Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare credite- credit de investitii pe termen lung in valoare de 1.500.000 lei, Comuna Valea Lunga, jud. Alba


Anunt de participare numarul 138168/15.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VALEA LUNGA
Adresa postala: VALEA LUNGA, STR. VICTORIEI, NR. 328B, JUD. ALBA, Localitatea: Valea Lunga, Cod postal: 517815, Romania, Punct(e) de contact: VASILE PUSCA, Tel. +40 258888102, In atentia: OLTEAN MARIA, Email: [email protected], Fax: +40 258888102, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare credite- credit de investitii pe termen lung in valoare de 1.500.000 lei, Comuna Valea Lunga, jud. Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Valea Lunga, str. Victoriei, nr. 328 B, jud. Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia are drept scop obtinerea unui credit bancar folosit pentru finantarea unor obiective de investitii de interes local.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea creditului va fi de maxim 1500000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 224, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :13000lei., perioada de valabilitate 120 de zile.Modalitati de constituire: - in lei, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(Formularul nr.11), eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate care se prezinta in original inainte de deschiderea ofertelor.- in lei, prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare RO48TREZ0035006XXX000560, deschis la Trezoreria municipiului Blaj, cod fiscal 4562176).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile, egala cu perioada de valabilitate a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere. Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a. Revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia.b. Fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit.Garantia de participare constituita de ofertanti a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare se va returna numai dupa semnarea contractului de achizitie publica de autoritatea contractanta cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Ca exceptie garantia de participare constituita de operatorul economic a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se va returna numai dupa semnarea contractului de achizitie publica si constituirea garantiei de buna executie. Cuantumul acesteia este de 0, 1% din pretul contractului, si se va constitui pentru perioada de tragere de 1 an;Modul de constituire a garantiei de buna executie: - se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, inainte de intrarea in vigoare a contractului de servicii de acordare de credite, in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data cand ofertantul va lua cunostinta despre faptul ca contractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale.- perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 14 zile mai mare decat perioada de tragere;Garantia de buna executie se va restitui in cel mult 14 zile de la expirarea perioadei de tragere a creditului, daca achizitorul nu va ridica pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este reprezentata de veniturile proprii ale bugetului local al comunei Valea Lunga
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 A, intocmit in baza art.180 din OUG 34/2006.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.
2.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 B, intocmit in baza art.181 din OUG 34/2006.Incadrarea in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.
3.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12C, intocmit in baza art. 69.1 din OUG nr. 34/2006.Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.
Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Primar: Pusca Vasile, viceprimar Staicu Solomon, secretar Banea Kinga Katalina-membru comisia de evaluare, contabil Cipariu Gabriela- membru comisia de evaluare, inspector Oltean Maria- presedinte comisia de evaluare, Consiliul Local Valea Lunga: Gherman Vasile Cornel, Bacila Vasile, Bocea Gheorghe, Serbu Ioan, Petrianu Ovidiu Stefan, Stoia Vioarica, Sovrea Ioan, Deac Daniela Maria, Comsa Calina, Botan Ioan, Gaurean Ironim, Bocea Lucian Emilian..
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul nr. 12H
5.Prezentare de certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Din certificatele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca ofertantul nu figureaza cu restante scadente catre bugetul local sau bugetul general consolidat al statului, neachitate.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. 1.Persoane juridice /fizice romane: prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copii legalizate, copie lizibila conform cu originalul, nu mai vechi de 30 de zile), emis in baza Legii nr.26/1990, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN al operatorului economic.In cazul operatorului economic clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
2.Persoane juridice /fizice romane: prezentare Autorizatie de functionare de la BNR (copie conforma cu originalul)
3.Persoane juridice /fizice straine: prezentare documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)
4.Persoane juridice /fizice straine: prezentare Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie lizibila conforma cu originalul)
5.Persoane juridice /fizice straine: prezentare document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident (documentul se va prezenta in copie conforma cu originalul)
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale anuale calculata pentru anii financiari2009, 2010 si 2011 sa fie in cuantum de minim 2.400.000lei;Pentru calculul echivalentei leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidat in anii financiari precizati.
Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in
considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri medie anuala sa fie de minim 2.400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul va prezenta declaratia si o lista a principalelor servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin Documentatia descriptiva, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau
clienti privati.
Candidatul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii de acordare de credite prestate de la infiintare.
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Autoritatea Contractanta nu doreste limitarea nr. de agenti economici.Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi invitati sa participe la negociere.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2012 12:00
Locul: PRIMARIA VALEA LUNGA, STR. VICTORIEI, NR. 328B, JUD. ALBA ( SALA DE SEDINTA)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractatanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii acestor oferte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in cond. OUG 34/2006, despre un act al aut. contr. considerat nelegal, conf. art 2562, alin.1, lit.b din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Valea Lunga
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 328B, Localitatea: Valea Lunga, Cod postal: 517815, Romania, Tel. +40 258888102, Email: [email protected], Fax: +40 258888102
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2012 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer