Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de achizitionare terenuri necesare realizarii obiectivului de investitii ?REGULARIZARE PARAU RUDA LA DORNESTI, JUDETUL SUCEAVA ? ETAPA I?


Anunt de participare numarul 121737/23.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala:  Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Punct(e) de contact:  Emil Vamanu, Tel. 0234 / 541.646, In atentia:  Serviciu Investitii, Email:  [email protected], Fax:  0234 / 510.050, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Gospodarirea Apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de achizitionare terenuri necesare realizarii obiectivului de investitii ?REGULARIZARE PARAU RUDA LA DORNESTI, JUDETUL SUCEAVA ? ETAPA I?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Comuna Dornesti, judetul Suceava, pe paraul Ruda amonte de confluenta cu raul Suceava si pe paraul Cimitirului afluent de stanga al paraului Ruda.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de achizitionare terenuri necesare realizarii obiectivului de investitii ?REGULARIZARE PARAU RUDA LA DORNESTI, JUDETUL SUCEAVA ? ETAPA I?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
70122200-4 - Servicii de achizitionare de teren (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita intocmirea tuturor documentatiilor necesare pentru achizitia terenurilor necesare pentru executia lucrarilor de constructii: identificarea proprietarilor, inventarierea actelor de proprietate, documentatii cadastrale, documentatii pentru scoaterea definitiva din circuitul agricol, avizari O.C.P.I, obtinere carti funciare, expertiza terenurilor, pentru obiectivul de investitii: ?REGULARIZARE PARAU RUDA LA DORNESTI, JUDETUL SUCEAVA ? ETAPA I?
Valoarea estimata fara TVA: 90, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile art.122, alin. j) din O.U.G. nr. 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare la licitatie este: 1.800, 00 lei Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Obiectivul de investitii este finantat de la Bugetul de stat. Modalitati de plata: facturare lunara a serviciilor prestate, functie de valoarea serviciilor prestate in luna de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/20063.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale;Ofertantul va prezenta certificate emise de autoritatile abilitate in acest sens.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu serviciile similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati2. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii . - Se solicita, ca cerinta minima obligatorie, asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere ferme) cu echipamente tehnice pentru masuratori topografice, echipament informatic si de comunicare, mijloace de transport si alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, in conformitate cu solicitarile formulate in Caietul de sarcini.3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiSe solicita : Ofertantul are obligatia de a face dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal angajat sau asociat pentru indeplinirea contractului de servicii: 1. Sef proiect ? o persoana de profesie inginer geodez, inginer topograf sau inginer cadastru..2. Minim un inginer topograf/geodez autorizat ANCPI.3. Minim un expert evaluator imobiliar autorizat ANEVAR.In cazul unor situatii intemeiate, pe parcursul derularii contractului de prestari servicii, ofertantul este indreptatit sa inlocuiasca una sau mai multe din persoanele nominalizate pentru indeplinirea contractului de servicii, cu o alta persoana avand aceeasi calificare si aceleasi atestate, numai cu acordul Autoritatii contractante iar eventuala inlocuire a acestora (in cazuri temeinic motivate si probate), nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.4. Informatii privind Protectia muncii: Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea, pe toata durata contractului, in cazul in care acesta va fi atribuit ofertantului, a conditiilor de munca si masurilor de protectie a muncii, in conformitate cu prevederile legii privind securitatea si sanatatea in munca, precum si a oricaror alte reglementari in masura in care acestea vor aparea in perioada mentionata mai sus.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2011 11:00
Locul: SEDIUL A.B.A. Siret, str. Cuza Voda nr.1, Bacau.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti aiofertantilor, in bazaprezentarii delegatiilor aferente.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor la C.N.S.C. este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa ?SIRET?? Comp. Juridic si Contencios
Adresa postala:  str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234.541.646, Fax:  0234/510.050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2011 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer