Licitatie Publica - Servicii de acordare credit in valoare de 3.300.000 lei in vederea finantarii a unei investitii de interes public local
Anunt de participare numarul 147742/06.11.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS COVASNA (CONSILIUL LOCAL ORAS COVASNA)
Adresa postala: STRADA PILISKE NR.1, Localitatea: Covasna, Cod postal: 525200, Romania, Punct(e) de contact: THIESZ Janos, Tel. +40 0267340001, Email: [email protected], Fax: +40 0267342679, Adresa internet (URL): www.primariacovasna.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare credit in valoare de 3.300.000 lei in vederea finantarii a uneiinvestitii de interes public local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Orasul Covasna
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare credit in valoare de 3.300.000 lei in vederea finantarii a uneiinvestitii de interes public local
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui credit bancar de 3.300.000 pentru o perioada de maxim 15 ani.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 691, 625.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 53.000 lei. Modul de constituire si exprimare a garantiei de participare: - in lei, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (Formularul nr. 6). Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO56TREZ2575006XXX003680, al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Municipiului Targu Secuiesc.Dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare de participare se prezinta in original pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate este de 120 de zile, cu posibilitatea de prelungire la cerere. Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se constituie conform art.86 (3) din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Instrumentul de garantare va prevedea in mod obligatoriu si angajamentul societatii bancare/de asigurari de a plati autoritatii contractante o suma determinata conform art 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul constituiri in valuta cursul de schimb folosibil va fi cel al BNR valabil pentru data de 30.09.2013. Cuantumul garantiei de buna executie este de 1% din pretul contractului fara TVA. Se va constitui in conformitate cu prevederile art.89 alin (2) din HG 925/2006. Aceasta se poate constitui si in oricare din formele de la art.90 alin.(1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art.90 alin.(1) si alin.(2) din HG nr.925/2006.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat din surse proprii a autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 (Formularul nr. 1)
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 (Formularul nr. 2)
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor-original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. 3)
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1.(Formularul nr. 4)Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire laorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Primar: Thiesz Janos, Viceprimar- Csikos Tibor, Secretar -Enea Vasilica, Consilier primar - Jeszenovics Robert Karoly, Director executiv - Bagoly Zsolt Lajos, Referenti: Erdelyi Zsuzsa, Rakosi Aron, inspectori: Ciurea Maria Crina, Antal Levente, Barti Edit, Nemet Timea, Consilieri locali: Becsek Eva, Bocan Ioan Marcel, Butyka Gyula, Gecse Imre, Deaconu Ion, Domahazi Janos, Enea Nicolae, Gyero Jozsef, Jeszenovics Albert, Kadar Gyula, Kopacz Levente Benedek, Molnar Janos, Neagovici Vasile Catalin, Serban Dumitru, Simon Istvan, Somodi Attila.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 5) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertelor.
- Autorizatia de functionare emisa de BNR ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" ? in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 99 din 6 decembrie 2006 privind institutiile de credit
Pentru persoane fizice/juridice straine:
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
- Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care candidatul este rezident - copie tradusa in limba romana de traducator autorizat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi preselectati
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2013 10:00
Locul: Primaria Oras Covasna, Sala de Sedinte consiliu local
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persobalul autorizat si imputernicit al ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Numarul minim de candidati este de 3.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi preselectati.Important: In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de preselectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile solicitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Achizitii Publice Primaria Covasna
Adresa postala: str. Piliske nr.1, Localitatea: Covasna, Cod postal: 525200, Romania, Tel. +40 267340001, Email: [email protected], Fax: +40 267340001, Adresa internet (URL): www.primariacovasna.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2013 12:49