Licitatie Publica - Servicii de achizitie si procesare seismica 3D ? Moldova Sud
Anunt de participare (utilitati) numarul 144226/11.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. +40 269201946, In atentia: Ioana Coman, Email: [email protected], Fax: +40 269844184, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de achizitie si procesare seismica 3D ? Moldova Sud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Perimetrul de lucru din Moldova Sud
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de achizitie si procesare seismica 3D - Moldova Sud
Valoarea estimata fara TVA : RG05 Moldova Sud: 39.674.554, 92 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351000-3 - Servicii de prospectare geologica si geofizica si alte tipuri de prospectare stiintifica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de achizitie si procesare seismica 3D - Moldova Sud
Valoarea estimata fara TVA : RG05 Moldova Sud: 39.674.554, 92 lei
Valoarea estimata fara TVA: 39, 674, 554.92RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :700 000 lei;
- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor, perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Data de referinta la care se face echivalenta leu/valuta (daca este cazul) la cursul BNR, este cu 5 zile inaintea de data limita de depunere a ofertelorModul de constituire a garantiei de participare: conform art.86 din H.G 925/2006( ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul Romgaz deschis la RO08RNCB0231019525330001 BCR Medias).Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei ?i, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010, respectiv se va retine din garantia de participare cuantumul de: 11527, 46 lei Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie este de 12 luni.Garantia de buna executie a contractului de prestari servicii se constituie conform art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. 925/2006 ? actualizata, dupa cum urmeaza: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art.90 alin.(1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art.90 alin.(3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform HG 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre furnizor in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite furnizorului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie .Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta obligatorie: se va completa Formularul nr.2.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006, referitoare la excluderea dintr-o procedura a ofertantului care se afla in oricare din urmatoarele situatiile prevazute de art. sus mentionat. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: se va completa Formularul nr.3
Cerinta nr.3
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006.Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante:
Dl. Corin Emil Cindrea ? Director GeneralD-na Lucia Ionascu? Director Departament Economic
Dl. Lucian Birsan ? Director Departament Tehnic Achizitii
Dl. Horea Bodogae -Director Directia Achizitii
Dl. Laurentiu Ionescu ? Sef Serv.Cercetare-Evaluare Geologica
Dl.Mircea Moldovan ? Sef Serv.Supervizare Geologica
Dl. Cristian Papara -inginer Serv.Cercetare-Evaluare Geologica
D-na Cecilia Bolchis ? Sef Serv.Licitatii
D-na Cristina Crisan ?economist Serv.ContabilitateModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: se va completa Formularul nr.4
Cerinta nr.4
Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie de tip ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: se va completa Formularul nr.5 Cerinta nr. 1
Pentru persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar, sau:
Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul trebuie sa prezinte Certificatul Constatator sau Autorizatia de functionare.
Cerinta nr. 2
Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul trebuie sa prezinte documentele solicitate la Cerinta 2.
Cerinta nr. 3
Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.(daca este cazul) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Prezentare declaratie pe propria raspundere completata conform Formularului nr. 13 (daca este cazul).
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
1. Informatii privind ASOCIEREA: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.In cazul unei Asocieri, respectiv atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, Capacitateaeconomico ? financiara (III.2.2) si Capacitatea tehnica si / sau profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm (scrisoare de sustinere) al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Operatorul economic trebuie sa aiba o cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani si fara a fi luat in considerare anul in curs, de minim:
79.000.000 lei.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va completa Formularul nr.6
Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR.
Cerinta nr. 2
Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
Modalitatea de indeplinire
Documente edificatoarece trebuiesc prezentate:
Prezentarea bilantului complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani - Ofertantul va prezenta maxim 3documente/contracte/procese verbale de receptiecare sa confirme prestarea de servicii de operatii de achizitie si servicii similare, a caror valoare insumata sa fie de: 35.000.000 lei.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va completa Formularul nr.7
Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR.
Cerinta nr. 2
Declaratie care contine informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
-Ofertantul va prezenta personalul angajat, din care personalul de conducere ?cu CV-urile, precum si CV-urile personajului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va completa Formularul nr.8
Cerinta nr. 3
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 9.
Cerin?a nr.4Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze; c) datele de recunoastere ale subcontractantilor. Se solicita, la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.In situatia in care ofertantul prezinta subcontractanti, acestia vor prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr.12(daca e cazul)
Cerinta nr. 1
Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008, sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008, sau echivalent, in copie ?conform cu originalul?
Cerinta nr.2
Certificat pentru Sistemul de Management de mediu ISO 14001 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta obligatoriu: certificat pentru Sistemul de Management de mediu ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP pentru a participa la etapa finala de L.E. La etapa finala de L.E. vor participa numai ofertantii a caror oferte au fost declarate admisibile. Elementul care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este ?pretul ofertei?. Ulterior evaluarii initiale integrale a ofertelor, autoritatea contractanta va transmite, prin intermediul operatorului SEAP, simultan ofertantilor care au oferte admisibile, invitatia de participare la etapa finala de L.E., in care se va prezenta data de desfasurare a rundei.Ofertantii pot vedea nr.de participanti. Etapa finala de L.E. se va derula intr-o singura runda care va dura 24 de ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2013 12:00
Locul: SNGN ROMGAZ SA Medias, str. C-tin Motas, nr.4, Sala Licitatii P14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca dupa etapa finala de licitatie electronica ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Reofertarea se va face in termen de 2 zile lucratoare de la data incheierii etapei finale de licitatie electronica.-Se solicita ca ofertantul cu valoarea cea mai scazuta sa depuna la sediul Autoritatii Contractante in cel mult 2(doua) zile lucratoare de la runda finala de licitatie electronica formularul ?Formular de oferta?, insotit de ?Centralizator de preturi?, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertareelectronica.-Se va prezenta modelul de contract (cu eventuale obiectiuni formulate numai pentru clauzele specifice, clauzele obligatorii nu se negociaza) pana la data limita de depunere a ofertelor, vizat de catre reprezentantii legali ai ofertantului pe fiecare pagina, in vederea insusirii clauzelor contractuale. Neprezentarea modelului de contract semnat si stampilat pana la data limita de depunere a ofertelor, se considera acceptare tacita de catre ofertant a clauzelor contractuale, acestea nemaiputand fi modificate ulterior. La formularea de obiectiuni se va tine cont de art. 36 alin. (2), literele a si b, din HG 925/2006.-Orice solicitare catre autoritatea contractanta (clarificari, corespondenta, etc.) din partea operatorului economic se face prin fax: 0269/844184. Raspunsul autoritatii contractante va fi publicat in SEAP, in pagina anuntului de participare privind prezenta achizitie.-Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA
Adresa postala: Piata Constantin Motas, nr.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Fax: +40 269844184
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2013 11:58