Licitatie Publica - Servicii de acordare a unui credit in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii
Anunt de participare numarul 75401/14.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: LAURA SAMAN, Tel.0252/314379, Email: [email protected], Fax: 0252/316317, Adresa internet (URL): www.primaria-dts.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare a unui credit in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract are drept scop contractarea unui imprumut bancarin valoare de 70.722.300 leide catremunicipiulDrobeta Turnu Severin, care va avea ca finalitate finantarea viitoarelor investitii de interes local care se vor derula la nivelul municipiului Drobeta Turnu Severin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
imprumut bancarin valoare de 70.722.300 leide catremunicipiulDrobeta Turnu Severin, care va avea ca finalitate finantarea viitoarelor investitii de interes local care se vor derula la nivelul municipiului Drobeta Turnu Severin
Valoarea estimata fara TVA: 109, 203, 305RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare la procedura estede 50.000 lei;Cuantumul de garantie de buna executie a contractului de servicii este de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;
3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor;
4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata la notariat din care sa rezulte adresa actuala si domeniile de activitate ale societatii si extrasul de registru care atesta starea firmei.
5.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului- xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
6. Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei copie legalizata ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani financiari 2005, 2006, 2007;
2.Prezentarea situatiilor financiare auditate pentru anii 2005, 2006 si 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cerinta minima impusa de autoritatea contractanta, este ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani sa aiba o valoare egala sau mai mare de 70.000.000 lei. Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca media aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertant in anii financiari precizati;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara;
2. Declaratie privind lista principalelor servicii similare obiectului contractului(de acordare de credit) prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;
3.Lista privind subcontractantii (daca este cazul), specializarea acestora si acordurile de subcontractare ;
4.Acordul de asociere incheiat in forma autentica in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna;
5.Declaratie privind protectia muncii;
6.Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.se impune ca cerinta minima obligatorie, realizarea in ultimii 3 ani a cel putin 3 (trei)contracte alcarui obiect a fost prestarea de servicii similare insotite de recomandarile beneficiarilor , din care cel putin unul sa aiba ca obiect acordarea unui credit cu o valoare mai mare sau egala decat 4.300.000 lei.Se va anexa copia contractul aferent (paginile din care sa reiasa firmele contractante, numarul contractului, valoarea contractului si semnaturile).Daca contractele in cauza au clauze exprese de confidentialitate, operatorii economici vor prezenta o declaratie pe propria raspundere ca acele contracte exista.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ulterior evaluarii initiale integrale a ofertelor, a.c.va transmite simultan tuturor ofertantilor admisi inv.de part.la licitatia el., in care se va prezenta calendarul de desf.a rundelor de licitare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2009 11:00
Locul: sediul municipiului Drobeta Turnu Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor, reprezentantii UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
toate raspunsurile la clarificarile solicitate in cursul desfasurarii procedurii de achizitie vor fi publicate in SEAP, in sectiunea"Documentatie si clarificari"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.STAVROPOLEOS, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Maresal Averescu nr.2, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Tel.0252314379, Fax: 0252326252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2009 19:50