Licitatie Publica - SERVICII DE ACORDARE A UNUI IMPRUMUT BANCAR IN VALOARE DE 1.000.000 LEI PENTRU ASIGURAREA RESURSELOR DE FINANTARE PENTRU INVESTITIA:? MODERNIZAREA, REABILITAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMENTE DE SPECIALITATE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI ORASULUI MAC
Anunt de participare numarul 137294/10.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL MACIN (PRIMARIA ORASULUI MACIN)
Adresa postala: Macin, Str. Florilor nr.1, jud. Tulcea, Localitatea: Macin, Cod postal: 825300, Romania, Punct(e) de contact: Mandra Ionut, Tel. +4 0240571354, Email: [email protected], Fax: +4 0240571102, Adresa internet (URL): www.primariaorasuluimacin.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE ACORDARE A UNUI IMPRUMUT BANCAR IN VALOARE DE 1.000.000 LEI PENTRU ASIGURAREA RESURSELOR DE FINANTARE PENTRU INVESTITIA: ? MODERNIZAREA, REABILITAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMENTE DE SPECIALITATE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI ORASULUI MACIN, JUDETUL TULCEA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Orasul Macin, str. Florilor, nr. 1, cod postal: 825300, judetul Tulcea.
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE ACORDARE A UNUI IMPRUMUT BANCAR IN VALOARE DE 1.000.000 LEI PENTRU ASIGURAREA RESURSELOR DE FINANTARE PENTRU INVESTITIA: ? MODERNIZAREA, REABILITAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMENTE DE SPECIALITATE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI ORASULUI MACIN, JUDETUL TULCEA?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE ACORDARE A UNUI IMPRUMUT BANCAR IN VALOARE DE 1.000.000 LEI PENTRU ASIGURAREA RESURSELOR DE FINANTARE PENTRU INVESTITIA: ? MODERNIZAREA, REABILITAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMENTE DE SPECIALITATE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI ORASULUI MACIN, JUDETUL TULCEA?
Valoarea estimata fara TVA: 950, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Solicitat: 18.000lei.Cu decl tip IMM: 9.000 lei.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea Aut. Contr.Formularul 11.Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante.c) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Garantia de participare se va vira in contul RO74TREZ6425006XXX000050 deschis la Trez Oras Macin.Per de valab a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine cf art.278ยน, lit. b) o suma de 4729, 99 lei, din OUG 34/2006 modificata si completata la zi. Se va constitui GBE, in procent de 5% din val contractului, exclusivTVA, prin: retineri succ din sitde lucrari, printr-un instrument de garantare emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari, anexa la sau prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.GBE se poate constitui si prin retineri succ din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul va deschide la Trezoreria Macin un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.Suma int care se depune de catre contractant in acest cont va fi de 0, 5%din pretul contractului.Pe durata contractului, ACva alimenta acest cont prin retineri succ din sumele datorate contractantului pana la concurenta sumei stabilite dreptGBE.AC poate emite pretentii asupra GBE, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate.Anterior emiterii unei pretentiiAC are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local POR2007-2013, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, DMI3.1 ? Reab/moderniz/dezv si echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate , cod SMIS 32645
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata
cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 1)Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si
completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin
Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 2)- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna
anterioada celei in care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioada
celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in
masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza
datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si
Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta
(Formular nr. 3)4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta
a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular
nr. 4)Persoane cu fucntie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de
atribuire: Topoleanu Nicolae (primar), Pricop Cristian (viceprimar), Mandra Ionut (Achizitii-Investitii), Voicu Cristina (Contabilitate), Tulica
Constanta (Jurist), Jalea Marian (Achizitii-Investitii), Cotoi Costel (Achizitii-Investitii), Gheorghe Senar (Secretarul Orasului), Ichim Andone,
Tuchila Dumitru, Dascalu Tiberius, Staicu Dragos Romolo, Buradatencu Catalin, Asan Imdat, Orbeanu Antonel, Dutu Costel, Calin Steluta,
Vacaru Gheorghe, Catruna Nita, Grozdea Petrisor, Perianu Alexandru, Sima Marinel (Consilieri locali).Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie
lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului candidat, (emis cu cel mult 30 zile inainte de
data depunerii ofertelor).Nota: In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o
solicitare adresata ulterior candidatilor in cauza. In cazul in care certificatul constatator, prezentat de ofertantul a carui oferta s-a clasat pe
primul loc dupa evaluare si aplicarea criteriilor de atribuire a ofertei, a fost prezentat in ?copie conform cu originalul?, autoritatea contractanta
va solicita, pentru verificarea conformitatii, certificatul constatator dupa care s-a facut copia in original/copie legalizata.- Autorizatia de functionare emisa de BNR sau o alta autoritate competenta similara (Copie).Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie
lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim
1.800.000 lei; Operatorul economic va pune la dispozitia AC Bilantul contabil sau extrase de bilant pentru ultimii trei ani
incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011;Nota: In cazul in care operatorul economic are inregistrat
bilantul contabil aferent anului 2011, se poate demonstra nivelul impus prin
raportare la ultimii trei ani incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.Deasemenea, Operatorul economic poate demonstra nivelul impus si prin alte documente contabile echivalente (decl. fiscala, balanta de verificare s.a).Pentru
echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de
BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici vor trebui sa fi prestat servicii similare in ultimii 3 ani si vor pune la dispozitia AC o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand
valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia
din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formular
6).
Experienta similara in prestarea de servicii similare a caror cost sa fie de minim 950.000 lei. (minim un contract, maxim 3 contracte) Se permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contracte, in vederea indeplinirii contractului/contractelor respectiv/e. Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul comunicat de BNR din data intocmirii documentatiei de atribuire, 27.06.2012 (1 euro = 4, 4441 lei). Solicitarea va fi considerata ca indeplinita daca se va prezenta cel putin un document/contract/ proces-verbal de receptie un numar maxim de trei documente/contracte/procese-verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare a caror cost sa fie de minim 950.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2012 11:30
Locul: Primaria orasului Macin, str. Florilor, nr. 1, cod postal: 825300, judetul Tulcea.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si, dupa caz, reprezentantii UCVAP.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul de interventie 3.1 ? Reabilitarea/modernizarea/dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate , cod SMIS 32645
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc, cu punctaje egale: autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, invederea departajarii ofertelor. Contractul de achizitie publica se va incheia, numai dupa ce autoritatea contractanta va obtine avizul favorabil alComisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, cu privire la contractarea acestui credit potrivit prevederilor H.G. nr. 9/2007 privindconstituirea, componenta si functionarea Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, modificata si completata prin HG nr.145/13.02.2008;In cazul neindeplinirii conditiei amintite, respectiv in cazul in care contractarea creditului nu va fi autorizata, autoritatea contractanta neobtinandavizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, contractul de credit nu va fi incheiat cu ofertantul ce va fi declarat castigator.Contractul de achizitie publica ce urmeaza a fi incheiat constituie informatie de interes public si, in consecinta, nu va fi supus reglementarilorprivind secretul bancar. Aceste specificatii vor constitui alaturi de altele, clauze obligatorii ale contractului de achizitie publica. Incheiereacontractului se va realiza cu respectarea prevederilor OUG nr. 64/2007 privind datoria publica, aprobata prin legea 109/2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta 34/2006 actualizata, despre un act al autoritatiicontractante considerat nelegal (Art. 2562) , alin (1)din OUG 34/2006 actualizata).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Administrativ Teritoriala Oras Macin
Adresa postala: Str. Florilor, nr. 1, Localitatea: Macin, Cod postal: 825300, Romania, Tel. +4 0240571354, Email: [email protected], Fax: +4 0240571102, Adresa internet (URL): www.primariaorasuluimacin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2012 12:18