Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare credite - linie de finantare revolving in valoare de maxim 6.700.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local


Anunt de participare numarul 132576/06.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Orastie
Adresa postala: P-ta Aurel Vlaicu, Nr.3, Localitatea: Orastie, Cod postal: 335700, Romania, Punct(e) de contact: MARIA HOSU, Tel. +40 728156078, Email: [email protected], Fax: +40 254242560, Adresa internet (URL): www.orastie.info.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritati locale
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare credite - linie de finantare revolving in valoare de maxim 6.700.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare credite - linie de finantare revolving in valoare de maxim 6.700.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local, in conformitate cu cerintele din Documentatia descriptiva.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare credite - linie de finantare revolving in valoare de maxim 6.700.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local, conform Documentatiei descriptive.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 346, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a)Cuantumul garantiei de participare: 10000 lei;b)Garantia de buna executie. Cuantumul acesteia este de 0, 1% din pretul contractului, si se va constitui pentru perioda de tragere de 2 ani;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local: venituri proprii conform art. 62, alin.(1) din Legea nr.273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Sit.pers.a candid.sau ofert.:
1.Decl.pe pr.rasp., conf. Form.12A-art.180 din OUG 34/2006
2.Decl.pe pr.rasp., conf. Form.12B-art.181 din OUG 34/2006
3.Decl.pe pr.rasp., conf. Form.12C-art.69.1 din OUG 34/2006
4.Certif.de particip.la licitatie cu oferta indep.-Form.12H
5.Prez.de certif.de atest.fisc.privind pl.taxelor si impoz.la bug.gen.consolidatsi cel local, in orig., copie legaliz.sau copie lizibila cu ment. "conf.cu orig.", scadente in luna anter.celei in care se depun ofertele.
In cazul in care in tara de orig.sau in tara in care este stabilit candid., nu se emit doc.de natura celor prev.mai sus, sau respectivele doc.nu vizeaza toate sit.prev.de art.180si181 din OUG 34/2006, cand.va prez.o Decl.pe pr.rasp.sau o decl.aut.
b)Cap.de ex.a activ.prof.:
1.Pers.jur./fiz.romane:
Certif.const.emis de ORC (orig., copii leg., copie lizibila conf.cu orig., nu mai vechi de 30 de zile), emis in baza L.26/1990
2.Pers.jur./fiz.romane:
Autoriz.de funct.de la BNR (copie conf.cu orig.)
3.Pers.juridice /fizice straine:
Doc.edif.care dovedesc o forma de inreg.in conf.cu preved.legale din tara in care candid.este rezident (daca este cazul, in orig.sau copii legaliz.)
4.Pers.juridice /fizice straine:
Certif.de Rezid.Fisc.(pt.evit.dublei impuneri) valabil pt.anul calend.in curs (orig., copie legaliz.sau copie lizibila conf.cu orig.)
5.Pers.jurid./fizice straine:
Un doc.echiv.aut.de funct.emisa de BNR, emis de un org.din tara in care acesta este rezident (copie conf.cu orig.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare Formular B1 Fisa de Informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala calculata pentru anii financiari 2008, 2009 si 2010 sa fie in cuantum de minim 4.300.000 lei;Cursul ce va fi utilizat pentru conversia leu-euro este cursul valutar comunicat de BNR in ultima zi bancara a fiecarui an.Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidat in anii financiari precizati.Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri medie anuala sa fie de minim 4.300.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Prezentare Formular 12 E: Experienta similara;
Candidatul va prezenta declaratia si o lista a principalelor servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin Documentatia descriptiva, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Candidatul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii de acordare de credite prestate de la infiintare.
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Cerinta nr.2: Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul), conform Formular 12 G precum si acordurile de subcontractare.
Ofertantii sunt obligati sa precizeze:
- partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;
- datele de recunoastere a subcontractantilor propusi.
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 20
Candidatii vor depune o declaratie pe propria raspundere cu privire la valoarea activului net bilantier la data de 31.12.2010.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.03.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.03.2012 12:30
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C.Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 258810289, Email: [email protected], Fax: +40 258810286, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
La Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, in termen de 10 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Orastie - Oficiul Juridic
Adresa postala: Piata A.Vlaicu nr.3, Localitatea: Orastie, Cod postal: 335700, Romania, Tel. +40 254241513, Fax: +40 254242560, Adresa internet (URL): www.orastie.info.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2012 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer