Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare credit pentru "Finalizarea lucrarilor si PIF a cazanului nr. 2 - 420 t/h - cu functionare pe gaze naturale"


Anunt de participare (utilitati) numarul 138566/04.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE ARAD S.A.
Adresa postala: CALEA 6 VANATORIFN, Localitatea: Arad, Cod postal: 310162, Romania, Punct(e) de contact: TATIANA ZAHARIA, Tel. +40 0257-307407, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0257-213160, Adresa internet (URL): www.cetarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de acordare credit pentru "Finalizarea lucrarilor si PIF a cazanului nr. 2 - 420 t/h - cu functionare pe gaze naturale"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului.
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imprumutul bancar va fi folosit in exclusivitate pentru relizarea investitiei "Finalizarea lucrarilor si PIF a cazanului nr. 2 - 420 t/h - cu functionare pe gaze naturale".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
linie de finantare revolving in cuantum de 30000000 lei cu posibilitatea de rambursare in 10 ani
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Conform art. 43.1 din OUG 34/2006, se solicita dovada constituirii unei garantii in valoare de 9060 RON conform art. 278^1 alin. (1) lit. c) din OUG 34/2006 actualizata si a Legii nr. 279/2011. In cazul constituirii garantiei prin virament bancar contul este: RO44RNCB0015006386320001 deschis la Banca Comerciala Romana. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Conform art 89 din OUG 34, va fi constituita garantia de buna executie a contractului in cuantum de 0, 1% din valoarea contractului. Aceasta garantie va fi constituita in oricare din formele prevazute de art. 90 din OUG 34/2006, respectiv HG nr 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Un ofertant poate participa cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant/partener al unei societati mixte/consortiu/asocieri. Se va prezenta lista partenerilor/subcontractantilor precum si modelul de acord de asociere/de subcontractare/contract.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant/subcontractant/partener pentru acelasi contract va duce la respingerea ofertelor respective.- Cerinta obligatorie: declaratie privind eligibilitatea - in original. Completarea si pezentarea Formularului 12A din documentatia de atribuire privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006, fiecare ofertant/partener trebuie sa prezinte acest formular.- Cerinta obligatorie: Formular 1-declaratie privind neicadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr 34/2006 - in original- trebuie prezentata de fiecare ofertant/asociat/subcontractant.- Cerinta obligatorie: declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr 34/2006 - in original. Completarea si pezentarea Formularului 12B din documentatia de atribuire privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006.- Cerinta obligatorie: declaratia privind calitatea de participant la procedura - in original. Fiecare dintre ofertanti/subcontractanti/parteneri va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C.- Cerinta obligatorie: fiecare ofertant/partener trebuie sa prezinte declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"1. Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA pentru persoanele juridice platitoare de TVA, - Legat de conflictul de interese, persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste derularea procedurii sunt: Moisa Pavel-director general, Zaharia Tatiana-presedinte comisie de atribuire, Neamtiu Corneliu, Malos Robert, Toma Valentina, Dobrea Anca-membrii in comisia de atribuire. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePersoane juridice/fizice romane. - cerinta obligatorie: original sau copie conform cu originalul: 1. Certificat constatator emis de ORC in copie conform cu originalul: ofertantului clasat pe primul loc ii va fi solicitat originalul/copie legalizata;2. Autorizatia de functionare a institutiei de credit emisa de BNR.;3. Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta Autorizatia de functionare a institutiei de credit emisa de autoritetea de reglementare competenta din tara de domiciliu. Documentul va fi prezentat in copie legalizata si in traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat;Persoane juridice/fizice straine - cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Aceste documente sunt obligatorii indiferent de calitatea pe care o are ofertantul in cadrul procedurii: ofertant individual, subcontractant sau partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Pentru persoane fizice/juridice romane se va prezenta bilantul contabil pe anul 2011 vizat si inregistrat de organele competente. Documentele vor fi prezentate in copie certificata conform cu originalul.
2. Pentru persoanele fizice/juridice straine se va prezenta ultimul raport anual sau raportarea financiara obligatorie legal in tara de resedinta, inregistrate la organele competente in tara respectiva sau raportul de audit din anul respectiv semnat de o firma de audit autorizata. Documentele oficiale vor fi prezentate in copie legalizata si in traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 5-Fisa de informatii generale.2. Lista principalelor servicii prestate. Lista cu serviciile similare de imprumut acordate in ultimii 3 ani societatilor comerciale, autoritatilor sau institutiilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Costul total rezultat din graficul estimat (P1)
2.
Comision de rambursare in avans(P2)
10%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2012 10:00
Locul: sediul SC CET ARAD SA, Calea 6 Vinatori FN, ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de atribuire, numiti prin Decizie de conducerea SC CET ARAD SA si delegati ai agentilor economici ofertanti, cu imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia unor oferte clasate pe primul loc, cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita candidatilor clasati pe primul loc, reofertarea, in plic inchis, pentru departajarea ofertelor.Modelul contractului de finantare va fi prezentat de catre ofertanti si va cuprinde clauzele stabilite pe parcursul negocierilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de atac sint cele precizate in art. 256^2 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiu Juridic
Adresa postala: Arad, Calea 6Vanatori FN, Localitatea: Arad, Cod postal: 310162, Romania, Tel. +40 0257307587, Email: [email protected], Fax: +40 0257213160, Adresa internet (URL): www.cetarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2012 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer