Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare a unui imprumut bancar ? linie de credit revolving in valoare de 60.000.000 lei pentru asigurarea resurselor de finantare, respectiv finalizarea obiectivelor de investitii derulate de Judetul Bacau


Anunt de participare numarul 134654/07.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BACAU
Adresa postala: Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Mitruti, Tel. +40 234537200, Email: [email protected], Fax: +40 234535012, Adresa internet (URL): www.cjbacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare a unui imprumut bancar ? linie de credit revolving in valoare de60.000.000 lei pentru asigurarea resurselor de finantare, respectiv finalizarea obiectivelor de investitii derulate deJudetul Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare a unui imprumut bancar ? linie de credit revolving in valoare de60.000.000 lei pentru asigurarea resurselor de finantare, respectiv finalizarea obiectivelor de investitii derulate deJudetul Bacau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare a unui imprumut bancar ? linie de credit revolving in valoare de60.000.000 lei pentru asigurarea resurselor de finantare, respectiv finalizarea obiectivelor de investitii derulate deJudetul Bacau: - Sistem de Management Integrat al Deseurilor Solide in judetul Bacau ? Fondul European de Dezvoltare Regionala ? Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013, Axa prioritara 2, Domeniul major de interventie 2.1.
- Reabilitare DJ 252 Huruiesti Gaiceana Parincea Bibiresti Buhoci - Fondul European de Dezvoltare Regionala - Programul Operational Regional2007-2013, Axa prioritara 2, Domeniul major de interventie 2.1.
-Schi Parc Slanic Moldova - Fondul European de Dezvoltare Regionala - Programul Operational Regional2007-2013, Axaprioritara 5, Domeniul major de interventie 5.2
Valoarea estimata fara TVA: 3, 018, 553.99RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
41 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 30.000 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278^1din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de 6.798, 55lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitati de constituire acceptate: Virament bancar in contul autoritatii contractante (cod fiscal 4455510) RO51TREZ0615006XXX000208, Trezoreria Bacau;Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, pentru procedura de achizitie publica avand ca obiect ?Servicii de acordare a unui imprumut bancar ? linie de credit revolving in valoare de60.000.000 lei pentru asigurarea resurselor de finantare, respectiv finalizarea obiectivelor de investitii derulate deJudetul Bacau? pentru suma de 30.000 LEI si cu un termen de valabilitate de minim 90 zile de la data depunerii ofertelor.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, Formularului nr.11Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, prin atasarea Formularului nr.11. Cuantumul acesteia este de 0, 1% din pretul contractului, si se va constitui pentru intreaga perioada de desfasurare a contractului intre parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie: se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.In cazul contractului de servicii, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 1 ? Declaratie privind eligibilitatea completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.
Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 completat.Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.
Formularul nr. 3 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completat.Acest formular va fi prezentat de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt:
Benea Dragos ? presedinte;
Cosa Maricica ? vicepresedinte;
Braneanu Dumitru ? vicepresedinte;
Dociu Catalin ? Administrator public al judetului
Haineala Olga ? Director executiv DBF
Dogaru Elena ? Director adjunct DBF
Fantaza Ciprian ? Director executiv Directia juridica
Mitruti Mariana ? Sef Serviciu Achizitii PubliceFormularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr. 5- Declaratie ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? completat. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat si prezentat de catre fiecare membru al asocierii.
Certificat de atestare fiscala care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul general consolidat al statului, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul de stat din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative) pentru sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul local din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri acest certificat va fi prezentat de catre fiecare membru.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Documentele se vor atasa in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru documentele care nu sunt in limba romana se va atasa si traducere autorizata in limba romana. Certificat constatator, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte denumirea completa, sediul social, persoanele autorizate/administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copie.Pentru toate categoriile de ofertanti (persoane juridice romane/straine) se vor prezenta copiilegalizate sau fotocopii lizibile certificate ?Conform cu originalul? semnate si stampilate, ale autorizatiei de functionare emisa de catre Banca Nationala a Romaniei / Autoritatea de Supraveghere a tarii de origine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala , Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin Caietul de sarcini, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor
servicii de acordare de credite prestate de la infiintare.Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere
autorizata in limba romana.
Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora:
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere
autorizata in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte au obtinut acelasi punctaj, atunci Autoritatea Contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret. In conditiile in care si preturile ofertate sunt egale Autoritatea Contractanta va solicita depunerea unor noi oferte de pret in plic inchis.Contractul de achizitie publica se va incheia sub conditie suspensiva, adica acesta va intra in vigoare si va produce efecte intre parti numai daca autoritatea contractanta va obtine avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a imprumuturilor Locale, cu privire la contractarea acestui credit.In cazul neindeplinirii conditiei suspensive, respectiv in cazul in care contractarea nu va fi autorizata, autoritatea contractanta neobtinand avizul favorabil al comisiei de autorizare a imprumuturilor locale, contractul de credit incheiat, in cond art.205, alin 1, lit.a) din OUG 34/2006, cu ofertantul ce va fi declarat castigator, se desfiinteaza cu efect retroactiv din chiar momentul incheierii acestuia si fara ca ofertantul ce va fi declarat castigator sa poata solicita achizitorului plata de daune-interese. Contractul de achizitie publica ce urmeaza a fi incheiat constituie informatie de interes public si, in consecinta, nu va fi supus reglementarilor privind secretul bancar.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al Autoritatii Contractante in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al UAT Judetul Bacau
Adresa postala: Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel. +40 234537200, Email: [email protected], Fax: +40 234535012, Adresa internet (URL): www.csjbacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2012 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer