Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de elaborare expertiza tehnica, audit energetic si proiect tehnic, pentru reabilitarea termica a blocurilor de locuinte situate in Sectorul 4, Bucuresti


Anunt de participare numarul 76933/08.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)
Adresa postala: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040532, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Cormos, Tel.021.336.03.60, Email: [email protected], Fax: 021.336.03.60, Adresa internet (URL): www.ps4.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii deelaborare expertiza tehnica, audit energetic si proiect tehnic, pentru reabilitarea termica a blocurilor de locuinte situate in Sectorul 4, Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Blocuri din sectorul 4.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 32, 767, 500RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii deelaborare expertiza tehnica, audit energetic si proiect tehnic in vederea demararii lucrarilor de reabilitare termica a blocurilor de locuinte situate in Sectorul 4, Bucuresti (cuprinse si aprobate in Programul multianual de Reabilitare Termica a Blocurilor de Locuit, dupa caz)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71314310-8-Servicii de inginerie termica pentru constructii (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
71356000-8-Servicii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare in vederea efectuarii lucrarilor de reabilitare termica a blocurilor de locuit din sectorul 4.
Valoarea estimata fara TVA: 32, 767, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 27000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul consolidat al Primariei Sectorului 4 si alocatii de la bugetul de stat, prin MDRL, in limita programului aprobat, alte surse de finantare legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - legalizarea la notariat a acordului de asociere, inainte de semnarea acordului cadru;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa privind informatii generale despre ofertant; 2.Declaratie privind eligibilitatea; 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 5.Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice - valabil la data deschiderii; 6.Certificatului privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de Directia de Impozite si taxe locale- valabil la data deschiderii; 7.Certificat constatator original sau copie legalizata emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului- valabil la data deschiderii; 8.Certificat de inregistrare fiscala; 9.Cazierului fiscal conform H.G. 31/2003;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente (copie simpla);
-Prezentarea declaratiei privind obligatiile contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Declaratie privind cifra medie de afaceri globala din anii 2006, 2007, 2008 - min. 4.163.400 lei;2.Lichiditatea generala, media pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008): peste 100%;3. Solvabilitatea patrimoniala (2006, 2007 si 2008): peste 30%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor contracte incepute si finalizate in ultimii 3 ani, privind elaborarea de audit energetic, documentatii de expertizare tehnica, proiecte tehnice, pentrureabilitarea termica a unor cladiri, si a instalatiilor interioare aferente, inclusiv verificarea tehnica a proiectelor tehnice privind reabilitarea termica;
2.Declaratie privind numele persoanelor care vor duce la indeplinire viitorul contract si specializarea acestora, insotite de CV, copii dupa cartea de munca, dupa diplome de absolvire, dupa atestate tehnico-profesionale, dupa legitimatii MDLPL;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Experienta similara - min.416.340 lei dintr-un singur contract, sau min.693.900 lei din max. 3 contracte, insotite de copii ale contractelor, aleraportului de audit si expertizei tehnice, ale rapoartelor de verificare, ale proceselor de predare a documentatiilor, recomandari;2.Personal angajat cu vechime in activitatea de proiectare: min.3 ingineri constructori-specializarea constructii civile; min.3ingineri constructori-specializarea instalatii; min.3 verificatori tehnici atestati in domeniul constructii si arhitectura pentru cerintele A1, B1, C, D, E si F; min.3 verificatori tehnici atestati in domeniul instalatii, cerintele Is si It, min. 3 trei experti tehnici atestati in mod obligatoriu cel putin pentru cerinta A1; min. 3 auditori energetici cu atestat;min. 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
termen de predarea a documentatiilor tehnico-economice
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2009 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Datorita volumului mare al documentatiei de atribuire, aceasta nu se ataseaza in SEAP din motive tehnice .Obtinerea documentatiei de atribuire, se va face incepand din 07.05.2009, pe baza unei scrisori de intentie, de la Serv. Achizitii Publice - cam. 44.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +4 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Indepedentei nr. 5, sectorul 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4 021 319 14 93, Email: [email protected], Fax: +4 021 319 16 49, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale din OUG 34/2006, aprobata si modificata ulterior.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de Dezvoltare Urbana
Adresa postala: Bulevardul George Cosbuc , nr. 6-16 , Sector 4 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040562, Romania, Tel.+40 (0)21 336 03 60, Email: [email protected], Fax: +40 (0)21 336 03 60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2009 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer