Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport persoane cu sofer -microbuz 10-22 locuri inclusiv pe loturi pentru transportul de personal la si de la locul de munca


Anunt de participare (utilitati) numarul 142904/04.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str.Timisoara, nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala-SERV APM, Tel. +40 254541460, In atentia: sef serv Ciltan Adrian, Email: [email protected], Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.snh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SOCIETATEA NATIONALA A HUILEI
Adresa postala: STR. TIMISOAREI NR.2 , jud Hunedoara, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA SNH SA, Tel. +40 02545406100, In atentia: DIRECTIEI COMERCIALE - SERVICIUL APM
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii detransport persoane cu sofer -microbuz 10-22 locuri inclusiv pe loturi pentru transportul de personal la si de la locul de munca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: transportul intre localitatile aferente Vaii Jiului si sucursalele miniere beneficiare
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciidetransport persoane cu sofer -microbuz 10-22 locuri inclusiv pe loturi pentru transportul de personal la si de la locul de munca, cod CPV -60172000-4, respectiv: Lot 1 - microbuz minim 16 locuri pe scaune pentru SEH LivezeniLot 2 - microbuz minim 16 locuri pe scaune pentru transport personal in echipament de lucru pentru SEH Vulcan
Lot 3- microbuz minim 15 locuri pe scaune pentru transport personal in echipament de lucru pentru SSSM PetrosaniLot 4- microbuz minim 17 locuri pe scaune pentru SEH Lupeni
Lot 5 - microbuz minim 20 locuri pe scaune pentru SEH Lupeni
Lot 6 - microbuz minim 16 locuri pe scaune pentru SPCVJ Vulcan
Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60172000-4 - Inchiriere de autobuze si de autocare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Necesar de microbuze :
Lot 1 - 1 buc- minim 16 locuripe scaune cuprestatia minima: 17.500 km; prestatia maxima: 27500 kmLot 2 - 1 bucminim 16 locuri pe scaune cuprestatia minima: 33.040 km; prestatia maxima: 51.920 km
Lot 3 - 1 bucminim15 locuri pe scaune cuprestatia minima: 26.600 km; prestatia maxima: 41.800 km
Lot 4 - 1 bucminim 17 locuri pe scaunecuprestatia minima: 14.000 km; prestatia maxima: 22.000 km
Lot 5 -1 bucminim 20 locuri pe scaune cuprestatia minima: 53.900 km; prestatia maxima: 84.700 km
Lot 6- 1 bucminim 16 locuripe scaune cu prestatia minima: 15.400 km; prestatia maxima: 24.200 km
Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele)iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce continesi valoarea posibilei suplimentari.Valorile minime si maximesunt evidentiate pe fiecare lot in parte in anexa B
Valoarea estimata fara TVA: intre 373, 243 si 586, 525RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se aplica prevedirileart.6 alin.3 din HG 925/2006
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ? lot 1- 801lei ; lot 2- 1400lei ; lot 3- 1165 lei; lot 4- 806 lei; lot 5- 2684 lei; lot 6 ? 606 leiPerioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de primirea ofertelorGarantia de participare se poate constitui conform prevederilor art. 86din HG 925/2006. Contul autoritatii contractante deschis pentru colectare sumelor depuse de agentii economici reprezentand garantii de participare la licitatiieste simbol RO10RNCB0165130761980003, deschis la BCR Filiala Petrosani. In oricare situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschidereaofertelor. Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei departicipare.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conf. Art 88 din HG 925/2006 corelat cu art.278 indice 1 alin 4 din OUG34/2006 (daca este cazul).Pentru garantia de participare exprimata in alta moneda data la care se face echivalenta lei/valuta la cursul BNR :5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Garantia de buna executie a contractului se va stabili in cuantum de 10 % din pretul contractelor de prestari servicii , fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele mentionate la art.90 alin (1)si alin (3) dinHG 925/2006. In cazul in alegerii optiunii de la art.90 alin (3) din HG 925/2006 se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie.Plata -prioritar prin compensare cu energie electricasi numai in limita posibilitatilor plati prin OP. Prestatorul are obligatia de a initia lantul de compensare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie completata in conformitate cu formularul 1 din SECTIUNEA FORMULARE2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 2 din SECTIUNEA FORMULARE3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 3 din SECTIUNEA FORMULARE : Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: DIRECTOR GENERAL ? ing. DRAGOI NICOLAEDIRECTOR ECONOMIC ? ec. POPESCU VERGINICAINGINER SEF PRODUCTIE? ing.GHEORGHE EMILDIRECTOR COMERCIAL ?dr. ing. SUCIU ADRIANVASILEDIRECTOR RESURSE UMANE ? ing. POP LAVENICA DORICAING. SEF ELECTROMECANICSNH ? ing.DREGHICI ALIN DANIELING. SEF SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA- ing. PETRESCUPUIU GABRIELSEF SEVICIU ACHIZITII PUBLICE MARKETING- sing. CILTAN ADRIANSEF SERVICIU FINANCIAR IMPOZITE , TAXE, STATISTICA SINTEZE ANALIZA ? ec. BLAJAN IONELASEF SERVICIUSECURITATE SI SANATATE IN MUNCA ? ing. CHIUZAN COSMIN LUCIANSEF SERVICIU RESURSE UMANE- EC. SORECAU ANISOARA FELICIASEF SERVICIU MECANO ENERGETIC TRANSPORT, METROLOGIE ISCIR- ing. TESLICI FLORINSEF SERVICIU TEHNIC PRODUCTIE- ing. GAVRILESCU MARIUSSEF SERVICIU LEGISLATIE CONTENCIOS JURIDIC- jr. BALINT ILEANA
4. Acord de asociere- Acordul se prezinta numai in cazul in care la licitatie deschisa se prezinta o asociatie si va fi in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea FORMULARE ( Fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la III.2.1 a) si III.2.1 b)5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010- Se completeaza in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea FORMULARE6. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Declaratia va fi completata in conformitate cu formularul 6 din SECTIUNEA FORMULAREDeclaratiile de la pct 1, 2, 3 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Declaratia de la pct 2 va fi prezentat de tertul sustinator daca este cazul cu neincadrarea doar pt lit a) c1) si d)Declaratia de la pct. 3 va fi prezentata si de catre subcontractant, daca este cazul 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
2.Licenta de transportpersoane-In cazul in care licenta de transport este la ARR pentru viza anuala sau pentru eliberare de licente, se accepta un document de confirmare de la ARR Documentul se solicita conform OG 27/31.08.2011privindtransporturile rutieresi Ordinul nr.980/30.11.2011 pt aprobarea Normelor metodologice privind aplicareaprevederilor referitoare la organizareasi efectuarea transporturilor rutieresi a activitatilorconexe, daca este cazul se va prezenta si de subcontractant pt partea din contract ce urmeaza sa o execute
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul la 31.12.2011- In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului
Modalitatea de indeplinire
BILANTUL se va prezenta in copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cuprinzand subcontractantii va fi insotita de acordurile de subcontractare precizand partea din contract care se subcontracteaza
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza (daca este cazul)in conformitate cu formularul 7 din SECTIUNEA FORMULARE si va fi insotita de acordurile de subcontractare precizand partea din contract care se subcontracteaza
2.Copia conforma a licentei de transportpentru autovehiculul ofertat, valabila conform OG 27/31.08.2011 si Ordinul nr.980/30.11.2011
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta copia conforma a licentei de transport .In cazul in care documentele firmei (licenta de transport, copie conforma a licentei de transport) sunt la ARR pentru viza anuala sau pentru eliberare de licente, se accepta un document de confirmare de la ARR.Daca este cazul se va prezenta si de subcontractant pt partea de contract ce urmeaza sa o execute
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2013 10:00
Locul: sediul SNH SA. str. Timisoarei nr. 2, Petrosani, jud Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor consta in compararea tarifului lei/km a fiecarei oferte admisibile si intocmirea, in ordine crescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare pe fiecare lot in parte.In cazul in care tarifelecele mai mici ofertate pe un lot sunt egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferte admisibile, o noua propunere financiara in plic inchis.Solicitarea se va face prin adresa scrisa in care se va specifica si data si locul stabilit pentru deschiderea acestora. In acest caz, contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut fata de pretul oferit initial Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic(acest program fiind disponibilgratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazutela art.256 alin 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SOCIETATEANATIONALA A HUILEI -SERVICIUL LCJ
Adresa postala: STR. TIMISOAREI NR.2, jud Hunedoara, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +040 0254506100, Fax: +040 0254506104
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2013 08:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer