Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare credite linie de finantare, in cuantum de 5.000.000 lei


Anunt de participare numarul 80747/25.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASU NOU (CONSILIUL LOCAL ORASU NOU)
Adresa postala: str. Principalanr. 421, Localitatea: Orasu Nou, Cod postal: 447220, Romania, Punct(e) de contact: TOMA BETEA, Tel.0261/830001, Email: [email protected], Fax: 0261/830001, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare credite linie de finantare, in cuantum de 5.000.000 lei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria Orasu Nou
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare credite linie de finantare, in cuantum de 5.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei linii de finantare, pe o perioada de 25 de ani, conform caietului de sarcini.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare prin procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare, intr-un interval care nu poate depasi 3 ani de la atribuirea contractului initial, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul acestei proceduri.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
300 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-cuantumul garantiei de participare este de 500 lei; -cuantumul garantiei de buna executie este de 0.1% din valoarea creditului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii-conform art.62, alin.(1) din Legea nr.273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea sau subcontractarea conform art.44 si art.45 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si form alitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor m entionate Declaratii privind eligibilitatea Solicitat-Form.3, Vol.III.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 Solicitat-Form.4Vol.III, -certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice, in original sau copie legalizata, valabil la data
deschiderii ofertelor;
- certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.Persoanele juridice straine vor prezenta documente echivalente certificatelor fiscale, traduse in limba romana si legalizate.Persoane juridice romane -Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului in copie;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor in original.Autorizatie de functionare emisa de BNR in copie legalizata.Persoane juridice straine- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala
(pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (docum entele se vor prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri m edie anuala calculata pentru anii financiari 2006, 2007 si 2008; cursul ce va fi utilizat pentru conversia leu-euro este cursul valutar comunicat de BNR in ultima zi bancara a fiecarui an. Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertant in anii financiari precizati. 2. Lichiditatea generala
(lichiditatea efectiva / lichiditatea necesara x 100) sa fie mai mare de 110% pentru anii
2006, 2007 si 2008. 3. Solvabilitatea (fonduri proprii/expunerea neta x 100) sa fie m ai mare de 20% pentru fiecare dintre anii 2006, 2007 si 2008. 4. Rata profitului (rezultat brut/cifra de afaceri x 100) determinata pentru anul 2008 sa fie pozitiva. Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri, lichiditatea generala si solvabilitatea, doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri m edie anuala sa fie de m inimum 150.000.000 euro, lichiditatea generala sa fie mai mare de 110% pentru fiecare an iar solvabilitatea sa fie m ai m are de 20% pentru fiecare an. Informatiile de la punctele 1, 2, 3, 4 vor fi inscrise de ofertanti pe proprie raspundere in Formularul nr. 5 din Volumul III.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii de acordare de credite (in conditii similare celor solicitate prin caietul de sarcini) prestate pentru societati comerciale, autoritati sau institutii inultimii 3 ani - Formularul nr. 6 Volumul III (ofertantul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii de acordare de credite prestate de la infiintare), - recom andari din partea a doi dintre beneficiarii mentionati in lista. Precizarea obligatorie, daca este cazul, a partii/partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi Formular nr. 7, Volumul III.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1590/06.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2009 12:00
Locul: la sediul Primariei Orasu Nou
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere personal, sau prin reprezentant imputernicit, care va face dovada imputernicirii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261-711141, Fax: 0261-713760
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Satu M are - Serviciul Juridic si Coontenc ios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.0261-713072, Fax: 0261-713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2009 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer