Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare a unui credit in vederea finantarii unor obiective de interes public local.


Anunt de participare numarul 109664/19.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Orasului ghimbav
Adresa postala:  Str.Lunga, nr.69, ,Localitatea:  Ghimbav, Cod postal:  507075, Romania, Punct(e) de contact:  Sanda Vladau, Tel. 0268/258006, 0268/506604, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0268/258355, Adresa internet (URL):  www.ghimbav.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare a unui credit in vederea finantarii unor obiective de interes public local.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Ghimbav
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei finantari rambursabile pe o perioada de 15 ani pentru finatarea unor obiective de interes public local, conform documentatiei descriptive.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei finantari pe o perioada de 15 ani, in vederea realizarii unor obiective de investitii de interes public local.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 250000, se constituie conf OUG nr.34/2006 actualizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multe persoane au dreptul de a se asocia conf OUG nr.34/2006 actualizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a op.economic;Certif constatatoare sau documente echivalente privind indeplinirea obligatiilor fiscale catre bugetul local si de stat;Certif ORC; Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3ani pt care exista exercitiu financiar incheiat;Raportul auditorului la nivel consolidat pentru ultimul exercitiu financiar incheiat;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani;Prezentarea unui contract de servicii cu valoarea creditului acordat de cel putin 10 mil RON;Declaratie privind partea/partile din din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Se doreste selectionarea unui finantator pentru obtinerea in termen optim a avizului de la Comisia de aprobare a contractarii creditelor, in vederea demararii lucrarilor in anul 2011.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Preselect-punct: Pc=Psef+Pctp, unde: Pc-pct candid;Psef-pct aferent sit ec si fin;Pctp-pct aferent capac teh si/sau prof.Detal calc ptPsef si Pctp este prez in docum de atrib, fisa de date.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2010 10:00
Locul: Primaria Ghimbav, str.Lunga, nr.69, Ghimbav, judetul Brasov.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare;Membrii autorizati ai celor care au depus candidatura;Observatorii UCVAP si alte persoane autorizate de catre autoritatea contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Detalii criterii preselectie: -capacitatea tehnica si/sau profesionala-candidatura care prezinta servicii similare care a avut ca obiect serv de acordare credit, cu valoarea cea mai mare primeste 50 pct, pentru celelalte se va folosi formula Pctp=Pn/Pmax X 50pct (Pn-contract serv similar prezentat pt care se calculeaza punctajul, Pmax-cel mai mare contract de serv similar prezentat)-capacitatea economica - candid care prez cea mai mare cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, primeste 50pct, pentru celelalte se acorda in mod proportional Psef=CA(n)/CA(max)x50pct (CAn-med anuala a cifrei de afac pe ultimii 3ani aferenta candidatului care se calc, CAmax - cea mai mare medie anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani prezentata)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala:  B-dul 15 Noiembrie, nr.45, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500097, Romania, Tel. 0268/419615, Email:  [email protected], Fax:  0268/418054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG nr.34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Ghimbav - Secretar
Adresa postala:  Str.Lunga, nr.69, Localitatea:  Ghimbav, Cod postal:  507075, Romania, Tel. 0268/258006, Email:  [email protected], Fax:  0268/258355, Adresa internet (URL):  www.ghimbav.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2010 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer