Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in valoare de 25.000.000 de lei, in vederea asigurarii prefinantarii si/sau cofinantarii proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile


Anunt de participare numarul 139191/28.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SINAIA (Primaria Orasului Sinaia)
Adresa postala: SINAIA, Localitatea: Sinaia, Cod postal: 106100, Romania, Punct(e) de contact: DANA TIU, Tel. +40 244311788, In atentia: Dana Tiu Sef Serviciu, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 244314509, Adresa internet (URL): www.primariasinaia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in valoare de 25.000.000 de lei, in vederea asigurarii prefinantarii si/sau cofinantarii proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: sediul prestatorului si sediul beneficiarului
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in valoare de 25.000.000 de lei, in vederea asigurarii prefinantarii si/sau cofinantarii proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile, conform documentatiei descriptive
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Linie de finantare revolving in valoare de 25.000.000 de lei, in vederea asigurarii prefinantarii si/sau cofinantarii proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile
Valoarea estimata fara TVA: 4, 375, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 43.750 lei. Valabilitate 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire: in lei-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate asigurari -ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in contul RO28TREZ5295006XXX000609 deschis la Trezoreria Busteni cod fiscal 2844103-In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare , o valoare calculata in conformitate cu art 278 indice 1 al (1) din OUG 34/2006 cu ultimele completari si modificari. Cuantumul: 0, 1% din pretul contractului se va constitui pt perioada de tragere de 2 ani. Modul de constituire: se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, inainte de intrarea in vigoare a contractului de servicii de acordare de credite, in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data cand ofertantul va lua cunostintadespre faptul ca contractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale pentru contractarea liniei de finantare.Garantia de buna executie se va restitui in cel mult 14 zile de la expirarea perioadei de tragere a creditului, daca achizitorul nu va ridica pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A ? semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B ?
semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, numai pentru situatiile prevazute la art.181, litera a), litera c^1) si litera d), daca este cazul;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D ?semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Vlad Oprea, Viceprimar?Gheorghe Badaran, Secretar?Beatrice Radulescu;consilieri locali: Gheorghe Badaran, Anca Hogea, Ariesan Aurora, Remus David, Nicolae Iosifescu, Daniela Toma, Suvaina Dan, Vasile Gheorghe, Dan Septimiu, Lupoiu Iulian, Peticila Ion, Boteanu George, Balescu Marius, Cautes Cristina, Cretu Pompiliu, Ferentz Roberto Cristian, Staicu Constantin.Comisia de evaluare: Dana Tiu-sef serviciu Investitii si Achizitii Publice, Cristina Harapu- inspector, Ion Negutoiu-sef serviciu Venituri si Cheltuieli, Maria Ionita-consilier juridic, Cornelia Daniciuc-inspector, Membrii de rezerva: Aurora Bunea-consilier juridic, Paula Vasile-inspector.
6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in
luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?-semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta
independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.
Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1. Persoane juridice /fizice romane:
a). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru
conformitate.b. Autorizatie de functionare emisa de BNR
2. Persoane juridice/fizice straine (daca este cazul)a)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in traducere autorizata in limba romana.
b) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs - in original, copie legalízata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?
c) Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident.
Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala globala, care vizeaza activitatea din cel mult
ultimii 3 ani, in cuantum de minim 8.750.000 lei. Cerinta privind cifra de
afaceri poate fi indeplinita: - prin cumul, in cazul unei oferte comune;
- in
intregime de catre tertul sustinator, in cazul in care ofertantul opteaza pentru
sustinerea financiara, conform art 186 din OUG 34/2006.Se va prezenta Formularului B1 - Fisa de informatii generale cu evidentierea
cifrei de afaceri medie anuala globala. Cursul utilizat pentru conversia
lei/euro este cursul valutar comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei,
http: //www.bnr.ro. Daca este cazul, se va completa si formular 34 si anexele aferente acestuia, pentru tertul sustinator.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind subcontractantii/asociatii- daca este cazul
Ofertantul va prezenta: a. Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii, conform Formular 12G, precum si acordurile de subcontractare Formular 15;
Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care
urmeaza sa o/le subcontracteze; b. Acordul de asociere (in cazul ofertei
depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere
a contractului - Formular 14. In cazul in care oferta comuna este declarata
castigatoare nu se solicita legalizarea asocieriiDocumentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
2.Experienta similara: Se va prezenta declaratia insotita de lista principalelor
servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in
considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti
operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Se poate opta
pentru indeplinirea cerintei integral, de catre un tert sustinator conf art. 190
din OUG 34/2006.
Pentru demonstrarea cerintei se vor prezenta Declaratia conform Formular 12E; Daca este cazul, se va completa si formular 34 + anexele aferente
acestuia, pentru tertul sustinator.Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 100
Cifra de afaceri medie anuala globala pe ultimii 3 ani.Candidatul cu cea mai mare valoare se va clasa pe primul loc, fiind urmat de ceilalti candidati, in ordine descrescatoare.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2012 01:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2012 11:00
Locul: Primaria Orasului Sinaia, Bd Carol I, nr.47
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Precizari privind preselectarea: candidatul cu valoarea cea mai mare a cifrei de afaceri medie anuala globala se va clasa pe locul 1, fiind urmat de ceilalti candidati in ordinea descrescatoare a valorii indicatorului.In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de preselectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare la sectiunea IV.1.2), AC are dreptul de a continua procedura de negociere numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile solicitate;2.Contractul se va incheia numai dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale;3.Orasul Sinaia isi rezerva dreptul de a opta pentru rambursarea anticipata, integrala sau partiala a creditului fara perceperea nici unui cost suplimentar sau comision de rambursare anticipata;4.Pentru stabilirea ofertei castigatoare, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a desfasura negocieri in runde succesive, pana la identificarea si stabilirea, pe baza criteriului de atribuire, a celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamantul Juridic al Primariei Sinaia
Adresa postala: Bd Carol I, nr.47, Localitatea: Sinaia, Cod postal: 106100, Romania, Tel. +40 244311788, Fax: +40 244314509
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2012 09:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer