Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE ACHIZITIE SI PROCESARE SEISMICA 2D


Anunt de participare (utilitati) numarul 136503/14.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. +40 269201943, In atentia: Marcel Jiga, Email: [email protected], Fax: +40 269844184, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE ACHIZITIE SI PROCESARE SEISMICA 2D
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Perimetrul din: Moldova Sud (RG 04, Rg 05), Muntenia/Oltenia (RG 06, RG 07 si zonele Tamasesti si Sapunaru) si Est Depresiunea Panonica (E VIII-8).
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Detalierea seismica a unor ansambluri structurale pentru evidentierea potentialelor capcane pentru hidrocarburi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351000-3 - Servicii de prospectare geologica si geofizica si alte tipuri de prospectare stiintifica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Volumul total al serviciilor seismice solicitate este de 700 km profil seismic.
Lot 1. Moldova300 km;
Lot 2. Muntenia/Oltenia100 km;
Lot 3. Dep. Panonica300 km.
Valoarea estimata fara TVA: 26, 807, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant.de particip.: Lot 1.Moldova 138330 lei;Lot 2.Muntenia/Oltenia 36560 lei;Lot 3.Dep.Panonica 93180 lei.Peri.de valabil. a garant.de particip.: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.1. Garant.de particip. se exprima in lei si poate fi constit. in urmat. forme: virament bancar;printr-un instrument de garant.emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in document.de atrib.; O.P. sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschid. Ofert. in contul deschis la RO08RNCB0231019525330001 BCR Medias.2. Garant.trebuie sa fie irevocabila.3. Instrumentul de garant.trebuie sa prevada daca plata garant.se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garant.de particip. in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in cuantum de: Lot 1.Moldova 8943, 30 lei;Lot 2.Muntenia/Oltenia 7436 lei;Lot 3.Dep. Panonica 8491, 80 lei, in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010. Garant.de buna exec.a contr.va fi de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contr.de servicii, pentru o perioada de 9 luni, incepand de la data semnarii contr.Garant.de buna execut.a contr.se constituie conform art.90 alin.(1) din H.G.925/2006 ? actualizata, printr-un instrument de garant.emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care garant.de buna execut.se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform HG 1045/2011. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garant.de buna execut.in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre prestator a obligatiilor asumate prin contract, daca nu au fost ridicate, pana la acea data pretentii asupra acesteia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ? Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte Obligatorii:
Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea.Formularul nr. 1.
Cerinta nr. 2 Declaratie pe propie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia vafi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Formularul nr. 2.
Cerinta nr. 3 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: dl. Costel Totan?director general, dl. Mircea Lupu?director Departament Tehnic Achizitii, dl. Horea Bodogae?presedinte comisie evaluare.Formularul nr. 3.
Cerinta nr.4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului A.N.R.M.A.P.nr. 314/12.10.2010. Formularul nr. 4.
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind situatia personala a candidatului/ofertantului trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. Cerinte Obligatorii:
Cerinta nr. 1 Persoane juridice/fizice romane. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
Cerinta nr. 2 Persoane juridice /fizice straine. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Cerinta nr.3 Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri:
a) Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.
In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazuta la art.16 alin.(2) din Legea 346/2004.
Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16 alin (2) din Legea 346/2004.
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.Informatii privind ASOCIEREA: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele , ,Asocierii? pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din , ,Asociere? sunt obligati sa ramana in , ,Asociatie? pe intreaga durata a contractului.
In cazul unei ?Asocieri?, respectiv atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, Situatia economico ? financiara (V.3) si Capacitatea tehnica si/sau profesionala (V.4) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm (scrisoare de sustinere) al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.
Se solicita bilantul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor.
Cerinta nr. 2
Ofertantul trebuie sa aiba media cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani si fara a fi luat in considerare anul in curs, de minim:
Lot 1. Moldova 27000000 lei;
Lot 2. Muntenia/Oltenia 7000000 lei;
Lot 3. Dep. Panonica 18000000 lei.
In cazul asocierii mai multor operatori economici, valoarea pragului minim impus referitor la cifra medie anuala de afaceri (C.A.) trebuie sa fie indeplinita prin cumul C.A. a asociatilor.
Cerinta nr. 3
Fisa de informatii generale, care sa contina inclusiv contul societatii si banca la care este deschis.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor servicii prestate in ultimi 3 ani.
Ofertantul va prezenta ca cerinta minima, privind experienta similara, lista principalelor prestari de servicii de achizitie si procesare seismica 2D din ultimii 3 ani care sa fi avut o valoare insumata de minim ?Lot 1. Moldova 13000000 lei;
Lot 2. Muntenia/Oltenia 3000000 lei;
Lot 3. Dep. Panonica 9000000 lei.
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita o copie dupa partile relevante ale contractul respectiv si acte aditionale unde este cazul.
Pentru calculul experientei similare in euro se va folosi cursul mediu publicat de B.N.R.
2008 - 3, 6827 lei pentru 1 euro
2009 - 4, 2373 lei pentru 1 euro
2010 - 4, 2099 lei pentru 1 euro
Cerinta nr.2
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat (personalul angajat sa fie calificat si autorizat pentru prestarea serviciior solicitate), asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele autorizate responsabile direct de indeplinirea contractului.
Cerinta nr. 3
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Cerinta nr. 4
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).
Se va prezenta obligatoriu:
a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor.
Se solicita, la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de ahizitie publica.
Cerinta nr. 1
Ofertantii vor prezenta, obligatoriu documente emise de organisme nationale sau intrenationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001/2008 sau echivalent.
Ofertantii vor prezenta, obligatoriu documente emise de organisme nationale sau intrenationale acreditate care sa confirme detinerea unui certificat de mediu conform standard ISO 14001:2004 sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie obligatoriu inregistrati in SEAP ca sa poata participa la etapa finala de licitatie electronica.Invitatiile de participare la faza finala de licitatie electronica vor fi trimise operatorilor economici care au avut oferte admisibile, prin intermediul SEAP, ulterior sedintei de deschidere a ofertelor si inainte cu doua zile lucratoare de data cand va avea loc licitatia electronica. Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul. Imbunatatirea ofertelor la licitatie electronica se desfasoara intr-o singura runda. Durata unei runde este una zi.Se solicita ca ofertantul cu valoarea cea mai scazuta sa depuna la sediul Autoritatii Contractante in cel mult 2 (doua) zile lucratoare de la runda finala de licitatie electronica formularul? Formular de oferta ?, insotit de un centralizator al ofertei financiare, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertareelectronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2012 12:00
Locul: S.N.G.N. ROMGAZ S.A. MEDIAS, Sala Licitatii P14, P-ta Constantin Motas nr. 4, jud. Sibiu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor vor participa membrii comisiei de evaluare a ofertelor precum si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca dupa etapa finala de licitatie electronica ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. MEDIAS Serviciul Licitatii
Adresa postala: Piata C. I Motas nr. 4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Tel. +40 269201943, Email: [email protected], Fax: +40 269844184, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2012 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer