Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE ACORDARE A UNUI IMPRUMUT BANCAR IN VALOARE DE 12.670.000 LEI PENTRU ASIGURAREA RESURSELOR DE FINANTARE PENTRU INVESTITIILE: ?REABILITAREA RETELEI DE STRAZI URBANE IN ORASULUI NEGRESTI, JUDETUL VASLUI? SI ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA CENTRULUI


Anunt de participare numarul 136433/09.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA ORASULUI NEGRESTI
Adresa postala: STR. NICOLAE BALCESCU, NR. 1, Localitatea: Negresti, Cod postal: 735200, Romania, Punct(e) de contact: BACIU SORIN, Tel. +40 235457679, Email: [email protected], Fax: +40 235457679, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE ACORDARE A UNUI IMPRUMUT BANCAR IN VALOARE DE 12.670.000 LEI PENTRU ASIGURAREA RESURSELOR DE FINANTARE PENTRU INVESTITIILE: ?REABILITAREA RETELEI DE STRAZI URBANE IN ORASULUI NEGRESTI, JUDETUL VASLUI? SI ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA CENTRULUI DE TINERET IN ORASUL NEGRESTI, JUDETUL VASLUI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE ACORDARE A UNUI IMPRUMUT BANCAR IN VALOARE DE 12.670.000 LEI PENTRU ASIGURAREA RESURSELOR DE FINANTARE PENTRU INVESTITIILE: ?REABILITAREA RETELEI DE STRAZI URBANE IN ORASULUI NEGRESTI, JUDETUL VASLUI? SI ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA CENTRULUI DE TINERET IN ORASUL NEGRESTI, JUDETUL VASLUI?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE ACORDARE A UNUI IMPRUMUT BANCAR IN VALOARE DE 12.670.000 LEI PENTRU ASIGURAREA RESURSELOR DE FINANTARE PENTRU INVESTITIILE: ?REABILITAREA RETELEI DE STRAZI URBANE IN ORASULUI NEGRESTI, JUDETUL VASLUI? SI ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA CENTRULUI DE TINERET IN ORASUL NEGRESTI, JUDETUL VASLUI?
Valoarea estimata fara TVA: 731, 864.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie: 14.600 lei.Candidatul trebuie sa constituie garantia de participare, valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a)scrisoare de garantie financiara in favoarea autoritatii contractante (Formular nr. 11 din Sectiunea Modele Formulare); Scrisoarea de garantie financiara va fi emisa de o institutie financiar- bancara care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment si se va intocmirespectand strict modelul prevazut in Sectiunea Formulare.b)ordin de plata in contul autoritatii contractante- RO24TREZ65921070250XXXXX deschis la Trezoreria Negresti, Vaslui; Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a candidaturilor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont alautoritatii contractante. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii pentru care se constituie.Garantia de participare va fi depusa in original si va insoti oferta. Garantia de participare constituita de operatorul economic a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica, pe baza confirmarii in scris, primite de la autoritatea contractanta. Restituirea garantiei de participare constituita de ofertantii ale caror oferta nu a fost stabilita castigatoare se face dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programului Operational Regional 2007-2013, axa 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile
si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 1)Cerinta nr. 2
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 2)- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioada celei in care se depun ofertele.
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioada celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Formular nr. 3)
4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 4)Persoane cu fucntie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cozma Ioan (primar), Cozma Neculai (viceprimar), Baciu Sorin (Achizitii-Investitii), Sporneac Adrian (Contabilitate), Radu Dan (Jurist), Nastasa Daniel (Achizitii-Investitii), Vlad Adrian (Achizitii-Investitii), Musat Ion (director economic), Faur Felicia (Secretarul Orasului), Vieru Octavian, Marta Ion, Rusu Cristian, Baciu Petronel, Ionescu Cristi, Morosanu Radu, Ioniti Marieta, Popa Vasile, Popa Cristinel, Nacu Constantin, Stan Pusa, Pila Constanta, Calciu Monica, Boitan Costel, David Radu, Apetrechioaie Adrian (Consilieri locali).Sepermite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului candidat, (emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor).
Nota:
In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior candidatilor in cauza.In cazul in care certificatul constatator, prezentat de ofertantul a carui oferta s-a clasat pe primul loc dupa evaluare si aplicarea criteriilor de atribuire a ofertei, a fost prezentat in ?copie conform cu originalul?, autoritatea contractanta va solicita, pentru verificarea conformitatii, certificatul constatator dupa care s-a facut copia in original/copie legalizata.
- Autorizatia de functionare emisa de BNR sau o alta autoritate competenta similara(Copie).
- Copie dupa CIF (certificat inregistrare fiscala)
Sepermite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1.460.000 lei;
Nota: In cazul in care operatorul economic are inregistrat bilantul contabil aferent anului2011, se poate demonstra nivelul impus prin raportare la ultimii trei ani incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009
Pentru echivalenta lei/valutase va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani
experienta similara inprestarea de servicii similare a caror cost sa fie de minim 730.000 lei. (minim un contract, maxim 3 contracte)
Se permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contracte, in vederea indeplinirii contractului/contractelor respectiv/e
Pentru echivalenta lei/valutase va avea in vedere cursulcomunicat de BNR din data intocmirii documentatiei de atribuire, 07.05.2012 (1 euro = 4, 4053 lei).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2012 11:30
Locul: Primaria Orasului Negresti, str. Nicolae Balcescu, nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Regional 2007-2013, axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, domeniul major de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, sub-domeniul ?Centre urbane?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelorclasate pe primul loc, cu punctaje egale: autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Contractul de achizitie publica se va incheia, numai dupa ce autoritatea contractanta va obtine avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, cu privire la contractarea acestui credit potrivit prevederilor H.G. nr. 9/2007 privind constituirea, componenta si functionarea Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, modificata si completata prin HG nr.145/13.02.2008;In cazul neindeplinirii conditiei amintite, respectiv in cazul in care contractarea creditului nu va fi autorizata, autoritatea contractanta neobtinand avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, contractul de credit nu va fi incheiatcu ofertantul ce va fi declarat castigator.Contractul de achizitie publica ce urmeaza a fi incheiat constituie informatie de interes public si, in consecinta, nu va fi supus reglementarilor privind secretul bancar.Aceste specificatii vor constitui alaturi de altele, clauze obligatorii ale contractului de achizitie publica.Incheierea contractului se va realiza cu respectarea prevederilor OUG nr. 64/2007 privind datoria publica, aprobata prinlegea 109/2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonanteide urgenta 34/2006 actualizata, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal (Art. 2562) , alin(1)din OUG 34/2006 actualizata),
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ORASUL NEGRESTI
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu, nr. 1, Localitatea Negresti, judetul Vaslui, Localitatea: Negresti, Cod postal: 735200, Romania, Tel. +40 235457679, Email: [email protected], Fax: +40 235457679
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2012 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer