Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare a unei finantari rambursabile pentru asigurarea finantarii in sistem revolving a proiectelor de investitii de interes local,


Anunt de participare numarul 139511/10.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CHITILA (CONSILIUL LOCAL CHITILA)
Adresa postala: str. Ion Olteanu, nr. 6, Localitatea: Chitila, Cod postal: 077045, Romania, Punct(e) de contact: Elena Petre, Tel. +4 0214363709, Email: [email protected], Fax: +4 0214363710, Adresa internet (URL): www.primariachitila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare a unei finantari rambursabile pentru asigurarea finantarii in sistem revolving a proiectelor de investitii de interes local,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: orasul Chitila
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Creditul va fi destinat finantarii decalajului existent intre realizarea platilor aferente proiectelor de investitii vizate de catre autoritatea contractanta care beneficiaza de finanatare din fonduri europene nerambursabile (prin instrumente structurale) si sumele ce urmeaza a fi recuperate de la autoritatea de management prin intermediul careia se asigura finantarea respectivelor proiecte.Se impune precizarea ca, calculul valorii creditului a fost realizat pornind de la estimarea privind sumele necesare pentru finalizarea investitiilor vizate de catre autoritatea contractanta, conform contractelor incheiate cu executantii in cadrul respectivelor proiecte si reprezinta diferenta dintre sumele deja platite din bugetul autoritatii contractante in contul pretului contractului si sumele ramase de plata in contul lucrarilor ce vor fi executate in perioada urmatoare, pentru acestea din urma fiind valabila inclusiv concurenta rambursarilor alaturi de trageri din credit.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta intentioneaza sa contracteze un imprumut in suma de 30.000.000 RON, caruia ii corespunde o valoare estimata de21.663.314, 24 RON, reprezentand dobanzi si comisioane.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 663, 314.24RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a)Cuantumul garantiei de participare: 420000lei. A se vedea nota de mai jos. b)Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 9.726, 33 lei (7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;). c)Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor. d)Forma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2. ordin de plata in contul RO96TREZ4225006XXX000296 deschis la TREZORERIA BUFTEA cu conditia prezentarii dovezii privind constituirea acesteia cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1.) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta: - Formularul nr. 1 ? Declaratie de eligibilitate;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Formularul nr. 2. ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de
plata catre bugetul de stat, scadente la data depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre
bugetul local, scadente la data depunerii ofertelor (cu repsectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Formularul nr. 13 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile
ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante cum ar fi: Emilian
OPREA - Primar, Soare Simona-Gabriela ? Director Economic, Elena Petre ? referent, Ionica Constantin ? inspector, Consilieri locali:
Dumitru Niculae, Radu Borcea, Nicoleta Stanica, Doru Florea, Robert Andrei, Gabriel Gheorghiu, Ionut Dumitru, Gelu Bodrug, Ion Ion,
Sauciuc Bogdan Corneliu, Ghinea Dragos Gabriel, Marian Nastase, Daniel Nitu, Valentin Pintiala, Doru Ionita, Vasile Milea, Adrian-Vasile
Chiru.Nota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform
prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi
respinse.Astfel, pentru ofertele care se depun intre data 01 ? 25 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in
cursul lunii anterioare depunerii ofertelor.Pentru ofertele care se depun intre data de 26 ? 31 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scaden?a in luna in
curs.c. Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor ?i impozitelor se va face la nivelul societa?ii/companiei. Operatorii economici nerezidenti
(straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a
impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta,
eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un
certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel
mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a
acestora in limba romana.d. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea
contractanta Se vor prezenta: - documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului
Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, care nu trebuie sa fie emis/eliberat cu mai de 30 de zile inainte de data depunerii
ofertelor, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.- autorizatiea de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei/organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului.Nota: a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b.In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte
competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.c.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din
punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului
contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.d.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.e.A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea
contractanta. Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii
privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a candidatului pe ultimii trei ani trebuie sa fie
egala sau mai mare decat suma de 40 000 000 lei.Se solicita bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de
afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa
caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societa?i specializate,
ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare,
cu condi?ia ca acestea sa con?ina informa?iile relevante prin care ofertantul
probeaza capacitatea sa economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerin?a nr. 1Candidatul trebuie sa faca dovada ca prestat in ultimii 3 ani, in cadrul unuia
sau mai multor contracte similare, servicii de acordare de credite pentru
organizatii a caror valoare cumulata sa fie de minim 20.000.000 lei fara TVA.
Continuare Cerinta nr. 1
Se solicita: -Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani-Contractul/contractele sau dupa caz, principalele parti din ontract/ contracte
prin care se face dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara (cu
respectarea indica?iilor din nota de mai jos);
-Cel pu?in o recomandare (datata, semnata si parafata de catre
beneficiar)/certificat/ confirmare/ declaratie emis/a in conformitate cu
prevederile art.188 alin. (2) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 ?i ale 971 alin. (1)
din H.G. nr.925/2006.
Cerin?a nr.2
Informatii privind subcontractan?iiSe va prezenta: -Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si
stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al
acestuia).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Fara asigurarea cofinantarii proiectelor anterior mentionate, intrucat fondurile asigurate de Orasul Chitila fiind insuficiente iar primariafiind in imposibilitate de a atrage alte fonduri pentru finalizarea acestor obiective avand stadii fizice de executie inaintate se va ajunge la blocarea proiectelor investitionale si suspendarea lucrarilor, mai ales in conditiile in care la data prezentei, sumele restante pentru lucrarile puse in opera sunt de 9.417.676.35 lei (aferente proiectului 869/2010 - ?Modernizarea infrastructurii rutiere in orasul Chitila, jud. Ilfov ? etapa a II-a?), neexistand nicio optiune pentru plata acestor facturi, existand premiza acumularii unor plati suplimentare constand in penalitati si daune interese, cheltuieli de conservare si paza a lurarilor in curs de executie, cheltuieli de expertizare la reluarea lucrarilor, cheltuieli de refacere a unor lucrari cares-au degradat prin nelucrare, etc.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Autoritatea contractanta va selecta in vederea participarii la etapa a II-a a procedurii de atribuire primii 5 candidati clasati in ordineapunctajului obtinut. (Vezi "Informatii suplimentare")
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1024/216/23.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. Criterii obiective de limitare a numarului de candidati: Selectia candidatilor reprezinta un proces distinct care urmeaza procesului de calificare si care are ca scop limitarea numarului de candidaticalificati care vor participa la a doua etapa a procedurii de negociere cu publicare a unui anunt de participare.Selectia candidatilor se realizeaza pe baza unui punctaj care va reflecta capacitatea tehnica a candidatilor calificati de a indeplini contractul ceurmeaza a fi atribuit.2. Metodologia de punctare a factorilor de selec?ie: Autoritatea contractanta va selecta in vederea participarii la etapa a II-a a procedurii de atribuire primii 5 candidati clasati in ordinea punctajuluiobtinut, conform urmatoarei metodologii: PC = Valoarea totala a creditelor acordate in anul 2011.unde, PC - reprezinta punctajul candidatului;Valoarea totala a creditelor - reprezinta suma creditelor acordate in anul 2011.In situa?ia in care mai mul?i candida?i obtin punctaje egale prin aplicarea metodologiei stabilite, autoritatea contractanta va invita la a douaetapa a procedurii de atribuire toti candidatii cu acela?i punctaj dintre primii 5 clasa?i.3.In situa?ia in care dupa derularea rundelor de negociere, vor oferta acela?i pre?, comisia de evaluare va solicita ofertan?ilor in cauza sadepuna noi oferte de pre?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la publicarea anuntului de participare, respectiv de la data luarii la cunostiinta a actului administrativ considerat nelegal, conform art.255 si urmatoarele din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ORASUL CHITILA
Adresa postala: Str. Ion Olteanu, nr. 6, Orasul Chitila, Judetul Ilfov, ,Localitatea: Chitila, Cod postal: 077045, Romania, Tel. +40 214363709, Email: [email protected], Fax: +40 214363710
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2012 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer