Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare a unui credit de investitii in valoare de 2.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local.


Anunt de participare numarul 134687/11.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Adresa postala: Piata Republicii Nr.14, Gura Humorului, Judet Suceava, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 230235051, In atentia: Camelia Checherita, Email: [email protected], Fax: +40 230235038, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Orasul Gura Humorului
Adresa postala: Piata Republicii nr.14, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 230233199, In atentia: ing. Camelia Checherita, Email: [email protected], Fax: +40 230235051
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Orasul Gura Humorului
Adresa postala: Piata Republicii nr.14, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 230233199, In atentia: ing. Camelia Checherita, Email: [email protected], Fax: +40 230235051
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Orasul Gura Humorului
Adresa postala: Piata Republicii nr.14, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de Relatii cu Publicul, Tel. +40 230235051, In atentia: ng. Camelia Checherita, Fax: +40 230235051
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare a unui credit de investitii in valoare de 2.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Orasul Gura Humorului
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare a unui credit de investitii in valoare de 2.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local, cu o durata de 16 ani si perioada de gratie de minim 12 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 contract de Servicii de acordare a unui credit de investitii in valoare de 2.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local, cu o durata de 16 ani si perioada de gratie de minim 12 luni.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
192 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 35.000 lei, cu valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In caz de prelungire a duratei de valabilitate a ofertei, durata de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Contul de depunere a garantiei de participare este: RO24TREZ5945006XXX000046, deschis la Trezoreria Orasului Gura Humorului. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA de atribuire a contractului.Modalitate de constituire: conform prevederilor legale, respectiv art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Este de preferat ca instrumentul de garantare sa fie emis de catre o societate bancara sau de asigurari din Romania.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea.Prezentare Declaratie privind eligibilitatea, completata pe propria raspundere conform Formularului 1, completat in original, datat, semnat si stampilat.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator, acesta din urma va depune Declaratia privind eligibilitatea.
Incadrarea oricaruia dintre ofertanti, asociati sau sustinatoriin situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. PrezentareDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? conform Formularului 2, completat in original, datat, semnat si stampilat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator financiar sau tehnic, acesta din urma va depune Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Incadrarea oricaruia dintre ofertanti sau asociati in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
Persoana care asigura sustinerea financiara sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006.PrezentareDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 modificata si completata ? conform formularului 3, completat in original, datat, semnat si stampilat.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator financiar sau tehnic, acesta din urma va depune Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare va fi depusa si de catre subcontractanti.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ing. Marius Ioan Ursaciuc- Primar, Ec. Alexandru Balau- Viceprimar, jr. Mihai Hunea-Secretar oras, Ec. Elena Ciornei- Director Economic, ing. Camelia Checherita-Comp. Achizitii Publice, Ec. Cristina Tulbure- Compartiment Economic.
Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010. Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Formularului 4, completat in original, datat, semnat si stampilat.
Cerinta nr.5:5.Certificate fiscale
5.a. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat.Ofertantul va depune Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
5.b. Certificat de atestare fiscala privind platataxele si impozitelor locale.Ofertantul va depune Certificat de atestare fiscala privind platataxele si impozitelor locale eliberate de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social , pentru punctul de lucru implicat in prezenta procedura (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original, sau copie conform cu originalul, astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Cerinta 1: Certificat constator emis de catre Oficiul Registrului Comertului.Se va depune Certificat constator emis de catre Oficiul Registrului Comertului - valabil la data deschiderii ofertelor, in original, copie conform cu originalul sau copie legalizata, din care sa rezulte:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Cerinta nr.2 Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei.Se va depune 2. Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei ? in copie conform cu originalul.
NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Documentatia de Atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte- inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
Persoane juridice straine vor depune Autorizatia de functionare emisa de autoritatea competenta din statul respectiv, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca institutie de credit in conformitate cu prevederile legale din tara respectiva, traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind principalele servicii de acordare de credit prestate in ultimii trei ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2077/19.03.2012/S3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2012 11:00
Locul: Primaria Gura Humorului, Piata Republicii nr.14, Gura Humorului, Suceava, Sala de Sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de Imputernicire in original si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care i se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Primariei Gura Humorului
Adresa postala: Piata Republicii nr.14, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Tel. +40 230233199, Email: [email protected], Fax: +40 230235051
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2012 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer