Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de transport si depozitare pamant din lucrari funerare subterane si supraterane, moloz, deseuri si alte resturi vegetale din cadrul sectiilor teritoriale ale ACCU


Anunt de participare numarul 92071/09.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane Bucuresti
Adresa postala: Intrarea Serelor, nr.1, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040124, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu Achizitii Publice, Tel.636.35.71/30, In atentia: Dnei. Mihaela Dumitrascu, Email: [email protected], Fax: 334.42.54, Adresa internet (URL): www.accu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Publica
Activitate (activitati)
- Protectie socialaAltele: prestari servicii funerare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii detransport si depozitare pamant din lucrari funerare subterane si supraterane, moloz, deseuri si alte resturi vegetale din cadrul sectiilor teritoriale ale ACCU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: ACCU- sectiile teritoriale ale A.C.C.U. lotul 1-5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 63, 858.3 si 766, 299.6RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii detransportsidepozitarepamantdin lucrari funerare subterane si supraterane, moloz, deseuri sialte resturi vegetale din cadrul sectiilor teritoriale ale A.C.C.U.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511100-3 - Servicii de colectare a deseurilor urbane solide (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
impartite pe loturiCantitate minim :
Lotul 1 -199 tone
Lotul 2 - 455 tone
Lotul 3 - 429 tone
Lotul 4 - 371 tone
Lotul 5 - 115 tone
Cantitate maximaLotul 1- 2.388 tone
Lotul 2- 5.460 toneLotul 3- 5.148 tone
Lotul 4- 4.452 tone
Lotul 5- 1.380 toneValoare minima
Lotul 1 -8.099, 3 leiLotul 2 - 18.518, 5 leiLotul 3 - 17.460, 3 leiLotul 4 - 15.099, 7 lei
Lotul 5 -4.680, 5 lei
Valoare maxima:
Lotul 1 -97.191, 6 leiLotul 2 -222.222lei
Lotul 3 -209.523, 6 lei
Lotul 4 -181.196, 4 leiLotul 5 -56.166 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 63, 858.3 si 766, 299.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participareLot 1 = 1.900 lei, Lot 2 = 4.400 lei, Lot 3 = 4.100 lei, Lot 4 = 3.600 lei, Lot 5 = 1.120 lei.garantia de buna executie: de 5 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare aprobate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate,
declaratie pivind neincadrarea in situatii prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
certificat de inmatriculare
certificat de atestare fiscala
certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
certificat constatator emis de ORC
Ordin emis de presedintele ANRSC, prin care s-a eliberat licenta clasa I pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor.
Autorizatie de lucru - conform H.C.G.M.B. nr.146/2005 si 147/2005.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
datele de identificare ale operatorului economic;
rezultatul exercitiilor financiare (profit net/pierdere) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008).
Cifra medie de afaceri pe anii 2006, 2007, 2008 :
Lotul 1-194.000 lei
Lotul 2 444.000 lei
Lotul 3 419.000 lei
Lotul 4-362.000 lei
Lotul 5 112.000 lei
Pentru ofertantii care vor depune oferte pentru mai multe loturi, cerintele privind cifra medie anuala de afacerise vor calcula prin cumul corespunzator loturilor individuale pentru care depun oferta,
Suma rezultatului (profit si/sau pierdere) a ultimelor 3 exercitii financiare trebuie sa fie pozitiva,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generala,
Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani , a caror valoare insumata sa fie: lotul 1= 97.000 lei, lotul 2= 222.000lei, lotul 3= 209.500lei, lotul 4= 181.000leilotul 5= 56.000 leiPentru ofertantii care vor depune oferte pentru mai multe loturi, cerintele privind experienta similara se vor calcula prin cumul corespunzator loturilor individuale pentru care depun oferta,
Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si a mijloacelor de transport de care dispune ofertantul pentru indeplinirea acordului cadru de servicii (Formularul 16) din care sa rezulte asigurarea necesarului de autovehicule din caietul de sarcini,
Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personalul ofertantului, pentru fiecare lot. In mod specific:
O lista a personalului cheie (Formularul 10), care va fi angajat in cadrul acord cadru,
certificate emise de organisme independente care atesta repectarea standardului de asigurarea a calitatii - ISO 9001, sau echivalent
certificate emise de organisme independente care atesta repectarea standardului de mediu ISO 14001,
autorizatia de mediu, sau echivalent
certificate emise de organisme independente care atesta repectarea standardului de management al securitatii si sanatatii ocupationale SR OHSAS 18001, sau echivalent,
declaratii pe propria raspundere cu privire la incheia unei polite de asigurare a riscului profesional, pe care o va prezenta in maxim 3 de zile de la semnarea contractului subsecvent,
declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatieidesecuritatesisanatatein munca, in vigoarea contractului subsecvent,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S3-003468 din 07.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.01.2010 10:30
Locul: Str. Iuliu Hatieganu nr. 1, Sector 4, Bucurestu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite din partea ortantilor avand asupra lor imputernicire si copie CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
in sectiunea II. 1.4. din motive tehnice nu s-a putut bifa varianta "NU"(contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei), acordul cadru se incheie cu un singur operator, in aceasta situatie reluarea competitiei nu este valabila.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia Contencios-Administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80; 021/319.51.81, Fax: 021/319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile in baza art. 256 (2) alin.1 lit.a)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciu Juridic, Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Iuliu Hatieganu, nr.1, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040124, Romania, Tel.021.636.3571, Email: [email protected], Fax: 021.334.4254, Adresa internet (URL): www.accu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.12.2009 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer