Licitatie Publica - Servicii de achizitie si procesare seismica 3D
Anunt de participare (utilitati) numarul 136809/23.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. +40 269201946, In atentia: Alina Boaru, Email: [email protected], Fax: +40 269844184, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent Economic
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de achizitie si procesare seismica 3D
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Conform locatiilor din caietul de sarcini
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Procesarea datelor seismice 3D achizitionate pentru zona de lucru solicitata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351000-3 - Servicii de prospectare geologica si geofizica si alte tipuri de prospectare stiintifica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de achizitie si procesare seismica 3D.
Valoarea estimata fara TVA: 75, 744, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul gar. part.750.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor, perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia se va prezenta, la deschiderea licitatiei, in original, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmat. forme: ?virament bancar? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul deschis la RO08RNCB0231019525330001 BCR Medias.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei??.d) in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in cuantum de 12097, 44 lei , in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010. a)Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA, pentru o perioada de 13 luni, incepand de la data intrarii in vigoare a contractului.b)Garantia de buna executie a contractului de servicii se constituie conform art.90 alin. (1) din H.G. 925/2006 ? actualizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie: se va completa Formularul nr.2.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006, referitoare la excluderea dintr-o procedura a ofertantului care se afla in oricare din urmatoarele situatiile prevazute de art. sus mentionat.
Cerinta obligatorie: se va completa Formularul nr.3
Cerinta nr.3
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006.Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante:
dl. Totan Costel ? director general SNGN Romgaz SA
dl. Lupu Mircea ? director Departament Tehnic Achizitii
dl Horea Bodogae ? director Directie Achizitii
Cerinta obligatorie: se va completa Formularul nr.4
Cerinta nr.4
Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie de tip ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010
Cerinta obligatorie: se va completa Formularul nr.5 Cerinta nr. 1
Pentru persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar, sau:
Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Ofertantul trebuie sa prezinte Certificatul Constatator sau Autorizatia de functionare.
Cerinta nr. 2
Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Ofertantul trebuie sa prezinte documentele solicitate la Cerinta 2.
Cerinta nr. 3
Pentru operatorii economici inregistrati ca IMM (daca e cazul): Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Prezentare declaratie pe propria raspundere completata conform Formularului nr. 13 (daca este cazul).In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
1. Informatii privind ASOCIEREA: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.In cazul unei Asocieri, respectiv atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, Capacitateaeconomico ? financiara (III.2.2) si Capacitatea tehnica si / sau profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm (scrisoare de sustinere) al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1:
Informatiigenerale, care sa contina inclusiv contul societatii si banca la care este deschis.
Cerinta nr.2:
Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
Cerinta nr.3:
Operatorul economic trebuie sa aiba o cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani si fara a fi luat in considerare anul in curs, de minim 150.000.000 lei(1 euro = 4, 23 lei curs mediu anual pentru anul 2009 comunicat de B.N.R., 1 euro = 4, 12 lei curs mediu anual pentru anul 2010 comunicat de B.N.R., 1 euro = 4, 23lei curs mediu anual pentru anul 2011 comunicat de B.N.R.)In cazul asocierii mai multor operatori economici, valoarea pragului minim impus referitor la cifra medie (C.A.) anuala de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumul C.A. a asociatilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani - Ofertantul va prezenta cel putin unul sau mai multe documente/contracte/procese verbale de receptiecare sa confirme prestarea de servicii de operatii de achizitie si procesare seismica 3D, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin egal cu 75.000.000 lei.
Cerinta nr. 2
Declaratie care contine informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
-Ofertantul va prezenta personalul angajat, din care personalul de conducere - cu CV-urile, precum si CV-urilepersonalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 3
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Cerinta nr.4
Informatii privind subcontractantii
(daca este cazul)
a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze;c) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizi?ie publica.
Cerinta nr. 1:
Ofertantul va prezenta obligatoriu documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii:
Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008, sau echivalent
Cerinta nr. 2:
Certificat pentru Sistemul de Management de mediu conform ISO 14001, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice ? www.e-licitatie.ro) ca sa poata participa la etapa finala de licitatie electronica.Invitatiile de participare la faza finala de licitatie electronica vor fi trimise operatorilor economici care au avut oferte admisibile, prin intermediul SEAP, ulterior sedintei de deschidere a ofertelor si inainte cu doua zile lucratoare de data cand va avea loc licitatia electronica. Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul. Imbunatatirea ofertelor la licitatie electronica se desfasoara intr-o singura runda. Durata unei runde este 1 (una) zi.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2012 12:00
Locul: SNGN ROMGAZ SA MEDIAS, PIATA C.I. MOTAS nr.4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor vor participa membrii comisiei de evaluare a ofertelor precum si reprezentantii imputerniciti ai acestora.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Se solicita ca ofertantul cu valoarea cea mai scazuta dupa licitatiae electronica, sa depuna la sediul autoritatii contractele in cel mult doua zile lucratoare de la runda finala de licitatie electronica formularul , ,Formular de oferta, , completat cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica.In cazul in care se constata ca dupa etapa finala de licitatie electronica ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN Romgaz SA-Serviciul Licitatii
Adresa postala: Piata C.I.Motas nr.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Tel. +40 269201946, Fax: +40 269844184, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2012 08:36