Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare credite ? credit de investitii pe termen lung, in valoare de 2.000.000 lei pentru proiecte de investitii: construire incubator afaceri, construire sediu nou primarie, in orasul Stefanesti, judetul Botosani.


Anunt de participare numarul 140608/21.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Stefanesti
Adresa postala: Strada Principala, Localitatea: stefanesti, Cod postal: 717385, Romania, Punct(e) de contact: Petru Vesel, Tel. +40 231564101, Email: [email protected], Fax: +40 231564101, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare credite ? credit de investitii pe termen lung, in valoare de 2.000.000 lei pentru proiecte de investitii: construire incubator afaceri, construire sediu nou primarie, in orasul Stefanesti, judetul Botosani.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Orasul Stefanesti, Str. Stefan Luchian nr. 7, judetul Botosani.
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea are drept scop ob?inerea unui credit bancar in valoare de 2.000.000 lei, cu o maturitate de 15 de ani, in vederea finan?arii unor investi?ii de interes public local, in conformitate cu specificatiile tehnice (caiet de sarcini).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare credite ? credit de investi?ii pe termen lung, in valoare de 2.000.000 lei in vederea finan?arii unor investi?ii de interes public local, in conformitate cu specificatiile tehnice (caiet de sarcini).
Valoarea estimata fara TVA: 1, 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de 35.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se exprima in lei si se va constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? se prezinta in original;
- ordin de plataconfirmat de banca emitenta in contul ROTREZ11624510220XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Botosani - se va prezenta o copie lizibila dupa OP cu stampila bancii;
- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ? se prezinta in original;Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 modificata si completata.In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea garantiei de participare se reduce la 50%. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art. 278 ind.1aliniatul (1) din OUG 34/2006 modificata si completata. GBE DE 10% din valoarea contractului se constituie printr-un instrumet de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa a contractului conf. Art 90, alin. 1 din H.G. 925/2006 modificata si completata. Mod de constituire GBE: a) scrisoare de garantie de buna executie;b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigrari-se prezinta in original;c) retineri successive din sumele datorate facturilor partiale.In acest caz ofertantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retinei successive pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Restituirea GBE conf. art. 92, alin 3. din HG 925/2006 modificata si completata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local: venituri proprii conform art. 62, alin.(1) din Legea nr.273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.
- Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Cerinta 2Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat.
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii:
- a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Cazier fiscal (original, copie legalizata sau copie cu men?iunea ?conform cu originalul?) al societatii. Se va reporta valabilitatea acestuia la data limita de depunerii ofertelor.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in nici una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/candidatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere in care va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura completat in original, datat, semnat si stampilat.Cerinta 3Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Rusu Stefanel ? primar;
- Florin Butura ? viceprimar;
- Stelian Neagu ? secretar;
- Butura Florin ? consilier;
- Calin Stroe ? consilier;
- Chiaburu Veronica ? consilier;
- Cosuleanu Dorina ? consilier;
- Iosub Gabriel-Mihai ? consilier;
- Marineac Elena ? consilier;
- Murariu Ion ? consilier;
- Nanea Georgel ? consilier;
- Olaru Ioan ? consilier;
- Punga Cristinel-Viorel ? consilier;
- Sandu Catalin ? consilier;
- Stamatin Teodora Carmen ? consilier;
- Suiu Gheorghe ? consilier;
- Sparhat Puiu ? consilier;
- Stefan Nelu ? consilier.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Toti operatorii economici participanti la procedura, indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) vor trebui sa respecte art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei.Cerinta 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei (Formular nr. 4 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta). Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data depunerii ofertelor si sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse in achizitie. Acesta se va prezenta in orginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data depunerii ofertei.Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa desfasoare activitati economice de tipul celor supuse prezentei proceduri de achizitie.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Cifra de afaceriInformatii generale privind societatea din care sa rezulte ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani este de: minim 3.700.000 lei.Pentru unitatile economice nou infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri globala din ultimul anPentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de Art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) ? Formular nr. 6 - Declaratie IMM.
Continuare cerinta 1
Ofertantul va prezenta fise centralizatoare din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), care vor include principalii indicatori economici.Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual al BNR astfel:
- in anul 2009, 1 euro = 4, 2373 Ron;
- in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
- in anul 2011, 1 euro = 4, 2379 Ron.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.
Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/ candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileart. 186 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
I. Experineta similaraOperatorii economici trebuie sa prezinte o declaratie insotita de o lista a pricipalelor servicii similare de acordare credite prestate in ultimii 3 ani.Operatorul economic va prezenta minim un contract de servicii similare de acordare a unui credit ale carui costuri (taxe, comisioane, dobanzi sau oricare alte forme de renumeratii aferente serviciilor respective) sa fie de cel putin 1.850.000 lei.Ofertantul va completa si va depune in original - Formular 7 - ?Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani? insotit de Anexa la Formular 7 ?Experienta similara? pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara.
Continuare cerinta 1
Pentru contractul/contractele prezentate ce experienta similarain Anexa la Formularul 7 se vor prezenta:
- documente doveditoare din care sa reiasa valoarea serviciilor prestate, valoarea finala in lei.Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro mediu anual BNR astfel:
- an 2009, 1 euro=4, 2373 Ron;
- an 2010, 1 euro=4, 2099 Ron;
- an 2011, 1 euro=4, 2379 Ron.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2013 10:30
Locul: Primaria orasului Stefanesti, judetul Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Ofertantii care prezinta acte doveditoare ca se incadreaza in categoria IMM-urilor beneficiaza de facilitatile prevazute in Legea 346/2004.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform articolului 256 indice 2 din OUG 34/2006 modificata si completata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ORASUL STEFANESTI
Adresa postala: Str. Stefan Luchian nr. 7, Orasul Stefanesti, judetul Botosani;, Localitatea: Stefanesti, Cod postal: 717385, Romania, Tel. +40 231564101, Email: [email protected], Fax: +40 231564381
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2012 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer