Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare credit pentru realizare obiective de investitii in judetul Olt


Anunt de participare numarul 100497/20.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala:  B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230025, Romania, Punct(e) de contact:  CONSTANTA DUMITRU, Tel. 0249431080, Email:  [email protected], Fax:  0249431122, Adresa internet (URL):  www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare credit pentru realizare obiective de investitii in judetul Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul C.J.Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va contracta un imprumut in valoare de 10.000.000 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 956, 850RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ?valoare totala de 50.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si optional alte surse de creditare in cazul refinantarii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
conform celor precizate la VI.3 -Alte informatii, referitoare la posibilitatea diminuarii creditului, schimbarea proiectelor de investitii initiale si efectuarea de pati in avans.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic-Certificat constatator privind ?eplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, ?original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertelor( formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident) si traduse in limba romana.
-Certificat constatator privind ?eplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale, ?original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertelor ( formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident) si traduse in limba romana.
- Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Rom?ei
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile ?inte de data limita de depunere a ofertei (original sau copie legalizata)
- Certificat de ?egistrare emis deCamera de Comert si Industrie
certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa cuprinda domeniile de activitate –original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale cuprinz? cifrade afaceri (venit net bancar) din ultimii trei ani(2007, 2008, 2009). Valoarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 anisa fie de minim 9.913.700 lei – Anexa 11
- Ultimul bilantul contabil pe anul 2009, vizat si inregistrat la organele competente si balanta de verificare la 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii ?ultimii 3 ani, insotita de lista principalelor serviciide acordare de credit?ultimii 3 ani, contin? valori reprezentative sibeneficiari - autoritati publice locale – Anexa 15. Valoarea experientei similare sa fie de cel putin 4956850 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 7
Min.3 si max.7 asigura o concurenta reala.Crit.presel.-cifra de afaceri.Algoritmul de calcul este P(n)=CA(n)/CA()max x 100.Candid.vor fi presel.in ordinea descrescatoare a punctajelor obtinute.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2010 10:00
Locul: sediul C.J.Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Posibilitatea diminuarii creditului in cazul in care , in urma atribuirii contractelor de executie de lucrari pentru care se angajeaza imprumutul rezulta o valoare mai mica , valoarea finala a creditului se va diminua corespunzator.-declaratie in care se va preciza acceptarea /neacceptarea acestei posibilati.Posibilitatea utilizarii creditului disponibil prin schimbarea proiectelor de investitii prevazute initial cu alte proiecte sau finantarea acelorasi obiective de investitii cu valori mai mari decat cele prevazute initial;
-declaratie in care se precizeaza acceptarea/neacceptarea acestei posibilitati.Posibilitatea efectuarii de plati in avans a ratelor din surse proprii in perioada de rambursare;
-declaratie privind conditiile rambursarii anticipate.HCJ nr. 72/23.04.2010, Bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2010, Situatiile financiare privind contul de executie al bugetului local pe anul 2007, 2008, 2009;Contul executie de la Trezorerie la data de 31.03.2010 Calendarul imprumutului;Situatia anuala a exercitiului datoriei locale a judetului OLT, din motive tehnice, pot fi obtinute de la sediul C.J.Olt, pe suport magnetic, ?baza unei solicitari scrise transmise prin fax.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  STR. N. TITULESCU NR. 2, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200232, Romania, Tel. 0251415750, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL C.J.OLT
Adresa postala:  B-DUL A.I. CUZA NR. 14, Localitatea:  SLATINA, Cod postal:  230025, Romania, Tel. 0249431080, Email:  [email protected], Fax:  0249431122, Adresa internet (URL):  www.cjolt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2010 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer