : Pentru persoanele juridice straine:
a.Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta.
b.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
c.Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
Toate documentele de calificare solicitate mai sus se vor depune scanat, in SEAP, la sectiunea Documente de calificare. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Certificatul constatator: -trebuie sa fie emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor ;
-din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica, - va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.
Documentul se va depune scanat, in SEAP, la sectiunea Documente de calificare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Prezentare generala.- Se vor prezenta informatii generale despre ofertant.- Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara.Se sol ca ofert sa faca dovada ca a prestat in ultimii trei ani serv similare cu cele care fac ob prezent ctr, de control prin teledet si fotogrammetrie avand inclusa si activit de orthoredresare in care au fost prestate serv care au presupus desfasurarea de activitati similare dpdv metodologic cu cele cuprinse in caietul de sarcini, adica sa faca dovada: a. ca s-a realizat activit de control prin teledet prin metoda CAPI b.ca au fost prelucrate imagini satelitare similare cu cele precizate in caietul de sarcini c.ca au fost folosite si prelucratetoate tipurile de imagini transmise de JRC: SPOT4, SPOT5, IKONOS, FORMOSAT, IRS-P6, EROS, GEOEYE, World View2, Quickbird;Niveluri min. solicitate pt fiecare lot in parte: cel putin 200.000 de parcele digitizate si masurate pe imagine, cel putin 3 imagini(2HR si 1VHR), cel putin 5000 kmp controlati prin metoda CAPI.Se va prez cel putin un ctr.de serv. similare(se pot prez doar parti relevante din ctr)sau contracte distincte
2. Document constatator. Pentru contractul/contractele depus ca experienta similara se va prezenta un certificat constatator/document constatator/proces-verbal de receptie a serviciilor, emis de catre beneficiarul serviciilor, care sa ateste faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile contractuale asumate precum si faptul ca serviciile au fost prestate si receptionate in termenul convenit.
3.Resurse umane. Se solicita urmatoarele categorii de personal, pentru fiecare lot in parte: - 1 Manager de proiect, cu experienta de minim 3 ani in proiecte de aerofotografiere, digitizare, teledetectie si care a coordonat ca manager de proiect cel putin 1 proiect de control prin teledetectie sau controlul calitatii activitatii de control prin teledetectie; - 2 Specialisti control calitate, cu experienta de minim 2 ani in proiecte de teledetectie sau controlul calitatii prin teledetectie sau cu decizie de numire in aceasta calitate pentru un proiect similar;
-25 Operatori teledetectie, fotointerpretare, cu experienta de minim 2 ani in controlul printeledetectie, fotointerpretare CAPI. - 5 Operatori masuratori terestre pentru masurarea punctelor de control si esantionarii, cu atestat ?iexperienta de minim 2 ani in masuratori terestre.Cerinta poate fi indeplinita, prin cumul, de intreg grupul de asociati si subcontractanti si dupa caz, de tertul sustinator.
4.Resurse tehnice.Echipamentele minime de specialitate solicitate pentru indeplinirea contractului, pentru fiecare lot in parte, sunt urmatoarele:
- 1 licenta softwarebaza de date GIS
- 1 licenta softwareprelucrare imagini
- 14 licente softwareGIS- 14 statii de lucru- 5 echipamente GPS de precizie submetrica
Nota: Cerinta privind resursele tehnice poate fi indeplinita, prin cumul, de intreg grupul de asociati, subcontractanti si dupa caz, de tertul sustinator. In cazul subcontractantilor, resursele tehnice se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contract.
Nota: Ofertantii care vor participa cu oferte la ambele loturi trebuie sa indeplineasca cerinta obligatorie privind resursele umane minime solicitate prin cumul pentru ambele loturi ofertate.
5.Puncte de lucruOfertantii trebuie sa aiba sediul sau puncte de lucru pentru prelucrarea datelor in Romania. Cerinta se solicita intrucat, in conformitate cu prevederile Liniei directoare nr. 2 (Orientarea nr. 2 / 2007)emisa deComisia Europeana - Directia Generala Agricultura si Dezvoltare Rurala, ofertantul declarat castigator trebuie sa garanteze accesul direct al serviciilor de monitorizare ale achizitorului la documentele si procedurile de lucru ale prestatorului considerat organism delegat.Cerinta privind punctele de lucru poate fi indeplinita, prin cumul, de intreg grupul de asociati si, dupa caz de subcontractanti.
6.Informatii privind subcontractantii (dupa caz).
- Daca este cazul, se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii (completare formular D din sectiunea formulare).
Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnarii contractului de servicii, acordul/acordurile de subcontractare.
7.Informatii privind asociatii (dupa caz).
- Daca este cazul, se va prezenta lista asociatilor.
Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnarii contractului de servicii, contractul (conventia) de asociere, care se
intocmeste in conformitate cu formularul F17.
1. Se solicita certificarea dupa unul din standardele seriei ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor ;
Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.
2. Se solicita certificarea dupa unul din standardele seriei ISO 14001:2005, sau echivalent, pentru implementarea si mentinerea in prezent a unui Sistem de Management de Mediu, recunoscuta la nivel international ;
Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.
3.Se solicita certificarea dupa unul din standardele seriei ISO 27001/2006, sau echivalent, pentru implementarea si mentinerea in prezent a unui Sistem de Management al Securitatii Informatiei, sau certificarea dupa unul din standardele seriei ISO 17799:2006, sau echivalent, pentru implementarea de tehnici de securitate si a codului de buna practica pentru managenetul securitatii informatiei.
Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1023/30.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si observatori desemnati de catre UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, in vederea departajarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici respectivi clarificari prin intermediul SEAP, respectiv se va solicita reofertarea pretului, prin incarcarea in SEAP a unui document care sa contina o noua propunere financiara imbunatatita.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal conform art. 256^2, alin. (1), lit. a) si alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel. +40 213054975/+40 213054976, Email: [email protected], Fax: +40 213054835/+40 213150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2012 17:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer