Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare credit ?in valoare de 1.000.000 lei, in vederea finantarii investitiei publice de interes local prin PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL AXA PRIORITARA 3 DOMENIUL MAJOR 3.4. -- ?REABILITARE, MODERNIZARE SI DOTARE SCOALA CLS. I-VIII, COMUNA


Anunt de participare numarul 130555/19.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL CIMPINEANCA
Adresa postala:  COMUNA CIMPINEANCA, JUDETUL VRANCEA, Localitatea:  Cimpineanca, Cod postal:  627055, Romania, Punct(e) de contact:  PRIMARIA CIMPINEANCA, Tel. 0237/222917, In atentia:  PRIMAR PARASCHIV STEFAN, Email:  [email protected], Fax:  0237/222917, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare credit ?in valoare de 1.000.000 lei, in vederea finantarii investitiei publice de interes local prin PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL AXA PRIORITARA 3 DOMENIUL MAJOR 3.4. -- ?REABILITARE, MODERNIZARE SI DOTARE SCOALA CLS. I-VIII, COMUNA CIMPINEANCA, JUDETUL VRANCEA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: COMUNA CIMPINEANCA, JUD. VRANCEA
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACTAREA UNUI CREDIT DE 1.000.000 LEI DE CATRE COMUNA CIMPINEANCA PENTRU FINANTAREA PROIECTULUI DERULAT PRINPROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL AXA PRIORITARA 3 DOMENIUL MAJOR 3.4. -- ?REABILITARE, MODERNIZARE SI DOTARE SCOALA CLS. I-VIII, COMUNA CIMPINEANCA, JUDETUL VRANCEA?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare credit in val de 1.000.000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 525, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Val estim la curs BNR din 06.09.2011:1 euro=4, 2429 lei rezultand o val de 123.736 euro.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 4.500 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA SE VA FACE DIN BUGETUL LOCAL, CREDITUL FIIND RAMBURSAT PRIN RATE LUNARE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
CONTRACTUL SE VA SEMNA DUPA OBTINEREA AVIZULUI FAVORABIL AL COMISIEI DE AUTORIZARE A IMPRUMUTURILOR LOCALE, LA DATA COMUNICATA DE AUTORITATEA CONTRACTANTA.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat de inregistrare fiscala emis de Registrul Comertului;Autorizatie de functionare de la BNR;
Pentru persoane fizice/juridice straine se vor prezenta: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare;Certificat de Rezidenta Fiscala ;Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii pentru ultimii trei ani 2008, 2009, 2010 legate de cifra de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia si o lista a principalelor servicii de acordare credite in conditii similare, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, inclusiv recomandare din partea unui beneficiar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 100
Candid vor fi preselect in ord descresc a activului net bilantier dec 2010.Daca nr candid preselec < 3, aut. contr.are dreptul sa continue proced numai cu candit care indepl criteriile solicitate.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2011 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-Membrii comisiei de evaluare;
-Imputerniciti ai candidatilor;
-Observatori desemnati de catre UCVAP;
-Alte persoane autorizate de catre Autoritatea contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Cimpineanca
Adresa postala:  Comuna Cimpineanca, jud. Vrancea, Localitatea:  Cimpineanca, Cod postal:  627055, Romania, Tel. 0237/222917, Email:  [email protected], Fax:  0237/222917
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2011 18:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer