Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare credite - linie de finantare revolving in valoare de maxim 6.000.000 Euro, in vederea finantarii unor investitii publice de interes judetean.


Anunt de participare numarul 135934/26.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel. +40 0357731100, Email: [email protected], Fax: +40 0357731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare credite - linie de finantare revolving in valoare de maxim 6.000.000 Euro, in vederea finantarii unor investitii publice de interes judetean.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare credite - linie de finantare revolving in valoare de maxim 6.000.000 Euro, in vederea finantarii unor investitii publice de interes judetean, in conformitate cu cerintele din documentatia descriptiva.
Durata contractului: minim 180 de luni si maxim 240 de luni de la data atribuirii contractului. Contractul se va incheia numai dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de autorizare a imprumuturilor bancare. Contractul de achizitie publica ce urmeaza a fi incheiat constituie informatie de interes public si, in consecinta, nu va fi supus reglementarilor privind sectorul bancar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare credite - linie de finantare revolving in valoare de maxim 6.000.000 Euro, in vederea finantarii unor investitii publice de interes judetean, in conformitate cu cerintele din documentatia descriptiva.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 203, 750EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul: 180.000 lei, sa fie irevocabila.Moneda in care se va constitui: lei; Limba in care se va prezenta garantia: limba romana, iar pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata.Perioada de valab.a garantiei: 120 de zile de la termenul limita de dep. a ofertelor, care va acoperi si perioada de valab.a ofertei. In cazul extinderii per.de valab. a ofertei, per.de valab. a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofer. si-a retras oferta.Forma de const.(conform art. 86 alin.(1)din HG 925/2006), prin virament in contul Judetului Arad, prin CJA, Trez. Mun. Arad, nr. RO13TREZ0215006XXX006670 ? pentru pers. fizice/juridice romane; prin virament in contul Judetului Arad, prin CJA, Banca Transilvania, Agentia Petru Rares, nr. RO03BTRL00201202A17432XX - pentru pers.fizice/juridice straine;printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc.bancara ori o soc.de asig., prin depunere la casieria autorit.contr. a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data desch.ofertei. Dovada constituirii garantiei, dupa caz, insotita de declaratia de incadrare in categoria IMM vor fi atasate ofertei, intr-un plic separat, la vedere. Precizari privind instr.de garantare: va fi prezentat oblig.in original, la deschiderea ofertelor, va fi emis in fav. Judetului Arad, prin C.J.A.; Sa faca referire expresa la procedura in cauza;Sa contina in clar denumirea si adresa autoritatii in fav.careia s-a constituit; Sa aiba inscrisa valabil. pt.care a fost const.care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;Sa contina parafa lizibila a societatii emitente si semnatura autorizata;Sa fie emisa pentru op.ec.care a depus oferta; Acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa in oricare din formele prevazute la art.86 alin.(4) din HG 925/2006.Trebuie sa prevada posib. retinerii sumei, cfm.art.278^1 alin.(1) din OUG 34/2006. Cuantumul: 0, 1% din pretul contractului, fara TVA si se va constitui pentru perioada de tragere de 2 ani. Garantia trebuie sa fie irevocabila, se va constitui inainte de intrarea in vigoare a contractului de servicii de acordare de credite, in termen de 5 zile lucratoare de la data cand ofertantul va lua cunostinta despre faptul ca, contractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale. Garantia va fi prezentata in limba romana, iar pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata.Forma de const. cfm.art.90 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 14 zile mai mare decat perioada de tragere. Restituirea garantiei de buna executie se va face in cel mult 14 zile de la expirarea perioadei de tragere a creditului, daca achizitorul nu va ridica pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local - venituri proprii CJA, conform art.62 alin.(1) din Legea nr.273/2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte de calificare pentru candidat/toti asociatii: Formularul nr. 1 Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Formularul nr. 2 Certif. de participare cu oferta independenta;Cerinte de calificare pentru candidat/ toti asociatii/tert sustinator: Formularul nr. 4 ? Declaratia privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006).Cerinte de calificare pentru candidat toti asociatii/tert sustinator: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 pentru candidat/toti asociatii ? Formular nr. 5;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 pentru tertul sustinator ? Formular nr. 28.Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit candidatul, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei. In cazul in care candidatii prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru candidatii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice candidat care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care acesta prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinte de calificare pentru candidat/ toti asociatii/subcontrantanti/tert sustinator: Formular nr. 26 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea candidatului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respective toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusive persoanele care aproba bugetul afferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: -Nicolae IOTCU-presedinte;
-Cristian DRAGAN-vicepresedinte;
-Adrian TOLEA-vicepresedinte;
-Gheorghina RIBOVICI-director executiv;
-Adrian NEDELCIU-director executiv;
-Cristian CIRLUGEA-director executiv adjunct;
-Nadia LUCACI-sef serviciu achizitii publice;
-Liliana TURJUC-sef serviciu financiar-contabilitate;
-Viorel TURJUC-sef birou impozite si taxe locale si relatii economice in teritoriu;
-Silvana LUPU-sef serviciu juridic contencios administrativ;
-Olimpia Gid-consilier superior serv.financiar contabilitate;
-Marioara GHERMAN-consilier superior serv.financiar contabilitate;
-Diana PUIA-consilier superior serviciul achizitii publice;
-Florin COSTEA-consilier superior impozite si taxe locale si relatii economice in teritoriu; Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza:
Persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul, nu mai vechi de 30 de zile), emis in baza Legii nr.26/1990, Autorizatie de functionare de la BNR (documentul se va prezenta in original, copie legalízata sau copie lizibila conforma cu originalul).Persoane juridice/fizice straine: Docum. edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident (daca este cazul in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul).Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalízata sau copie lizibila conforma cu originalul).Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident (documentul se va prezenta in original, copie legalízata sau copie lizibila conforma cu originalul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte de calificare pentru candidat/ asociatie/tert sustinator: Candidatul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani nu mai mica decat: 18.000.000 lei fara TVA.
In cazul in care candidatul prezinta o decl.de incadrare in categoria IMM-urilor cfm. Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv. IMM, ac.benef.in baza art. 16 alin.2, de reduceri cu 50% pt.crit.legate de cifra de afaceri, cerute in achiz.publice. Ca o asoc.sa benef.de preved. art. 16 alin. 2 din legea 346/2004, trebuie ca toti membrii sa prezinte o declaratie de incadrare in categoria IMM-urilor.
NOTA: Atunci cand un grup de operat. economici depune oferta comuna, sit.ec. si financ.se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care pentru un candidat exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indepl.de catre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator.In cazul unei oferte individuale care beneficiaza de sustinere, cond.privind cifra de afaceri trebuie indeplinita ori de candidat ori de tertul sustinator.In cazul unei of. individ./comuna care beneficiaza, dupa caz, de subcontractare si sustinere, cerinta privind cifra de afaceri nu se considera indeplinita de catre subcontractant, ci doar de catre candidat, membrii asocierii sau tert sustinator, dupa caz.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte de calificare pentru candidat/asociatie/ tert sustinator: Candidatul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani de activitate (calculati pana la data depunerii ofertei) a prestat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire. Candidatul va prezenta o lista a principalelor servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin Documentatia descriptiva.
Se vor completa urmatoarele formulare: ?Formular nr. 7 lista principalelor servicii de acordare credite prestate in ultimii 3 ani de activitate (unde se vor regasi contractele similare); Formularul nr. 9 Experienta similara, aferenta fiecarui contract similar;Formularul nr.9 va fi insotit de urmatoarele documente anexa: - copii ale paginilor relevante din contract/contracte (continand denumirea contractului, denumirea partilor, valoarea si durata contractului, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati). In situatia in care candidatul a fost infiintat sau si-a inceput act.ec.de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.
In cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinere/ subcontractare, cerinta privind solicitarea resurselor umane se considera indeplinita atat prin cumulul resurselor tuturor membrilor asociati, cat si prin cumulul resurselor membrilor asociati cu ale tertului sustinator, resursele subcontractantilor luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 30
Decl.pe prop.rasp.priv.val.activ.net bilantier la 31.12.2011.Candidatii cu val.cea mai mare a ac.indicator se vor clasa pe loc.1, urmat de ceil.cand.in ord.descresc.a val.indicat.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara: pentru evaluarea criteriului "Pret calculat RIR (Rata interna de rentabilitate), " oferta care va avea RIR cea mai mica, notata RIRmin va primi punctajul maxim, respectiv 85 puncte. Celelalte oferte vor primi punctaj corespunzator prin raportare inversa la cea mai buna oferta (RIRmin/RIRnx85 puncte).
2.
Maturitatea creditului
15%
Descriere: pentru evaluarea criteriului "Maturitatea creditului", oferta cu cea mai mare maturitate, notata "MATURITATEmax" (exprimata in numar de ani) va primi punctajul maxim, respectiv 15 puncte. Celelalte oferte vor primi un punctaj corespunzator (MATURITATE(n)/MATURITATE(max)x15 puncte).
Punctaj maxim componenta tehnica: 15
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
36
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2012 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad, str.Corneliu Coposu nr.22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare; reprez.ofert.cu imputerniciri de reprez.si copie act ident.;reprez.UCVAP (dupa caz); alte persoane autorizate de Aut.contr.(dupa caz expertii cooptati).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
AC isi rez.dr.de a opta pt.ramb.anticip.integr.sau part.a cred.fara percep.vreunui cost.supl.sau comision de ramb. anticip. Docum.emise de inst./organisme ofic. din tara in care ofert.straini sunt rezidenti pot fi prez.in limba originara, cu cond.ca acestea sa fie insotite de trad.autoriz.in limba romana. Toate docum.(oferta si doc. care o insotesc), incl.solicit. de clarif. vor fi prez.in limba romana, insot.de trad.autoriz.dupa caz. Candid. are oblig.de a mentine oferta valab.pe toata per.de valab.decl.;AC are dr.de a solicit.in circumst. except. inainte de exp.per.de valab.a ofertei, prel.acestei perioade;Candid.are oblig.de a comunica AC daca este sau nu de acord cu prel.per.de valab.a ofertei; AC va sol.clarif.candid.care nu este de acord cu prel.per.de valab.a ofertei. Candid.poate benef.de sust.unui tert. In acest caz va prez.un angajam.ferm priv.sust. financ./tehnica si/sau prof.dupa caz. La desc.ofert., angajam.ferm va fi prez.in forma autentica, incl.in cazul in care s-a depus initial decl.pe proprie rasp.prin care conf.ca indepl.cerint.de calif.?Form.nr.20 Cap.III. Vom lasa la latit. candid.modelul de prez.a angajam.cu cond.resp.prev.art.186, art.190 din OUG 34/2006, cu modif.si compl.ult.corob. cu prev.art.11^1 din HG 925/2006 cu modif.si compl.ulter.In sit.in care se constata ca of.clasate pe primul loc au preturi egale, departaj.se va face prin reofertare cu plic inchis.In cazul in care nr.candid.care indepl. crit.de presel.este mai mic decat nr.minim indicat in anunt AC are dr.de a continua proc.de neg.cu publ.preal.a unui anunt de part.numai cu acel/acei candidat/candidati care indepl.criteriile solicit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256^2 alin. (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006 ? 10 zile de la transmitererea comunicarii privind rezultatul procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad- Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: str.Corneliu Coposu, nr.22, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Tel. +40 0357731100, Email: [email protected], Fax: +40 0357731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2012 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer