Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare a unui credit ? tip linie de credit pentru investitii, in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public local in orasul Ghimbav.


Anunt de participare numarul 143087/14.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Orasului ghimbav
Adresa postala: Str.Lunga, nr.69, ,Localitatea: Ghimbav, Cod postal: 507075, Romania, Punct(e) de contact: Sanda Vladau, Tel. +40 268258006/+40 268506604, In atentia: Szinatovici Dan, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 268258355, Adresa internet (URL): www.ghimbav.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie publica locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare a unui credit ? tip linie de credit pentru investitii, in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public local in orasul Ghimbav.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Ghimbav, str. Lunga, nr.69
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta va contracta o finantare rambursabila in valoare de 30.000.000 lei pe o perioada de 15 ani de la data intrarii in vigoare a contractului, pentru finantarea unor obiective publice de interes local, respectiv: modernizarea infrastructurii rutiere urbane in zona Cartierul Florilor si construirea de locuinte sociale in orasul Ghimbav. Perioada de tragere va fi de 24 luni cu posibilitate de prelungire, perioada de gratie va fi de 24 luni cu posibilitatea de prelungire, iar perioada de rambursare va fi de 180 de luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei finantari rambursabile interne/externe in valoare de30.000.000 lei , cu perioada de rambursare de 15 anipentru finantarea unor obiective de investitii de interes local, conform documentatiei descriptive. Perioada de tragere va fi de 24 luni cu posibilitate de prelungire, perioada de gratie va fi de 24 luni cu posibilitatea de prelungire, iar perioada de rambursare va fi de 180 de luni. Valoarea estimata, respectiv valoarea totala a contractului conform art.28, alin.5 din OUG nr.34/2006, este de 22.079.000 lei(cuprinde suma dobanzilor, comisioanelor si alte taxe aferente imprumutului)
Valoarea estimata fara TVA: 22, 079, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
300.000 lei, constituita pana la data si ora limita pentru depunerea candidaturilor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 150 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru garantia depusa in alta valuta, se va folosi cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertei. Garantia de participare se constituie conform art.86, alin.1 din HGR nr.925/2006 si se prezinta in original. Neprezentarea garantiei conduce la respingerea ofertei. In cazul unei asocieri, va fi emisa in numele si pentru liderul asociatiei. Restituirea se va face conform art.87 si art.88 din HG 925/2006 si 278^1 din OUG 34/2006. 10% din valoarea contractului, fara TVA, se va constitui conform art.90, alin (1) ? (3), din HG nr.925/2006. Constituire nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului. Restituirea se va face conform art.92, alin.2 din HGR nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/3006 ? Formular (completat).
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34.2006 ? Formular (completat).
3.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii restante. Certificatul trebuie sa reflecte situatia la nivelul lunii anterioare depunerii ofertei.
4.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reisa faptul ca ofertantul nu are datorii restante la bugetul local.Certificatul trebuie sa reflecte situatia la nivelul lunii anterioare depunerii ofertei.
5.Persoanele juridice straine vor prezenta certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Documentele vor fi prezentate in limba de origine ? in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducere autorizata a acestora si legalizata in limba romana
6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34.2006 (evitarea conflictului de interese) ? Formular (completat).In cazul unei asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
7.Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular (completat).Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Toma Dorel (primar), Horgos Vasile (viceprimar), Szinatovici Dan (secretar), Geogean Ana Alina (contabil sef) si consilierii locali : Axinte Simion, Avram Andrei Miluta, Cernea Cristian, Cernea Gheorghe, Chirila Marian, Coltea Gabriela, Flueras Marian, Neagoe Mihai, Popelea Ionel, Parascan Marius, Rusea Constantin, Toader Rausch Adrian, Vecinu Daniel, Vornicu Sorin. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, original/copie legalizata/ copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii. In cazul unei asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.2.Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru persoanele juridice straine, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Prezentarea autorizatiei de functionare emisa de autoritatea competenta din statul respectiv, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca institutie de credit in conformitate cu directivele europene si cu prevederile legale din tara respectiva, traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind cifra de afaceri. Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012).Pentru calculul echivalentei leu /alta valuta se va aplica cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii generale ? Formularul (completat)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora si date de recunoastere a subcontractantilor : denumire, adresa, cod unic de inregistrare .
1.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista cu subcontractantii si specializarea acestora ? Formular(completat).Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciu in ultimii 3 ani ? Formular(completat)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Preselectia se realiz pe baza unui punctaj care va reflecta capacit candid din pct de vedere al sit ec si financiare si capacit teh si/sau profesionale.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Cu urmatori subfactori de evaluare
2.
.Posibilitatea utilizarii plafonului disponibil rezultat din neangajarea lui totala sau rambursare pentru finantarea altor proiecte de investitii si/sau schimbarea proiectelor in cadrul plafonului.
10%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2013 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
ETAPA I - Modul de preselectie al candidatilor care vor fi invitati la etapa de negocierePreselectia candidatilor se realizeaza pe baza unui punctaj care va reflecta capacitatea candidatilor calificati de a indeplini contractul ce urmeaza a fi atribuit, din punctul de vedere al situatiei economice si financiare si capacitatii tehnice si/sau profesionale aferente fiecarui candidat in parte.Punctajul aferent fiecarui candidat se va calcula astfel: PC = PSEF + PCTPPC ? reprezinta punctajul candidatului;PSEF ? reprezinta punctajul aferent situatiei economice si financiare;PCTP ? reprezinta punctajul aferent capacitatii tehnice si/sau profesionale.Punctele pentru calculul PSEF/PCTP se acorda dupa cum urmeaza: a)Pentru PSEF: Candidatura care prezinta cea mai mare medie anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani primeste 50 de puncte;Pentru celelalte candidaturi punctajul se acorda in mod proportional, astfel: PSEF =CAn/CAmaxx 50 puncteCA(n) ? Media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani aferenta candidatului pentru care se calculeaza punctajul;CAmax. ? Cea mai mare medie anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani prezentata.b)Pentru PCTP: Candidatura care prezinta contractul de servicii similare care a avut ca obiect servicii de acordare de credit, cu valoarea cea mai mare a creditului acordat, primeste 50 de puncte;Pentru celelalte candidaturi punctajul se acorda proportional, astfel: PCTP = Pn/Pmax x 50 puncteP(n) ? contractul de servicii similar prezentat pentru care se calculeaza punctajul;Pmax. ? Cel mai mare contract de servicii similar prezentat.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale in urma etapei a II de negociere, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. In etapa de preselectie, in cazul in care se constata ca, pe ultimele locuri se inregistreaza oferte cu punctaje egale, vor avea prioritate ofertele care prezinta cea mai mare valoare a unui contract de credit acordat.Contul de garantie autoritatea contractanta: RO36TREZ1375006XXX000034.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Ghimbav - Compartimentul achizitii publice
Adresa postala: Str. Lunga, nr.69, Localitatea: Ghimbav, Cod postal: 507075, Romania, Tel. +40 268258006, Email: [email protected], Fax: +40 268258355, Adresa internet (URL): www.ghimbav.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2013 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer