Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in cuantum de maxim 45.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii in ,,Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Vrancea?


Anunt de participare (utilitati) numarul 139012/20.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Utilitati Publice R.A. Focsani
Adresa postala: Str.N.Titulescu nr.9, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620018, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Vasilescu, Tel. +40 237226406, Email: [email protected], Fax: +40 237226402, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in cuantum de maxim 45.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii in , ,Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Vrancea?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Focsani
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Total cantitati(Contractarea unei finantari rambursabile interne, pe termen lung, in valoare de pana la45.000.000 lei ( pentru cofinantarea proiectului Reabilitarea si Modernizarea Sistemului de Alimentare cu Apa si Canalizare in Judetul Vrancea? finantat din fonduri europene.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati(Contractarea unei finantari rambursabile interne, pe termen lung, in valoare de pana la45.000.000 lei ( pentru cofinantarea proiectului Reabilitarea si Modernizarea Sistemului de Alimentare cu Apa si Canalizare in Judetul Vrancea? finantat din fonduri europene.
Valoarea estimata fara TVA: 39, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie in cuantum de 500 000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei este de 120 de zile.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Scrisoare de garantie bancara (completata conform Formularului 2/ orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 completata si modificata. Intrumentul de garantare trebuie sa prevada plata garantiei neconditionata sau conditionata.In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie transmisa in S.E.A.P. (conform prevederilor art.18 din H.G. nr. 1660/2006 ), pana la data limita de depunere a ofertelor specificata in Anuntul de participare. Pentru conformitate, dovada constituirii garantiei in oricare din formele legale, se va prezenta si la sediul Autoritatii Contractante, in original, pana la data limita de depunere a ofertelor specificata in Anuntul de participare.Garantia de participare prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata, legalizata la Notariat.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a nu accepta Garantia de participare daca ofertantul nu respecta minimul de cerinte din Formularul 2.Pentru o garantie de participare dedupsa in Euro, cursul acesteia va ficursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5%din valoarea contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie va fi Scrisoare de garantie bancara de buna executie in original ( Formularul nr.11) din partea altei institutii de credit sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari din partea altei institutii de credit/asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si din veniturile bugetelor locale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea - Se va prezentaFormularul nr.8
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Se va prezenta Formularul 9
- Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr.4
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr.5
Comisia de evaluare:
Presedinte: Iorgulescu Dan Director Tehnic,
Membrii: Serbu Viorica - Director Economic, Pogorevici Monica Sef Aprovizionare, Membrii de rezerva: Constantinescu Daniela Responsabil Achizitii Publice UIP, Jujau Manolache ? Sef Productie.
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ( original / copie conform cu originalul ). - Persoane juridice/fizice romane - 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabile la data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publiceIn cazul in care ofertantului clasat pe primul loc, transmite Certificatul constatator in copie, Autoritatea Contractanta va solicita, inainte decomunicarea rezultatului procedurii de atribuire, documentul in original sau o copie conforma cu originalul.
2.Autorizatie de functionare emisa de BNR, copie conform cu originalul.
- Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta copii conform cu originalul:
1-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
2- Un document echivalent al autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care aceasta este rezidenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada indeplinirii a cel putin unui contract avand ca obiect serviciisimilare a caror valoare cumulatasa fie cel putin egala cu 40.000.000, 00Leiderulat in ultimii 3 ani, atestat prin recomandari/ /document constatator din partea beneficiarului contractului.
-Standarde de calitate - Certificatul de calitate conform ISO 9001 ( pentru obiectul contractului - servicii) / alte documente echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul de Finantare nr. 101439/30.03.2010 cu Ministerul Mediului si Padurilor. Acest program cuprinde un numar de 11 proiecte (lucrari si servicii de consultanta) care totalizeaza 107 068 652 Euro.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale.Se vor solicita clarificari prin intermediul SEAP-ului, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economicii de documente care contin noi preturi.Documentatia de atribuire se gaseste la adresa www.e-licitatie.ro, atasata la Anuntul de Participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CUP SA Focsani, Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu nr. 9, cod 620018, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620018, Romania, Tel. +40 237226400, Email: [email protected], Fax: +40 237226402
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2012 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer