Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare a unei finantari rambursabile pentru asigurarea finantarii in sistem revolving a proiectelor de investitii de interes local, finantate din fonduri externe nerambursabile postaderare


Anunt de participare numarul 146074/28.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Orasului Buftea
Adresa postala: Piata Mihai Eminescu, Nr. 1, Localitatea: Buftea, Cod postal: 070000, Romania, Punct(e) de contact: Pistol Gheorghe, Tel. +40 318241234, Email: [email protected], Fax: +40 318241238, Adresa internet (URL): http: //www.primariabuftea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare a unei finantari rambursabilepentru asigurarea finantarii in sistem revolving a proiectelorde investitii de interes local, finantate din fonduri externe nerambursabile postaderare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Oras Buftea
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul proiectului:
Creditul va fi destinat finan?arii decalajului existent intre realizarea pla?ilor aferente proiectelor de investi?ii vizate de catre autoritatea contractanta care beneficiaza de finana?are din fonduri europene nerambursabile (prin instrumente structurale) ?i sumele ce urmeaza a fi recuperate de la autoritatea de management prin intermediul careia se asigura finan?area respectivelor proiecte.Se impune precizarea ca, calculul valorii creditului a fost realizat pornind de la estimarea privind sumele necesare pentru finalizarea investi?iilor vizate de catre autoritatea contractanta, conform contractelor incheiate cu executan?ii in cadrul respectivelor proiecte ?i reprezinta diferen?a dintre sumele deja platite din bugetul autorita?ii contractante in contul pre?ului contractului ?i sumele ramase de plata in contul lucrarilor ce vor fi executate in perioada urmatoare, pentru acestea din urma fiind valabila inclusiv concurenta rambursarilor alaturi de trageri din credit.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta inten?ioneaza sa contracteze un imprumut in suma de 35.000.000 RON, caruia ii corespunde o valoare estimata de 18.000.000 lei, reprezentand dobanzi si comisioane.
Valoarea estimata fara TVA: 18, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a)Cuantumul garantiei de participare: 350.000 lei. A se vedea nota de mai jos.b)Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 9.360 lei (7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;).c)Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.d)Forma de constituire a garantiei de participare: 1.instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2.ordin de plata in contul RO04TREZ4225006XXX000012 deschis la Trezoreria Operativa Buftea, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.3. garantia de participare poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei/anuntului de participare.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Garantia de buna execu?ie poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei/anuntului de participare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formularul nr. 1 ? Declaratie de eligibilitate;
-Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
-Formularul nr. 2. ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente la data depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
-Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la data depunerii ofertelor (cu repsectarea indicatiilor din nota de mai jos);
-Formularul nr. 13 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
-Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractanteNota:
a.In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
b.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
Astfel, pentru ofertele care se depun intre data 01 ? 25 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in cursul lunii anterioare depunerii ofertelor.Pentru ofertele care se depun intre data de 26 ? 31 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scaden?a in luna in curs.
c.Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor ?i impozitelor se va face la nivelul societa?ii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
d.A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta.
Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Pistol Gheorghe (primar), Protiuc Constantin (viceprimar ), Capatina Margareta (administrator public), Earamazu Ana Isabela (secretar), Rabega Luiza Ruxandara (director economic), Gheorghe Iuliana (sef serviciu Juridic), Tudorache Viorica (sef serviciu Investitii), Nicolae Daniela (sef serviciu Financiar ? Contabilitate), Paun Dumitru (arhitect sef ) si consilierii locali respectiv Baron Stela, Boca Maria Geovana, Busila Cristinela, Costea Daniel, Fera Pastorel, Dumitru Constantin Florin, Gioarasa Constantin Richard, Marin Doinita, Gresoi Nicusor Cosmin, Minea Sorin Dumitru, Nastase Cornelia, Rogoveanu Ion, Romanescu Constantin, Rudeanu Florentina Mirela, Stanciu Tanase, Chelu Valentin, Topai Emilian, Tudor Gheorghe. Se vor prezenta:
- documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Informatiile din acest document sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea candidaturii.
- autorizatiea de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei/organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului.Nota:
a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.
b.In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.
c.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
d.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
e.A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta. Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale a candidatului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 23.200.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Formularul nr. 3 ? Informatii generale aferente ultimilor trei ani.-Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societa?i specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu condi?ia ca acestea sa con?ina informa?iile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Nota: a.Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati, respectiv: Anul EURO- mediu USD - mediu2012 4, 4560 3, 46822011 4, 2379 3, 04862010 4, 2099 3, 1779b. Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Candidatul trebuie sa faca dovada prin orice document/certificat din care sa rezulte indeplinirea cerintei ca prestat in ultimii 3 ani, in cadrul unuia sau mai multor contracte similare, servicii de acordare de credite a caror valoare sa fie de minim 11.600.000 lei fara TVA.
Cerinta nr. 2Candidatul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
1.Manager de contract (1 expert);
2.Ofiter de credit (1 expert).
Cerinta nr. 3(continuare cerinta nr.2)
1. Manager de contract:
a)Studii superioare
b)participarea in cel putin unui proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfa?urat activita?i similare, dar nu identice celor ce fac obiectul procedurii.
2. Ofiter de credite:
a)studii superioare ;
b)participarea in cel putin unui proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfa?urat activita?i similare, dar nu identice celor ce fac obiectul procedurii.
Informatii privindsubcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta: -Formularul nr. 4 - Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani;
- In conformitate cu prevederile art. 188 alin. (2) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Nota: a.Operatorii economici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea si/sau au prezentat documente false in cadrul procedurii de atribuire sau la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinsi din cadrul procedurii de atribuire a contractului.b.Valoarea prezentata in scopul dovedirii experientei similare trebuie sa fie valoarea efectiv realizata in cadrul contractului/contractelor respectiv/respective. In acest sens, ofertantii vor prezenta orice document/certificat privind experienta similara ca anexa la Formularul nr. 4, impreuna cu dovezi ale valorii prestate, cum ar fi: facturi emise, impreunacu procesele verbale de receptie/rapoartele de activitate anexate/recomandari (daca in cadrul acestora este precizata contravaloarea prestatiilor efectuate) si/sau dovada platii sumelor inscrise in facturi.c.c. In cazul in care documentul/documentele/certificat/certificatele contin clauze de confiden?ialitate, care impiedica prezentarea acestora in integralitate se vor prezenta documente cum ar fi: pagina din document care contine referintele privind partile contractante, obiect, durata, pretul precum si semnaturile/stampila partilor. Copiile respective se vor prezenta scanate si semnate electronic de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea ?conform cu originalul?.d.Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul stabilit de catre par?i in respectivele contract/e. (daca este cazul) sau, in absen?a acestuia, cursul mediu comunicat de catre Banca Na?ionala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele in cauza, conform informa?iilor prezentate in cadrul modalita?ii de indeplinire aferente cerin?ei nr. 1 din cadrul capacita?ii economice ?i/sau financiare.e.Documentul/documentele/certificat/certificatele trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte si/sau informatii echivalente: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale peparcursul derularii contractului respectiv;
- daca pe parcursul prestarii serviciilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale a livrabilelor de contract, cazuri privind nerespectarea legislatiei in vigoare de catre prestator (produse din vina exclusiva a contractantului), receptii amanate sau respinse din motive imputabile prestatorului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia ca urmare a neindeplinrii sau indeplinrii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre prestator. In cazul in care, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea beneficiarului acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii in condi?iile de mai sus se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.f.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Mod de indeplinire cerinta nr.2Se vor prezenta: -Formularul nr. 6 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.-Documente suport din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;
-Formularul nr. 8 ? Angajamentul privind resursele umane.Nota: a.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.A se vedea continuarea din cadrul cerintei urmatoareContinuare mod indeplinire cerinta nr.3-4: b.In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate, astfel: -cartile de munca sau, dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului si/sau contractul de prestari servicii incheiate intre candidat si persoanele respective (care sa asigure trasabilitatea includerii in oferta a respectivilor specialisti) si/sau alte documente de natura recomandarilor/declaratiilor de la beneficiari/ angajatori, astfel incat din documentele prezentate sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi;
- diploma/e privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala);
- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la termenul limita de depunere a candiaturii sau, in lipsa acestora, copii certificate ale acestora, declara?ii pe propria raspundere din partea expertului incheiata in forma autentica privind experienta, certificate echivalente detinute, insotite de dovada respectarii certificarii, a deciziilor de numire pentru pozitia respectiva si copia documentelor de specializare in baza careia s-a realizat numirea.c.In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai candidatului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Declara?ia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr. 7.Mod de indeplinire cerin?a 7: Se va prezenta doar in cazul in care exista subcontractanti dupa cum urmeaza: -Formularul nr. 9 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.Nota: a.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Pt.etapa II-proc.de atrib.primii 5 candid.clasati dupa punctaj.obtinut: PC=Val.tot.credite acordate in 2012.(PC-reprez. punctaj candidat;Val.tot.credite-reprez. suma creditelor acordate in 2012)
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2013 10:00
Locul: Primaria Orasului Buftea , Piata Mihai Eminescu nr.1, Buftea, Judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele autorizate sa reprezinte operatorul economic ofertant in baza imputernicirii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
?In situa?ia in care dupa derularea rundelor de negociere, vor oferta acela?i pre?, comisia de evaluare va solicita ofertan?ilor in cauza sa depuna noi oferte de pre?.?In sensul prevederilor de la Cap. II.3., durata contractului se calculeaza de la semnarea acestuia ?i se intinde pana la data finalizarii proiectului, in func?ie de graficul de implementare ?i activita?ile din cadrul acestuia.?Prin depunerea unei oferte, ofertantul accepta in prealabil conditiile generale si particulare care guverneaza acest contract, dupa cum sunt acestea prezentate in documentatia de atribuire, ca singura baza a acestei proceduri de atribuire, indiferent care sunt conditiile proprii de vanzare ale ofertantului;?Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura;?Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nicio raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlaturaraspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256² din O.U.G.nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2013 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer