Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de verificari metrologice si reparatii pentru contoare de energie termica, debitmetre si manometre?


Anunt de participare (utilitati) numarul 118018/28.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Termo Calor Confort S.A.
Adresa postala:  Str. Calea Bucuresti, Bl. U4, mezanin, Pitesti, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110134, Romania, Punct(e) de contact:  Gheorghe Luca, Tel. 0248.222956, In atentia:  sef birou achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0248.222965, Adresa internet (URL):  www.termopitesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Servicii deverificari metrologice sireparatii pentru contoare de energie termica, debitmetresi manometre?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: municipiul Pitesti
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se vor presta servicii de:
-Verificare metrologica contoare de energie termica si debitmetre, la termenul de verificare metrologica;
-Demontat, curatat, reparat, verificat metrologic, remontat contoare de energie termica (debitmetru, calculator energie termica, termorezistente) de apa calda de consum, incalzire, la defectare accidentala;
-Reparat, verificare metrologica/etalonat manometre cu element elastic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50411100-0 - Servicii de reparare si de intretinere a contoarelor de apa (Rev.2)
45259000-7-Reparare si intretinere a echipamentelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Verificare metrologica contoare de energie termica si debitmetre, la termenul de verificare metrologica=1804 bucati;
-Demontat, curatat, reparat, verificat metrologic, remontat contoare de energie termica (debitmetru, calculator energie termica, termorezistente) de apa calda de consum, incalzire, la defectare accidentala=376 bucati;
-Reparat, verificare metrologica/etalonat manometre cu element elastic=200 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 822, 142RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.05.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de : - 16.400, 00 lei fara TVA;Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse de finantare: surse proprii;pata la max 30 zile calend.de la receptie serv.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
AC solicita ca, in cazul operatorilor economici asociati in scopul de a depune oferta comuna, asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in sit. prevaz la art 180 si 181 din OUG 34/2006;
-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale in original, copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante valabil la data deschiderii ofertei;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de Organul de administrare fiscala privind obligatiile de plata a impozitelor si taxelor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat in original , copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante , valabil la data deschiderii ofertei;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Certificatulde inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie;
-Certificatul constatator eliberatde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie, original , copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante , valabil la data deschiderii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
-informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate;
-informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;
- declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
-informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
-informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora;
-Autorizare BRML/echivalent-Laboratoare;
-Aviz BRML/echivalent-Ateliere reparatii;
-Autorizare BRML/echivalent ?Personal metrologi-verificatori;
-Aviz BRML/echivalent-Montator;
-Dovada capacitatii laboratoarelor de verificare metrologica si a atelierelor de reparatii;
-Declaratie privind punctul de colectare al aparatelor de masura sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
SE va organiza o etapa finala de licitatie electronica - conform fisei de date a achizitiei, atasata. Nr.runde=1; Durata rundei=1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2668/22.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.06.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2011 11:00
Locul: S.C. TERMO CALOR CONFORT S.A PITESTI, Strada Calea Bucuresti, Bloc U4, Mezanin, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directori societati, imputerniciti acestora, membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comp.Juridic al S.C. TERMO CALOR CONFORT S.A.Pitesti;
Adresa postala:  Str.Calea Bucuresti, Bloc U4, Mezanin, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110143, Romania, Tel. 0248222956, Email:  [email protected], Fax:  0248222965, Adresa internet (URL):  www.termopitesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2011 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer