Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare a unei linii de finantare


Anunt de participare numarul 139827/20.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Oradea
Adresa postala: str. Universitatii nr.1, Oradea, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410087, Romania, Punct(e) de contact: Sorin Rotoiu, Tel. +40 259408480, Email: [email protected], Fax: +40 259408751, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare a unei linii de finantare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Universitatea din Oradea
str. Universitatii nr.1
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare a unei linii de finantare in valoare de 4.000.000lei.
Aceasta linie de finantare va functiona, ca mecanism financiar, in stil revolving inplafon maxim de 4.000.000 Lei.
Perioada de acordare a liniei de finantare: de la semnarea contractului de creditcu valabilitate de36 de luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare a unei linii de finantare in valoare de 4.000.000lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 24000 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile.? Modul/Forma de constituire 1. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Data de referinta pentru care se calculeaza echivalenta valorii garantiei de participare este cursul BNR cu 5 zile inainte de data de depunere a ofertelor.ASTFEL SE VA CORELA VALOAREA GARANTIEI DE PARTICIPARE CU ALTE VALUTE. Cuantumul de garantie de buna executie a contractului de servicii este de 10 % din pretul contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie se face conform art. 90 din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia privind eligibilitatea-Formular 1 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, modificata si completata.
In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 1.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 1.
Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, modificata si completata -Formular 2
In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 2.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 2.
Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.
-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor.
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente), insotite de traducere autorizata in limba romana.
Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 3
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul 3.
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul 4 - conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006, modificata si completata-Formularul 5 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti/tert sustinator, fiecare subcontractant/tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele cu functii de decizie in cadrul Universitatii Oradea sunt:
1. RECTOR ? prof.univ.dr.ing. Constantin BUNGAU
2. PRORECTOR - prof.univ.dr.ing. Gheorghe TARA
3. Director General Administrativ prof.univ.dr.ing. Mircea GORDAN
4. Director Economic Ec. Crina GHERLEA
5. Contabil Sef Ec. Daniela COSTINA?6. Sef Birou Juridic jurist Anca BULMACI
7. Sef Birou Licitatii ing. Sorin ROTOIU
8. Conf.dr. Daniela ZAPODEANU
9. Conf.dr. Daniel BADULESCU
10. Conf.dr. Victoria BOGDAN
Nota:
Documentele solicitate in cadrul sectiunii III.2.1.a) vor fi depuse in oricare din formele:
original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? -Certificat constatator emis ORC prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 sustinatorii acestuia nu trebuie sa prezinte certificatul constatator.
Certificatul constatator nu se solicita eventualilor subcontractanti.
In cazul unei asocieri, asociatii vor prezenta certificat constatator pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata.
-Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei -copie lizibila certificata ?conform cu originalul?
Persoane juridice /fizice straine
-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, insotite de traducere autorizata in limba romana.
-Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului ;
In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de minim 2.000.000 lei.
-Prezentarea situatiilor financiare pentru anii 2009 si 2010
-Pentru anul 2011 pentru demonstrarea cifrei de afaceri, operatorii economici vor prezenta informatii si documente disponibile.
- Documentele prezentate vor fi in copie certificata , ,conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul /reprezentantii legali ai ofertantului.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
In cazul depunerii unei oferte/candidaturi comune de catre un grup de operatori economici situatia economica si financiara se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Curs valutar mediu - leu/euro pe anii:
2009-1 euro=4, 2373 lei, 2010-1 euro=4, 2099 lei, 2011-1 euro= 4, 2379 leiFisa de informatii generale -prezentare Formular 6 ?Fisa de informatii generale?.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
-Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte ca experienta similara SERVICII PRESTATE IN BAZA A maxim 3 (trei) contracte, cu o valoare cumulata a contractelor de minim 1.200.000 lei fara TVA.
Se solicita prezentarea de recomandari/certificari/documente emise sau contrasemnate de beneficiari.Curs valutar mediu - leu/euro pe anii:
2009-1 euro=4, 2373 lei
2010-1 euro=4, 2099 lei
2011-1 euro= 4, 2379 lei
In cazul depunerii unei oferte/candidaturi comune de catre un grup de operatori economici, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Pentru sustinerea finantarii proiectelor din fonduri structurale Universitatea a avansat din resurse proprii sume considerabile care ar fi trebuit sa fie rambursate de Autoritatile de managementin termenele convenite prin contractele de finantare. In fapt termenele sunt mult depasite iar institutia nu poate reconstitui avansurile acordate pentru noi finantari.Pentru acest motiv Autoritatea contractanta ia masura accelerarii duratei de aplicarea a procedurii de atribuire in temeiul dispozitiilor art.113 din OUG 34/2006
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
In ordinea descrescatoare a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011); Punctajul maxim de 100 puncte pentru cea mai mare cifra de afaceri;Clasamentul proportional cu cifra de afaceri
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2012 12:00
Locul: Universitatea din Oradea - Sala Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte se claseaza pe locul I cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza, o noua propunere financiara in plic inchis, contractul fiind atribuit conform criteriului de atribuire ?Pretul cel mai scazut?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al aut.contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Universitatii Oradea
Adresa postala: str. Universitatii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410087, Romania, Tel. +40 259408152, Fax: +40 259408152
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2012 19:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer