Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in valoare de maxim 66.449.504,51 de lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local


Anunt de participare numarul 134213/28.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARA
Adresa postala: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Punct(e) de contact: Serv. APDP/serv. Contabilitate, Tel. +40 254226200, In atentia: Pricajan Cornel/Bandea Gabriela, Email: [email protected], Fax: +40 254226200, Adresa internet (URL): www.cjhunedoara.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in valoare de maxim 66.449.504, 51 de lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in valoare de maxim 66.449.504, 51 de lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local, conf documentatiei descriptive
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
linie de finantare revolving in valoare de maxim 66.449.504, 51 de lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local, conf documentatiei descriptive
Valoarea estimata fara TVA: 72, 547, 907.77RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 382000 lei. Valabilitate 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelorMod de constituire: in lei-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate asigurari-ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in contul RO56TREZ3665006xxx000123 deschis la Trezoreria mun. Deva cod fiscal 4374474-In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma: d) intre 42000001 lei si 420000000 lei incl-11760 lei+0, 001% din ceea ce depaseste 42000001 lei=12066 lei Cuantumul: 1% din pretul contractului se va constitui pt perioada de tragere=2 ani. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 14 zile mai mare decat perioada de tragere.Modul de constituire: se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, inainte de intrarea in vigoare a contractului de servicii de acordare de credite, in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data cand ofertantul va lua cunostinta despre faptul ca contractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local: venituri proprii conform art. 62, alin.(1) din Legea nr.273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind: -calitatea de participant la procedura, eligibilitatea (art. 180), neincadrarea in preved. art. 181, conflictul de interese (art. 69^1) din OUG 34/2006.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Presedintele Consiliului Judetean Hunedoara: Mircea Ioan Molot si persoane cu functii de decizie: a se vizualiza site-ul www cjhunedoara.ro.
Certificat: -de participare la licitatie cu oferta independenta, de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local
Incadrarea in una din sit prevazute la art. din OUG nr.34/2006 de mai sus, atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.
Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o ?Declaratie pe propria raspundere? sau o ?Declaratie autentificata? in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Prezentarea certificatului, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN al operatorului economic.
Persoane juridice /fizice romane: Autorizatie de functionare de la BNR
Persoane juridice /fizice straine:
-Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident-Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs-Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezidentToate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de Informatii generale
Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010 - AC va avea in vedere data la care op ec a fost infiintat). Cifra de afaceri medie anuala calculata pentru anii financiari 2008, 2009 si 2010 sa fie in cuantum de minim 140.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul)
Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 100
Vor fi preselectati candidatii in ordinea descrescatoare a clasamentului in fct de val activului net bilantier.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Pret calculat prin RIR
2.
maturitatea creditului
15%
Descriere: maturitatea creditului exprimata in ani
Punctaj maxim componenta tehnica: 15
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
75
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2012 09:00
Locul: Consiliul Judetean Hunedoara, str. 1 Decembrie 1918, nr. 28, loc. Deva
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legal imputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Criterii obiective de limitare a numarului de candidati: Candidatii vor depune o declaratie pe propria raspundere cu privire la valoarea activului net bilantier la data de 31.12.2010. Vor fi preselectati candidatii, in ordine descrescatoare a clasamentului realizat in functie de valoarea activului net bilantier.Astfel candidatul cu valoarea cea mai mare a acestui indicator se va clasa pe locul 1 fiind urmat de ceilalti candidati in ordinea descrescatoare a valorii indicatorului.In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de preselectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile solicitate.Judetul Hunedoara isi rezerva dreptul de a opta pentru rambursarea anticipata, integrala sau partiala a creditului fara perceperea nici unui cost suplimentar sau comision de rambursare anticipata.Contractul se va incheia numai dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de autorizare a imprumuturilor localeContractul de achizitie publica ce urmeaza a fi incheiat constituie informatie de interes public si, in consecinta, nu va fi supus reglementarilor privind secretul bancar.In situatia in care clauzele inserate de ofertant in contractul de servicii sunt dezavantajoase Judetul Hunedoara, ofertele respective vor fi considerate neconforme si vor fi respinse, conform art.36 alin.2 lit.b din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertelor cu preturi egale, autoritatea contractanta deruleaza negocieri pana la identificarea si stabilirea ofertei castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv. juridic contencios si relatii cu consiliile locale
Adresa postala: Consiliul Judetean Hunedoara, str. 1 Decembrie 1918, nr. 28, Localitatea: Deva, Cod postal: 330025, Romania, Tel. +40 254226200, Email: [email protected], Fax: +40 254226200, Adresa internet (URL): www.cjhunedoara.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 07:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer