Licitatie Publica - Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in cuantum de maxim 10.000.000 Euro, in vederea finantarii unor investitii in ,,Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Vrancea?
Anunt de participare (utilitati) numarul 125612/09.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Utilitati Publice R.A. Focsani
Adresa postala: Str.N.Titulescu nr.9, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620018, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Vasilescu, Tel. 0237226406, Email: [email protected], Fax: 0237226402, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in cuantum de maxim 10.000.000 Euro, in vederea finantarii unor investitii in , ,Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Vrancea?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul SC CUP SA Focsani, jud. Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in cuantum de maxim 10.000.000 Euro, in vederea finantarii unor investitii in , ,Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Vrancea?, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati: ?Contractarea unei finantari rambursabile interne, pe termen lung, in valoare de pana la10.000.000 Euro, pentru cofinantarea proiectului Reabilitarea si Modernizarea Sistemului de Alimentare cu Apa si Canalizare in Judetul Vrancea? finantat din fonduri europene.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 859, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 90.000 EURO.Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5%din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale societatii si ale Autoritatilor Locale implicate in Proiect, plata facandu-se in EURO
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea - F8
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - F9
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente.- Imputernicire - F2
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - F7
- Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independanta" - F10
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice romane: Autorizatie de functionare emisa de BNR, in copie conform cu originalul; Certificatul de calitate conform ISO 9001 / alte documente echivalente.
Persoanele juridice straine: Certificat de rezidenta fiscala ( pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul);Un document echivalent al autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care aceasta este rezidenta (documentul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul); Certificatul de calitate conform ISO 9001/ alte documente echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform precizarior din Fisa de Date la punctul IV. Procedura, pag. 5-6. LE va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei, ; nr. runde: 1 ; Durata runda :1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2011 10:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante, Focsani, str. N. Titulescu nr. 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa Prioritara 1 - Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata in judetul Vrancea.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se gaseste in SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro, atasata anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256 ^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC CUP SA Focsani
Adresa postala: Str. N. Titulescu nr.9, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620018, Romania, Tel. 0237226400, Email: [email protected], Fax: 0237226402
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2011 15:30