Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare a unui credit in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii


Anunt de participare numarul 72277/19.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Gheorghe Sincai 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0262/211001, In atentia: Carmen Zamfirescu, Email: [email protected], Fax: 0262/212171, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare a unui credit in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: municipiul Baia Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de acordare a unui credit, in cuantum de 50.000.000 lei, in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public local.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prezentul contract are drept scop contractarea unei linii de credit de catremunicipiulBaia Mare, care va avea ca finalitate finantarea viitoarelor investitii de interes local care se vor derula la nivelul municipiului Baia Mare.Valoarea creditului este de 50.000.000 lei (cincizecimilioanelei), conform documentatiei descriptive, anexate prezentei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 30, 000, 000 si 50, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Refinantarea creditului, pana la sfarsitul perioadei de tragere, cu conditia existentei resurselor
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie = 0, 1% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii conform art. 62, alin. (1) din Legea nr. 273/2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Incheierea contractului se va realiza doar in situatia in care se va obtine avizul favorabil al Comisiei de Acordare a Imprumuturilor Locale, conform O.U.G. nr. 64/2007 privind datoria publica, aprobata prin legea 109/2008, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - F 12A; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - F 12B; Certificatele de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv taxele locale formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertelor original sau copii legalizate; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - F 12C; Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte dedata deschiderii ofertelor original sau copie legalizata; Certificat unic de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie copie; Autorizatie de functionare emisa de BNR copie legalizata; Pentru persoane juridice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat; Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabil pentru anul calendaristic in curs (documentele se vor prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani financiari 2006, 2007, 2008 (formularul "20" din Sectiunea Formulare si Modele).2.Nivelul activelor in sistem bancar pentru anul 2007.3.Raportul auditorului, la nivel consolidat, pentru ultimul exercitiu financiar incheiat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima impusa de autoritatea contractanta, este ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani sa aiba o valoare egala sau mai mare de 150.000.000 lei.Valoare minima impusa a activelor in sistem bancar pentru anul 2007 = 1.000 milioane euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara: Se impune ca cerinta minima obligatorie, realizarea in ultimii 3 ani a cel putin 3 (trei)contracte ale caror obiect a fost prestarea de servicii similare insotite de recomandarile beneficiarilor.
2. Declaratie privind lista principalelor servicii similare obiectului contractului(de acordare de credit) prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formularul "12E" din sectiunea "Formulare si Modele".3.Lista privind subcontractantii (daca este cazul), specializarea acestora si acordurile de subcontractare Formular "12G" din sectiunea "Formulare si Modele".
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin unul dintre contracte sa aiba ca obiect acordarea unui credit cu o valoare mai mare sau egala decat 50.000.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
Preselectarea numarului de candidati se va face in ordinea descrescatoare a cifrei medii de afaceri prezentata in formularul "fisa de informatii generale".
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2009 11:00
Locul: sediulPrimariei municipiului Baia Mare, str. Gh. Sincai nr. 37
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai candidatilor, reprezentantii imputerniciti ai U.C.V.A.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Toate raspunsurile la clarificarile solicitate in cursul desfasurarii procedurii de achizitie vor fipublicate in SEAP, in sectiunea "Documentatie si clarificari"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+(40)213104641, Email: [email protected], Fax: +(40)213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.+(40)264596110, Email: [email protected], Fax: +(40)264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Primaria municipiului Baia Mare, str. Gheorghe Sincai nr. 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel.+(40)262211001, Email: [email protected], Fax: +(40)262212171, Adresa internet (URL): www.baiamarecity..ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2009 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer