Licitatie Publica - SERVICII DE ACORDARE CREDITE ? LINIE DE FINANTARE REVOLVING IN VALOARE DE MAXIM 7.773.930 LEI IN VEDEREA COFINANTARII INVESTITEI PUBLICE DE INTERES LOCAL PARC DE AFACERI SIMERIA
Anunt de participare numarul 112851/14.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SIMERIA
Adresa postala: Strada AVRAM IANCU, Numarul 23, Localitatea: Simeria, Cod postal: 335900, Romania, Punct(e) de contact: Cioarec Delia, Tel. 0254260005, Email: [email protected], Fax: 0254260050, Adresa internet (URL): www.primariasimeria.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE ACORDARE CREDITE ? LINIE DE FINANTARE REVOLVING IN VALOARE DE MAXIM 7.773.930 LEI IN VEDEREA COFINANTARIIINVESTITEI PUBLICE DE INTERES LOCALPARC DE AFACERISIMERIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Orasul Simeria, str. Avram Iancu, nr.23, jud. Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE ACORDARE CREDITE ? LINIE DE FINANTARE REVOLVING IN VALOARE DE MAXIM 7.773.930 LEI IN VEDEREA COFINANTARIIINVESTITEI PUBLICE DE INTERES LOCALPARC DE AFACERISIMERIA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE ACORDARE CREDITE ? LINIE DE FINANTARE REVOLVING IN VALOARE DE MAXIM 7.773.930 LEI IN VEDEREA COFINANTARIIINVESTITEI PUBLICE DE INTERES LOCALPARC DE AFACERISIMERIA
Valoarea estimata fara TVA: 8, 593, 091RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 40.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare a viitorului contract: buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
contractul de achizitie publica se va incheia sub conditie suspensiva, va intra in vigoare si va produce efecte intre parti, numai daca autoritatea contractanta va obtine avizul favorabil al comisiei de autorizare a imprumuturilor locale, cu privire la contractarea acestui imprumut.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - prezentare Formular 12A
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului 34/2006- prezentare Cazier Fiscal- original sau copie legalizata
- prezentare Formular 12BIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 , Formularul 12C ? privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie:
-prezentare certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si bugetul local, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta,
Certificatul de Inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Autorizatia de functionare privind functionarea ca banca de stat sau privata valabila pentru anul 2010
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se va prezenta Formularul 21- Informatii generale se vor prezenta informatii pentru anul 2009; Contul de profit si pierdere, in copie copie conforma cu originalul, din situatiile financiare pentru anul2009 din care sa reiasa cifra de afaceri pe anul respectiv.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate ale documentelor solicitate mai sus.
Valorile vor fi exprimate in Euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul 2009:1euro = 4, 2376 lei .
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Cifra de afaceri pe anul 2009 sa fie de minim7.627.680 LEI echivalentul a 1.800.000EURO, la cursul de 1 euro = 4, 2376 lei.
(In cazul asocierii, fiecare asociat va prezenta Formularul nr. 21, iar cerinta minima privind cifra de afaceri pe anul 2009 va fi cumulativ indeplinita).
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice/fiziceromane si persoane juridice /fizice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
- Formular 23-Informatii privind situatia financiara;
- Formular 25- Identificare financiara(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare si bilantul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
-Formular nr.12E-Lista principalelor finantari acordate in ultimii 3 ani din care sa rezulte incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin un contract de servicii similare.
- Formular 24- cel putin o recomandare.-Formular 22-Experienta similara- Formular 12I -Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
Candidatii vor depune declaratia pe propria raspundere cu valoarea activului net bilantier la data de 31.12.2009. Vor fi preselectati candidatii, in ordine descrescatoare a clasamentului realizat
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Da
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2011 10:00
Locul: Sediul primariei Orasului Simeria
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Regional 2007-2013. Axa prioritara 4 "Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional si local". Domeniul major de interventie 4.1 " Dezvoltarea durabila a structurilor de sprijinire a afacerilor de importanta regionala si locala"
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Orasul Simeria isi rezerva dreptul de a rambursa integral sau partial linia de credit din surse proprii sau fonduri europene, oricand pe durata liniei de finantare, fara perceperea nici unor costuri, comisioane sau orice alte taxe de rambursare anticipata
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala: str. 1 Decembrie, nr.28, Localitatea: Deva, Cod postal: 330900, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Primaria orasului Simeria
Adresa postala: str. Avram Iancu, nr.23, Localitatea: Simaria, Cod postal: 335900, Romania, Tel. 0254260005, Email: [email protected], Fax: 0254260050, Adresa internet (URL): www.primariasimeria.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2010 14:28