Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare a unui credit bancar in valoare de 5.000.000 lei necesar derularii unor proiecte finantate din Fondul European de Dezvoltare Regionala


Anunt de participare numarul 139270/02.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUZAU
Adresa postala: str.Unirii nr.163, Buzau, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Punct(e) de contact: Aurelia Turcoman, Tel. +40 0238726092, Email: [email protected], Fax: +40 0238726092, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare a unui credit bancar in valoare de 5.000.000 lei necesar derularii unor proiecte finantate din Fondul European de Dezvoltare Regionala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: PRIMARIA MUNICIPIULUI BUZAU, str, Unirii, nr. 163
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unei linii de credit in valoare de 5.000.000 lei pe o perioada de 24 luni necesara derularii a doua proiecte finantate din F.E.D.R.:
- Reabilitare retea de drumuri si statii de transport din zona de actiune urbana a municipiului Buzau;
- Reabilitarea monumentului istoric «Ansamblul Conacului Marghiloman (vila ALBATROS, parc MARGHILOMAN)» din municipiului Buzau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei linii de credit in valoare de 5.000.000 lei pe o perioada de 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 820, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2.Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 lei.3.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.4. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.5.Date pentru constituirea gar. de participare prin virament bancar cu OP: cont RO14TREZ1665006XXX00378, deschis la TREZORERIA Buzau, cod fiscal 4233874, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.6.In cazul depunerii unei contestatii de catre un operator economic ofertant, daca CNSC respinge contestatia depusa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din gar. de participare o suma calculata potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006 (actualizata).7. Gar. de participare se va restitui in conf. cu HG 925/2006, art. 88 (actualizata).8. Cuantumul acestei garantii poate fi redus la jumatate daca se face dovada calitatii de I.M.M. potrivit prevederilor legale in vigoare. - Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul acestuia fara TVA.- Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.- Contractantul va transmite autoritatii contractante in termen de maxim 5 zile de la semnarea contractului, dovada constituirii garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - Formular 1
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2 - insotita de: a. Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta - copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata;b. Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat deunitatea administrativ teritoriala pe raza careia societatea are sediul social din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta - copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata
Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prezentare Formular 3 ? completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP
4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, prezentare Formular 4Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert susinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
5.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 ? Formular 5. Persoanele cu functii de decizie si care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: - Boscodeala Constantin ? Primar;
- Ciolacu Marcel, Barla Fanica ? Viceprimari;
- Anica Mihai ? consilier local
- Barbu Ion ? consilier local
- Bucataru Florin ? consilier local
- Dunel Alexandru ? consilier local- Ene Gabriel-Ciprian ? consilier local
- Gubandru Aurel ? consilier local
- Ionescu Constantin ? consilier local
- Ionita Victor-Stefan ? consilier local
- Iorga Cristina-Nicoleta ? consilier local
- Lambru Daniel ? consilier local
- Mihalascu Gabriel ? consilier local
- Musceleanu Constantin ? consilier local
- Negoita Iulius-Paul ? consilier local
- Nicoara Silviu ? consilier local
- Oprea Victor ? consilier local
- Plesea Maria-Monalisa ? consilier local
- Popa Constantin ? consilier local
- Radu Nicolaie-Sebastian-Valentin ? consilier local
- Rosioru Silviu-Laurentiu ? consilier local
- Tudor Nicoleta ? consilier local
- Serban Nicolae ? consilier local
- Nedelcu Stefan ? Secretar;
- Gegea Ion ? Director economic;
- Avramescu Auras ? Director economic adjunct;
- Preda Anisoara ? Director tehnic;
- Radu Roxelana ? Consilier juridic
- Turcoman Aurelia - Sef Seviciul Investitii, Achizitii Publice, Programe cu Finantare Externa;
- Florea Viorica - Consilier Serviciul Investitii, Achizitii Publice, Programe cu Finantare Externa
- Circu Cornelia - Consilier Serviciul Investitii, Achizitii Publice, Programe cu Finantare Externa
6.Imputernicire ? Formular 10 - semnata de catre administrator sau alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul societatii (original/traducere autorizata) prin care se va autoriza ca semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului. Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata, certificata ?conform cu originalul?, . Autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii catre candidatul castigator, prezentarea certificatului constatator in original.
Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Documentele vor fi prezentate in limba de origine, insotite de traducere legalizata in limba romana.
- Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei in copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Fisa de informatii generale din care sa reiasa persoanele de contact, adresa, telefoanele si mail-urile de contact valabile, precum si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani, respectiv 2009, 2010, 2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Lista pricipalelor servicii de acordare de credit in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14583/04.09.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Modul de departajare a ofertelor situate pe primul loc cu acelasi pret: Autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii de catre acestia de documente care contin noi preturi, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.2. Toate documentele care atesta indeplinirea criteriilor de calificare precum si toate documentele propunerii thehnice conform Fisei de date si Caietului de sarcini, vor fi transmise de catre operatorii economici prin intermediul SEAP, in format electronic PDF sau JPG, cf prevederilor H.G. nr. 1660/2006, urmand ca inainte de semnarea contractului de achizitie publice ofertantul declarat castigator sa depuna toate aceste documente in original, inainte de semnarea contractului, la sediul autoritatii contractante, impreuna cu oferta financiara. Aceste documente trebuie sa fie identice cu documentele transmise prin intermediul SEAP, in format electronic.3.Toate fisierele semnate electronic incarcate in SEAP pot fi deschise cu aplicatia shellSAFE Verify care este gratuita si poate fi descarcata de pe site-ul http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256^2 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Primariei municipiului Buzau
Adresa postala: str. Unirii, nr. 163, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120191, Romania, Tel. +40 238710569, Fax: +40 238717950
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2012 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer