Licitatie Publica - Servicii de dirigentie de santier pe perioada de executie a lucrarilor aferente proiectului - Cresterea calitatii infrastructurii rutiere in municipiul Curtea de Arges
Anunt de participare numarul 135173/30.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CURTEA DE ARGES (PRIMARIA MUNICIPIULUI CURTEA DE ARGES)
Adresa postala: B-dul BASARABILOR , Nr.99 , CURTEA DE ARGES , ARGES, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: EDUARD BURLACU, Tel. +40 248721033, In atentia: Constantin Porceanu, Email: [email protected], Fax: +40 248721107, Adresa internet (URL): www.primariacurteadearges.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritati locale
Activitate (activitati)
Altele: Serviciipublice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii dedirigentie de santier pe perioada de executie a lucrarilor aferente proiectului - Cresterea calitatii infrastructurii rutiere in municipiul Curtea de Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Curtea de Arges, jud. Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii dedirigentie de santier pe perioada de executie a lucrarilor aferente proiectului
?Cresterea calitatii infrastructurii rutiere in municipiul Curtea de Arges?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul principal al contractului este supravegherea lucrarilor prin diriginti de santier pe toata durata de executie a lucrarilor, intoateetapeledederulareaacestora, respectiv: pregatireaexecutariilucrarilor, executarea lucrarilor, receptialucrarilor, dupa receptia la terminarea lucrarilor, pana la receptia finala.Serviciile de dirigentie de santier se vor desfasura in urmatoarele locatii:
- Cartierul Marina Postei: Str.Postei, Str.M.Eminescu, Str.Marina , Str.Visina , Str.Zlotesti (partea nemodernizata), Str.Olteni, Str.Ulita Postei, Str.Davidesti, Str.Petresti, Str.Corbenilor, Str.Badarcesti, Str.Haiducesti , Str.Barajului, Str.Tarnita;
- Cartier Noaptes: Str.Busaga, Str.Pinului, Str.Stejarului, Str.Ciresilor, Str.Liniei (tronsonI si tronsonII), Str.Cranguri, Str.Faget;
- Cartier Est Valea Sasului Groape: Str.Epuresti, Str.Valea Sasului, Str.Pasajului, Str.Ponoare, Str.Pelinului, Str.Anghelesti, Str.Militari, Str.Alex.Odobescu, Str.Nicolae Iorga, Str.Mestesugari, Str.I.L.Caragiale, Str.Chiritesti, Str.Valea Doamnei, Str.Paunesti, Str.Plopis, Str.Ghioceilor, Str.Macesului, Str.Paltinis, Str.Alunului, Str.Groape, Str.Albina, Str.Izvorului, Str.Schitului, Str.Armand Calinescu, Str.Victoriei si au ca obiectiv supravegherealucrarilor de:
-amenajare pentru protectia mediului,
-lucrari de constructii si instalatii, -organizare de santier
Valoarea estimata fara TVA: 380, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare este de 5.000, 00 lei, conform Art. 85 lit. a) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. 43^1 alin (2), lit a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, este de minim 90 zile de la data termenului limita de primire a oferelor, inclusiv prima si ultima zi, conform Art. 85 lit b) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. 43^1 alin (2), lit b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta, ca parte a Ofertei sale, garantia de participare constituita in conformitate cu art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, astfel: -prin virament bancar cu conditia prezentarii extrasului de cont, in copie certificata ?conform cu originalul?, care sa ateste ca banii au fost virati in contul Municipiului Curtea de Arges. Plata se va face in contul deschis la Trezoreria Curtea de Arges RO49TREZ0485006XXX000080, CUI 4121927, sau-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta in documentatia de atribuire.Nota: In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate de asigurari: ?aceasta trebuie sa fie acreditata de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, conform Legii nr.32/2000 privind societatile de asigurare si supravegherea asigurarilor, cu modificarile si completarile ulterioare;?se va prezenta dovada platii integrale a politei de asigurare;Minimul de cerinte care trebuie cuprinse in instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, se afla in Formularul nr.18 ? Scrisoare de garantie din ?Formulare?. - Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%din valoarea contractului fara TVA, conform art.89 din din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulterioare.Garantia de buna executie se va constitui in termen de maxim 10 zile lucratoare de la semnarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie in conformitate cu prevederile art.90 alin.1 din HG 925/2006.-In cazul in care partile convin asupra modalitatii de constituire a garantiei bancare prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art.I din HG nr.1045/2011 privind modificarea alin.(3) al art.90 din HG nr.925/2006 cu modif. si complet. ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala: 80, 35%, Buget de stat: 17, 65%, Buget local: 2, 00% si contravaloarea cheltuielilor neeligibile.Contract de finantare nr.845/01.09.2010, prin P.O.R 2007-2013;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cerinta nr.1: Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)
Modalitatea de indeplinire
1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularului nr.2 ?Declaratie privind eligibilitatea? din ?Formulare?.Cazier judiciar al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu
originalul?;2.Cazier fiscal al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?; Nota: Conform art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? AC va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180.Completarea si prezentarea Formularului nr.2 din partea tertului sustinator.
- Cerinta nr.2: Declaratie privind situatia personala(neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)
Modalitatea de indeplinire
1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006.Ofertantul va completa o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr.3 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006 din ?Formulare?.Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului. Nota: Daca un grup de operatori
economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.181 lit a), c^1) si d).In acest sens se solicita completarea si
prezentarea Formularului nr.3 din ?Formulare?, adaptat corespunzator, de catre tertul sustinator.
2.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si OG nr.92./2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau
copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
3.Certificate privind plata impozitelor si taxelor locale eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatilor administrativ - teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul principal, sediul secundar si toate punctele de lucru declarate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si OG nr.92./2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
4.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta documentele aferente(decizia, conventia), precum si dovada respectarii facilitatii fiscale acordate, in copie legalizata sau copii lizibile certificate ?conform cu originalul?.
Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat facilitati fiscale de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local(indiferent de cuantumul acestora)scadente in luna anterioara celei in care se
depun ofertele.
- Cerinta nr.3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinire
Formular nr.4?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? din ?Formulare?
- Cerinta nr.4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Modalitatea de indeplinire
Formularul nr.5?Certificat de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta din "Formulare?
- Cerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire
Formularul nr.6 din ?Formulare?.
Nota: Aceasta declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertanti in ?Lista privind subcontractantii? (Formularul nr.11 din ?Formulare?) cat si de tertul sustinator daca este cazul.
Persoanele din cadrul Autoritatii contractante cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar?Nicolae Diaconu, Viceprimar?Costinel Vasilescu,
Secretar?Radu Chirca, Director economic?Gheorghe Florescu, Constantin Porceanu, Radu Marin, Eduard Burlacu
In cazul ofertei comune: - Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acesta declaratie. - Cerinta nr.1: Documente care dovedesc forma de inregistrare
Persoane juridice/fizice romane
Modalitatea de indeplinire
1.Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/ dizolvarea persoanei juridice si obiectul de activitate aloperatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului Constatatorin original/copie legalizata;
Persoane juridice/fizice straine: Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
- nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Declaratia va fi tradusa autorizat in limba romana.In cazul ofertei comune: - Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Informatii generale si documente financiar contabile pe ultimii trei ani financiari incheiati; Cerinta minima: Se solicita ca media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani financiari incheiati sa fie de minim 700.000 lei, calculata conform art.9, lit.b) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Informatii privind oferta comuna
Informatii privind incadrarea ca IMM-uri
Informatii privind operatorii economici nerezidenti
Informatii privind terta sustinatoareeconomica si financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, calculati pana la data depunerii ofertelor
Cerinta minima:
-cel putin 1 contract de servicii de dirigentie pentru lucrari cu o valoare de cel putin 350.000 lei, fara TVA.sau
-maxim 3 contracte servicii de dirigentie pentru lucrari, care insumate au valoarea de cel putin 350.000 lei, fara TVA.
Se solicita ofertantului recomandari, copii dupa partile relevante din contractele prezentate ca experienta similara, procese verbale de receptie, etc.
Cerinta nr.2
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), separat pe fiecare an in parte.
Cerinta nr.3
Nominalizarea personalul ?cheie? de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant
Cerinta nr.4
CV-uri in format Europass pentru personalul cheie nominalizat
Cerinta nr. 5
Declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada in cadrul acestui contract
Cerinta nr. 6
Personalul cheie, Experti cheie:
-Team Leader, ?experienta in minim 1 contract servicii dirigentie de santier pentru lucrari de modernizare drumuri, pentru aceeasi pozitie pentru care este solicitat in cadrul prezentului contract.
-Diriginte de santier autorizat in subdomeniul de autorizare 3.3-drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu-de interes local;
-Diriginte de santier autorizat in subdomeniul de autorizare 6.constructii edilitare si de gospodarie comunala;
-Diriginte de santier autorizat in 9.1- Retele electrice; subdomeniul de autorizare 9.1?retele electrice;
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind oferta comuna
Informatii privind terta sustinatoaretehnica si/sau profesionala
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri ISO 9001 sau echivalent(in cazul unei asocieri aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii)
Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii - certificarea sistemului de protectie a mediului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri ISO 14001 sau echivalent ( in cazul unei asocieri aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
- Legea nr. 10 din 18 ianuarie 1995 privind calitatea in constructii;
- Ordinnr. 1496 din 13 mai 2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier;
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2012 12:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI CURTEA DE ARGES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si expertii cooptati(dupa caz), reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor precum si observatorii UCVAP desemnati(dupa caz) ;
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul: ?Cresterea calitatii infrastructurii rutiere in Municipiul Curtea deArges?, cod SMIS 10695; Programul Operational Regional 2007?2013, Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, sub-domeniul ?Centre urbane?;
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-In conformitate cu prevederile art.255 alin.(1) din O.U.G.nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL Curtea de Arges, Compartiment juridic
Adresa postala: Bd. Basarabilor, nr.99, Municipiul Curtea de Arges, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel. +40 248721033, Email: [email protected], Fax: +40 248721107, Adresa internet (URL): www.primariacurteadearges.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2012 12:46