Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare credite ? linie de finantare in cuantum de maxim 40.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii in "Reabilitatrea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Vrancea"


Anunt de participare (utilitati) numarul 144572/26.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Utilitati Publice S.A. Focsani
Adresa postala: Str.N.Titulescu nr.9, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620018, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Vasilescu, Tel. +40 237226406, Email: [email protected], Fax: +40 237226402, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de acordare credite ? linie de finantare in cuantum de maxim 40.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii in "Reabilitatrea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Vrancea"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: SC CUP SA Focsani, Sediul central
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei linii de finantare, pe termen lung, in valoare de pana la 40.000.000 lei ( pentru cofinantarea proiectului Reabilitarea si Modernizarea Sistemului de Alimentare cu Apa si Canalizare in Judetul Vrancea? finantat din fonduri europene
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei linii de finantare pe tremen lung in valoare de pana la 40.000.000 lei, pentru cofinantarea proiectului , ,Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Vrancea", finantat din fonduri europene.
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie in cuantum de 500 000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei este de 120 de zile. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Scrisoare de garantie bancara(completata conform Formularului 2 /orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 completata si modificata. Intrumentul de garantare trebuie sa prevada plata garantiei neconditionata sau conditionata. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii. Pentru conformitate, dovada constituirii garantiei in oricare din formele legale, se va prezenta la sediul Autoritatii Contractante, in original, pana la data limita de depunere a ofertelor specificata in Anuntul de participare. Garantia de participare prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata, legalizata la Notariat. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a nu accepta Garantia de participare daca ofertantul nu respecta minimul de cerinte din Formularul 2. Pentru o garantie de participare depusa in Euro, cursul acesteia va fi cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie va fi Scrisoare de garantie bancara de buna executie in original ( Formularul nr.11) din partea altei institutii de credit sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari din partea altei institutii de credit/asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si din veniturile bugetelor locale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea - Se va prezenta Formularul nr.8- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Se va prezenta Formularul 9- Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr.4- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr.5Director general: Vasilescu GheorgheComisia de evaluare: Presedinte: Iorgulescu Dan Director Tehnic, Membrii: Serbu Viorica - Director Economic, Pogorevici MonicaSef Aprovizionare, Membrii de rezerva: Constantinescu Daniela Responsabil Achizitii Publice UIP, Jujau Manolache ? Sef Productie.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ( original / copie conform cu originalul ). - Persoane juridice/fizice romane - 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabile la data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publiceIn cazul in care ofertantului clasat pe primul loc, transmite Certificatul constatator in copie, Autoritatea Contractanta va solicita, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, documentul in original sau o copie conforma cu originalul.2.Autorizatie de functionare emisa de BNR, copie conform cu originalul.- Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta copii conform cu originalul: 1-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional2- Un document echivalent al autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care aceasta este rezidenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada indeplinirii a cel putin unui contract avand ca obiect servicii similare a carui valoare sa fie cel putin egala cu 40.000.000, 00 Lei sau a mai multor contracte avand ca obiect servicii similare, a caror valoare cumulata sa fie de 40.000.000, 00 derulat/ derulate in ultimii 3 ani, atestat / atestate prin recomandari /document constatator din partea beneficiarului contractului /orice alt document care sa confirme prestarea serviciilor solicitate.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va face dovada indeplinirii a cel putin unui contract avand ca obiect servicii similare a carui valoare sa fie cel putin egala cu 40.000.000, 00 Lei sau a mai multor contracte avand ca obiect servicii similare, a caror valoare cumulata sa fie de 40.000.000, 00 derulat/ derulate in ultimii 3 ani, atestat / atestate prin recomandari /document constatator din partea beneficiarului contractului / orice alt document care sa confirme prestarea serviciilor solicitate. Modalitate de indeplinire: Declaratie privind lista principalelor servicii efectuate in ultimii 3 ani ? Formular nr. 15. Demonstrarea indeplinirii cerintei se va face cu recomandari/document constatator din partea beneficiarului contractului. Cursul de schimb mediu anual: EUR mediu (RON/EUR) 2012 - 4, 4560 RON; 2011 - 4, 2379 ; 2010 - 4, 2099; 2009- 4, 2373.
-Standarde de calitate - Certificatul de calitate conform ISO 9001 ( pentru obiectul contractului - servicii) / alte documente echivalente.
Se accepta sI alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Standarde de calitate - Certificatul de calitate conform ISO 9001 ( pentru obiectul contractului - servicii) / alte documente echivalente, in copie conform cu originalul.
Se accepta sI alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei in procesul de reofertare: pretul. Invitatia se transmite pe cale electronica. Notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre sistem.AC va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul infomatic.Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior . Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; Licitatia electronica va incepe la DOUA zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 (una) zi.Daca dupa licitatia electronica 2 sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2013 00:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2013 00:00
Locul: Sediul SC CUP SA Focsani, Str. Nicolae Titulescu nr. 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Din cauza ca programul nu permite alegerea procedurii Negociere accelerate, pentru A.C. cu utilitati, specificam aici ca procedura aleasa este Negociere accelerate cu publicarea unui anunt de participare.Deoarece incercam sa obtinem acest imprumut din 2011, am optat pentruprocedura -Negocierea accelerate cu publicarea prealabila a unui anunt de participare, acest credit fiindu-ne necesar in vederea finantarii unor investitii in "Reabilitatrea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Vrancea".Anunt de participare numarul 142077/21.02.2013, Servicii de acordare credite ? linie de finantare in cuantum de maxim 40.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii in "Reabilitatrea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Vrancea", a fost anulat in SEAP in data de 13.05.2013 14:48)- ce a fost anulat conform Art. 209, aliniat 1) lit. b), din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CUP SA Focsani, Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu nr. 9, Focsani, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620018, Romania, Tel. +40 237226400, Fax: +40 23726402
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2013 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer