Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare credit


Anunt de participare numarul 55284/12.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala: Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110035, Romania, Punct(e) de contact: Sabina Elena Bocioaca, Tel.0248220075, Email: [email protected], Fax: 0248220137, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare credit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: municipiul Pitesti, judet Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare credit in valoare de 52000000 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui cretit
Valoarea estimata fara TVA: 52, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 500000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Arges
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea formular F12 A ( original);
-Declaratie privind neincadrarea in art. 181 F12 B ( original);
-Certificate de atestare fiscala privind indeplinira obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si a contributiilor sociale, valabile la data deschiderii ofertelor - formulare tip, copie legalizata, semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru conformitate, eliberate de Min. Fin. Publice - Directia Locala si Primaria Locala;
Termenul de valab. al certif. este de 30 zile de la data emiterii acestora, pt. ofertantii straini - orice doc. considerat edificator in atra de origine, original/ copie legalizata sau semnata si stampilata pe fiecare pag. pt conformitate;
- Declaratie privind calitatea de participant F12 C ( original);
- Imputernicire legala semnata de administrator sau alt doc. echiv.( original);
- Cazier judiciar pt. persoana care semneaza F12 A, F12 B, F12 C(original);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile pe ultimii 2 ani (2006-2007) vizate si inregistrate la org. fiscal sau doc. echiv. copie legalizata sau semnata si stampilata pe fiecare pag. pt. conformitate;
- Declaratie pe propria rasp. privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, formular inf. generale - anexa 2 ( original);
- Cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani treb. sa fie mai mare sau egala cu 108000000 lei pt. ofertantii straini, in cazul prezentarii cifrei de afaceri medii in euro, echivalarea in lei se va face la cuersul licitat in lei la data de 03.06.2008 pt. data de 04.06.2008, 1 euro=3.6215 lei;
- Portofoliul curent minim de finantare - minim 4000000000 euro (original)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind lista cu principalele ser, . de acordare credite soc. com. autorit. publice si inst. in ultimii 3 ani, cuprinzand valori, beneficiari F12 E( original);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Realizarea urgenta a unor lucraride investii de interes public, fondurile alocate din buget fiind insuficiente
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 20
C.A. med in ult.3 ani sa fie > sau = cu 108 mil. lei ( 1 euro=3.6215 lei);portofoliul curent min. de fin.min 4 mild euro; pinc. serv. acord in ultimii 3 ani, F 12 E;
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria CJ Arges, Piata Vasile Milea nr.1, mun. Pitesti sau prin O.P. in contul nr. RO49TREZ04624510220XXXXX deschis la Trez. Pitesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2008 10:00
Locul: Sediul CJ Arges, Piata Vasile Milea nr. 1, Mun. Pitesti, jud.Arges, etaj 4, cam.180
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, observatorii UCVAP, reprezentantii legali ai ofertantilor care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
termenul limita de primire a candidaturilor 24.06.2008 ora 16h00;Calificarea si preselectia candidatilor 25.06.2008 ora 10h00;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti - sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Victoriei nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219374, Fax: 0248219947, Adresa internet (URL): www.justitie-ag.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta a unui act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arges Compartimentul Juridic Contencios
Adresa postala: Piata Vasile Milea nr.1, et.5, cam.187, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110053, Romania, Tel.0248217800 int 226, Email: [email protected], Fax: 0248220137, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2008 16:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer