Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de publicitate


Anunt de participare numarul 90112/05.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii depublicitate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Sediul ONRC
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de servicii de publicitate si de materiale promotionale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
22462000-6-Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoare totala estimata servicii de publicitate :617646 lei, fara TVA, din care:
pentru publicarea a 7 advertoriale: 123.529 lei, fara TVA;
pentru publicare anuntului de presa la inchiderea proiectului: 17.647 fara TVA;
9 emisiuni pentru publicitatea TV: 476470 lei, fara TVA.
Valoare totala estimata materiale publicitare ( editarea si tiparirea a 10.000 de brosuri; 1.500 buc. etichete autoadezive tiparite): 17647 lei, fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 635, 293RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar de participare = 6353 lei. garantia de buna executie 1% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii si prin Programul Operational Sectorial (fonduri structurale)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dec de eligibilitate. Dec art 181 din OUG 34/2006. Dec privind calit de participant la procedura. Cert de atestare fiscala, eliberat de MFP, in termen de valabilitate, in original/copie legalizata.Cert impozite si taxe locale emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata, in termen de valabilitate, in original/copie legalizata; Certif constatator al ofertantului, in original sau copie legalizata, eliberat de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul in raza caruia acesta are stabilit sediul social, emis in luna in curs sau in luna precedenta sedintei de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte: a) obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei;b) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Pentru dovedirea cifrei de afaceri globala medie anuala, se vor prezenta situatiile financiare pe anii 2006, 2007 si 2008, vizate de primire de catre administratia financiara de care apartine ofertantul.Situatiile financiare se vor prezenta in copie, semnata si stampilata - Conform cu originalul de catre ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de 2 ori mai mare decat valoarea totala estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv egala sau mai mare de 1.270.586 lei, fara TVA.Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional in functie de anul in care a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara.Dec referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, in conformitate cu normele si reglementarile legale in vigoare.Dec indep obligatiilor contractuale.Minim 5 recomandari din partea celor mai importanti beneficiari ca cifra de afaceri.Se va prezenta o lista a principalelor contracte de prestari servicii derulate in ultimii 3 ani, continand obiectul contractului, valoarea acestora, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Informatii referitoare la personalul angajat.
Certificat ISO 9001 pentru ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat cu succes in ultimii 3 ani cel putin un contract similar ca valoare de gestionare a spatiului de publicitate pentru sectorul public si privat, respectiv in valoare de minim 635293 lei, fara TVA. ofertantul trebuie sa faca dovada unui numar de cel putin 8 persoane cu experienta profesionala de cel putin 5 ani in domeniul publicitatii, care sa fie implicate in gestionarea proiectului. Se vor prezenta CV semnate in original.Cerinte minime pentru echipa implicat in gestionarea proiecului: Pregatire profesionala si aptitudini(la nivel minim)Studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta.Cursuri si specializari in negocierea si vanzarea de publicitate.Experienta profesionala generala(minim)Minimum 5 ani experienta profesionala de gestionare a spatiului de publicitate ;Pentru serviciul de publicitate prin presa se vor prezenta documente din care sa reiasa aria de difuzare, profilul si publicul tinta sitirajul mediu difuzat/editie al publicatiilor in lunile iunie, iulie si august 2009 , certificat de o institutie autorizata, independenta, de audit. Cerinte minime: - Aria de acoperire: nationala- Profilul: informare generala.- Publicul tinta: segmentul de business- Tirajul mediu difuzat/editie certificat, nu trebuie sa fie mai mic de :10.000 exemplare;
- Periodicitate: cotidian.Pentru serviciul de publicitate TV se va prezenta un document din care sa reiasa aria de acoperire si audienta in lunile iunie, iulie si august 2009, certificate de o institutie specializata, profilul postului si publicul- tinta.Cerinte minime: - Aria de acoperire: nationala- Audienta pentru lunile iunie, iulie si august 2009.- Profilul: bussines.- Publicul tinta: mediul de afaceri, institutii publice si de drept privat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.12.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.12.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2009 10:00
Locul: sediul ONRC, B-dul Unirii nr. 74, bl. J3b, etajul 8, (sala de sedinte), Sector 3, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul nr SMIS-CSNR 5064 servicii on-line (de e-guvernare) oferite de ONRC pentru comunitatea de afaceri prin intermediul unui portal dedicat
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.50.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr 74, Bl J3B, tronson II+III, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2009 17:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer