Licitatie Publica - SERVICII DE ACORDARE A UNUI IMPRUMUT BANCAR IN VALOARE DE 2.000.000 LEI PENTRU ASIGURAREA FINANTARII UNOR OBIECTIVE DE INVESTITII PENTRU DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII EDILITARE A COMUNEI MURIGHIOL
Anunt de participare numarul 138293/21.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MURIGHIOL (CONSILIUL LOCAL MURIGHIOL)
Adresa postala: Com. Murighiol, Jud. Tulcea, Localitatea: Murighiol, Cod postal: 827150, Romania, Punct(e) de contact: Burada Elena, Tel. +40 0240/545969, In atentia: Burada Elena, Email: [email protected], Fax: +40 0240/545969, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE ACORDARE A UNUI IMPRUMUT BANCAR IN VALOARE DE 2.000.000 LEI PENTRU ASIGURAREA FINANTARIIUNOR OBIECTIVE DE INVESTITII PENTRU DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII EDILITARE A COMUNEI MURIGHIOL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria comunei Murighiol, str. Lacului, nr.8, com. Murighiol, jud. Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE ACORDARE A UNUI IMPRUMUT BANCAR IN VALOARE DE 2.000.000 LEI PENTRU ASIGURAREA FINANTARIIUNOR OBIECTIVE DE INVESTITII PENTRU DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII EDILITARE A COMUNEI MURIGHIOL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE ACORDARE A UNUI IMPRUMUT BANCAR IN VALOARE DE 2.000.000 LEI PENTRU ASIGURAREA FINANTARIIUNOR OBIECTIVE DE INVESTITII PENTRU DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII EDILITARE A COMUNEI MURIGHI
Valoarea estimata fara TVA: 955, 192RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie: 19.100 lei. Candidatul trebuie sa constituie garantia de participare, valabila 90 zile conform art.86(6) din HG 925/2006, ladata deschiderii ofertelor candidatii trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de participare.(Formular 11) contul autoritatii contractante la care se vireaza garantia de participare- RO39TREZ6415006XXX000160 deschis la Trezoreria Tulcea; dovada garantie de participareva fi depusa in original si va insoti oferta. Se au in vedere prevederile art.287^1 din OUG 34/2006. i, 5% , in conformitate cu prevederile art.89-90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 1)Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 2)- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioada celei in care se depun ofertele cf Ord. 509/2011.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioada celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Formular nr. 3)4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 4)Persoane cu fucntie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ivanov Filip (primar), Tutuianu Ion (viceprimar), Lare Valentina (Achizitii-Investitii), Gheorghe Manueala(Contabilitate- Achizitii-Investitii), Badea Mariana(Contabilitate), Burada Elena(Jurist - Secretar comuna ), Sidor Maria(Contabilitate), Cucerave Daniela (Urbanism si amenajare teritoriulu), Trofim Doru, Ignat Alexandru , Gheorghe Georgeta , Chirila Mihai, Barbu Nicolae, Spanoaie Aurel , Ghilan Viorica- Anuta , Istarate Neacsu , Leonte Adina, Burtea Trofim, Iacovici Marcel-(Consilieri locali).Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior candidatilor in cauza. In cazul in care certificatul constatator, prezentat de ofertantul a carui oferta s-a clasat pe primul loc dupa evaluare si aplicarea criteriilor de atribuire a ofertei, a fost prezentat in ?copie conform cu originalul?, autoritatea contractanta va solicita, pentru verificarea conformitatii, certificatul constatator dupa care s-a facut copia in original/copie legalizata.- Copie dupa CIF (certificat inregistrare fiscala)Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului candidat, (emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor)
-Autorizatia de functionare emisa de BNR sau o alta autoritate competenta similara (Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1.800.000 lei;Nota: In cazul in care operatorul economic are inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, se poate demonstra nivelul impus prin raportare la ultimii trei ani incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prestarea de servicii similare in ultimii 3 aniPrezentarea unui contract de credit de minim 955.192 lei .Se permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contracte, in vederea indeplinirii contractului/contractelor respectiv/ePentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul comunicat de BNR din data intocmirii documentatiei de atribuire, din data de 15.06.2012 cf BNR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2012 12:00
Locul: Primaria com. Murighiol, str. Lacului, nr.8, com. Murighiol, jud Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii comisiei , ofertantii si imputernicitii acestora, persoane delegate din partea institutiilor abilitate privind verificarea procedurii
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare - in cazul in care doua sau mai multe oferte ar putea fi clasate pe primul loccu preturi ofertate egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Contractul de achizitie publica se va incheia, numai dupa ce autoritatea contractanta va obtine avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, cu privire la contractarea acestui credit potrivit prevederilor H.G. nr. 9/2007 privind constituirea, componenta si functionarea Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, modificata si completata prin HG nr.145/13.02.2008; In cazul neindeplinirii conditiei amintite, respectiv in cazul in care contractarea creditului nu va fi autorizata, autoritatea contractanta neobtinand avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, contractul de credit nu va fi incheiat cu ofertantul ce va fi declarat castigator. Contractul de achizitie publica ce urmeaza a fi incheiat constituie informatie de interes public si, in consecinta, nu va fi supus reglementarilor privind secretul bancar. Aceste specificatii vor constitui alaturi de altele, clauze obligatorii ale contractului de achizitie publica. Incheierea contractului se va realiza cu respectarea prevederilor OUG nr. 64/2007 privind datoria publica, aprobata prin legea 109/2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta 34/2006 actualizata, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal (Art. 2562) , alin (1)din OUG 34/2006 actualizata),
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI MURIGHIOL
Adresa postala: Adresa postala: Str. Lacului, nr. 8, Localitatea Murighiol, judetul Tulcea, Localitatea: Murighiol , ,Localitatea: Murighiol, Cod postal: 827150, Romania, Tel. +40 240545969, Email: [email protected], Fax: +40 240545802, Adresa internet (URL): .
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2012 11:04