Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving, in vederea finantarii unor investitii de interes public local


Anunt de participare numarul 140185/06.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Bistrita
Adresa postala: P-ta Centrala nr. 6, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420040, Romania, Punct(e) de contact: Piata Centrala , nr.1, Serviciul Achizitii publice, Tel. +40 263237323/+40 263223923, In atentia: Dl. Filipoi Leontin, Email: [email protected], Fax: +40 263237323/+40 224706, Adresa internet (URL): http: //www.primariabistrita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
MUNICIPIUL BISTRITA-Registratura,
Adresa postala: PiataCentrala, nr. 6, Localitatea: BISTRITA, Cod postal: 420040, Romania, Tel. +40 263223923, In atentia: Dl. Filipoi Leontin, Fax: +40 263231046
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving, in vederea finantarii unor investitii de interes public local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL BISTRITA
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving, in vederea finantarii unor investitii de interes public local, in conformitate cu cerintele din Documentatia descriptiva.
Lotul 1: credit in valoare de 16.663.000 lei
Lotul 2: credit in valoare de 23.337.000 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving, in vederea finantarii unor investitii de interes public local, in conformitate cu cerintele din Documentatia descriptiva.
Lotul 1: credit in valoare de 16.663.000 lei
Lotul 2: credit in valoare de 23.337.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 34, 515, 666.67RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lotul 1 :18000leiLotul 2 :20000leiModul de constituire si exprimare a garantiei de participare: - in lei, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(Formularul nr. 11), eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate care se prezinta in original inainte de deschiderea ofertelor, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in contul RO61TREZ1015006XXX000167 deschis la Trezoreria Municipiului Bistrita COD FISCAL 4347569;Perioada de valabilitate este de 120 de zile, cu posibilitatea de prelungire la cerere.Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare seconstituie conform art.86 (3) din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Instrumentul de garantare va prevedea in mod obligatoriu si anagjamentul societatii bancare/de asigurari de a plati autoritatii contractante o suma determinata conform art 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, indiferent de faptul ca decizia CNSC va fi sau nu atacata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma de: Lot 1= 8.997, 84lei , Lot 2 = 9.573, 73 lei, Cuantumul acesteia este de 0, 1% din pretul contractului, si se va constitui pentru perioada de tragere de 3 ani pentru fiecare lot in parte;Modul de constituire a garantiei de buna executie: - se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, inainte de intrarea in vigoare a contractului de servicii de acordare de credite, in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data cand ofertantul va lua cunostinta despre faptul ca contractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale.-perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 14 zile mai mare decat perioada de tragere;Garantia de buna executie se va restitui in cel mult 14 zile de la expirarea perioadei de tragere a creditului, daca achizitorul nu va ridica pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local: venituri proprii conform art. 62, alin.(1) din Legea nr.273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de date
Cerinta nr. 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Completare Formular 12A.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Completare Formular 12B.
Se vor atasa: Pentru persoanele juridice/fizice romane1.Certificatdeatestarefiscalaprivind datoriilelabugetulgeneral consolidat de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
2.Certificat de taxe si impozite privind datoriile la bugetele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor prezenta Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor numai pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Completare Formular 12 H.Cerinta nr.4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modific. si completarile ulterioare; Completare Formular 12C.Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
1.Ovidiu Teodor Cretu
2.Albu Maria
3.Cincea Dumitru Matei
4.Grecu Elena
5.Ciupe Emilia
6.Fechete Valentina
7.Marina Vasile
8.Popescu Mihaela
9.Naghiu DoinaConsilieri locali:
1.Avram George
2.Antal Attila
3.Bria Dumitru Alexandru
4.Gagea Maxim
5.Hangan Sorin
6.Ilies Narcisa Simona
7.Kiss Laszlo
8.Moldovan Vasile
9.Molnar Iosif Augustin
10.Muthi Adrian Gelu
11.Moisil Filip
12.Peteleu Ioan
13.Kozuc Andrei
14.Sarmasan Mihai Lucian
15.Rus Constantin
16.Rusu Andrei
17.Seserman Sorin Alin
18.Tabara Camelia
19.Talos Florin
20.Tuta Gheorghe
21.Toniuc Alexandru MarianIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Precizare: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Cerinta nr. 1
- Persoane juridice /fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copii legalizate, copie lizibila conform cu originalul, nu mai vechi de 30 de zile), emis in baza Legii nr.26/1990Prezentarea certificatului, nu mai vechi de 30 de zile din care sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei;
Cerinta nr. 2
- Persoane juridice /fizice romane:
Autorizatie de functionare de la BNR (copie conforma cu originalul)Prezentarea autorizatiei de functionare
Cerinta nr. 3
Persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident (daca este cazul, in original sau copii legalizate)Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Cerinta nr. 4
Persoane juridice /fizice straine:
Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie lizibila conforma cu originalul.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Cerinta nr.5
Persoane juridice /fizice straine:
Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident (documentul se va prezenta in copie conforma cu originalul)Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale anuale calculata pentru anii financiari 2009, 2010 si 2011 sa fie in cuantum de minim- 15.000.000 lei pentru Lotul 1;
- 21.000.000 lei pentru Lotul 2.Pentru calculul echivalentei leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidat in anii financiari precizati.
Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri medie anuala sa fie de minim- 15.000.000 lei pentru Lotul 1;
- 21.000.000 lei pentru Lotul 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA NR.1
Candidatul va prezenta declaratia si o lista a principalelor servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin Documentatia descriptiva, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Candidatul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii de acordare de credite prestate de la infiintare.
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
CERINTA NR.2
Ofertantii sunt obligati sa precizeze:
- partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;
si
- datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;
Subcontractantii vor depune o declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
Ordine descrescatoare in functie de valoarea cifreide afaceri medie pe ultimii 3 ani.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Pret calculat prin RIR (Rata interna de rentabilitate). Pentru evaluarea criteriului "Pret calculat prin RIR (Rata interna de rentabilitate)?, oferta care va avea Rata interna de rentabilitate cea mai mica, notata RIRmin va primi punctajul maxim. Celelalte oferte vor primi punctaj corespunzator prin raportare inversa la cea mai buna oferta (RIRmin / RIRN x 85 puncte).
2.
Maturitatea creditului
15%
Descriere: Pentru evaluarea criteriului ? Maturitatea creditului?, oferta cu cea mai mare maturitate, notata ?Maturitatemax? (exprimata in numar de ani) va primi punctajul maxim. Celelalte oferte vor primi un punctaj corespunzator (MaturitateN / Maturitatemaxx 15 puncte).
Punctaj maxim componenta tehnica: 15
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
30
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2012 14:00
Locul: Primaria municipiului Bistrita, Piata Centrala, nr.6,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot participa ofertanti sau reprezentanti imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, care se va descarca gratuit de la adresa: www.digisign.ro/servicii/digisigner/.Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure protejarea informatiilor considerate de ofertant ca fiind confidentiale (secret comercial si protejare intelectuala), acesta va mentiona elementele din cadrul ofertei considerate confidentiale.Important: In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de preselectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile solicitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Bistrita -Serviciul Juridic si Evidenta Documente
Adresa postala: Piata Centrala, Nr.6, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420040, Romania, Tel. +40 263223923, Fax: +40 263231046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2012 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer