Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in valoare de maxim 7.500.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local, in conformitate cu cerintele din Documentatia descriptiva.


Anunt de participare numarul 141496/16.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Adresa postala: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Punct(e) de contact: VIOLETA CONDE, Tel. +40 0260/610550/149, In atentia: Sabou Gligore, Email: [email protected], Fax: +40 0260/661869, Adresa internet (URL): www.zalausj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in valoare de maxim 7.500.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local, in conformitate cu cerintele din Documentatia descriptiva.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Zalau
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in valoare de maxim 7.500.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local, in conformitate cu cerintele din Documentatia descriptiva.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in valoare de maxim 7.500.000lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local, conform Documentatiei descriptive.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 629, 937.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 30000lei. Ptr. garantia depus in euro , echivalinta se va face in lei la curs BNR din data anterioara datei limita de depunere ofertelor cu 5 zile.Se constitue prin instrumente de garantie emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari(formular nr 11)care se prezinta in original virament bancar in cont RO76TREZ 5615006XXX000186 pt Primaria mun. Zalau cod fiscal4291786 sause constitue prin depunerea la caseria autorit. contractante a acestei sume in numerar sau OPsau fila CEC cu conditia confirmarii acesteiade catre banca pana la data deschiderii ofertei Perioada de valabilit a garantiei de particip este de 120 de zile, egala cu perioada de valabilit a ofertei, Ofertele care nu sunt insotite garantia de particip. vor fi respinse si returnate nedeschise.Autorit contrac are dreptul de a retinegarantia de particip., ofertantul pierzand suma constit, atunci cand aceasta din urma se afla in orice din urma. sit: a. revoca oferta in perioada de valabilit. a acesteiab. fiind declarat castigat refuza sa semneze contr. in termenul stabilitGarantia de particip constit. de ofertanti a caror oferta nu a fost stabilita castig. se va returna numai dupa semnarea contract de achizitie publica de autorit contract cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castig dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat de la data expiiperioadei de valabili a of.Ca exceptie garantia de particip constit de op ec a carui of a fost stabilita ca fiind castig se va returna numai dupa semnarea contr. si constit. garantiei de buna executie.In conform cu preved ?Art. 2781. - (1) In masura in care Cons respinge contest., autorit. contract. va retine contestat. din garantia de particip. in raport cu val. estim. a contr. urm. sume: b) intre 420001 lei si 4200000 lei inclusiv -4200lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 420001 lei;? adica suma de 5409, 94 lei Cuantumul acesteia este de 0, 1% din pretul contractului, fara TVA, si se va constitui pentru perioada de tragere de 1 an;Modul de constituire a garantiei de buna executie: - se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, inainte de intrarea in vigoare a contractului de servicii de acordare de credite, in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data cand ofertantul va lua cunostinta despre faptul ca contractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale.- se constutuie si prin instrumentele regl. de art.90 alin 3 din HG 925/2006 si din H.G. 1045/2011- perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 14 zile mai mare decat perioada de tragere;Garantia de buna executie se va restitui in cel mult 14 zile de la expirarea perioadei de tragere a creditului, daca achizitorul nu va ridica pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local: venituri proprii conform art. 62, alin.(1) din Legea nr.273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 A, intocmit in baza art.180 din OUG 34/2006.
Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 B, intocmit in baza art.181 din OUG 34/2006;
Incadrarea in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura
Cerinta nr. 3
Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cuFormularul 12C, intocmit in baza art. 69.1din OUG nr. 34/2006
Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul nr. 12H
Completarea si prezentarea formularului
Cerinta nr. 5
Prezentare de certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Din certificatele prezentate trebuie sa rezultefaptul caofertantul nu figureaza cu restante scadente catre bugetul local sau bugetul general consolidat al statului, neachitate
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Cerinta nr. 1
- Persoane juridice /fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluiin baza Legii nr.26/1990, in original, copie legalizata notarial sau copie certificata "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie rale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al op. economic (obiectul contractului ) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Prezentarea certificatului, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN al operatorului economic
Cerinta nr. 2
- Persoane juridice /fizice romane:
Autorizatie de functionare de la BNR (copie conforma cu originalul
Prezentarea autorizatiei de functionare
Cerinta nr. 3
Persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident (daca este cazul, in original sau copii legalizate)
Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Cerinta nr. 4
Persoane juridice /fizice straine:
Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie lizibila conforma cu originalul)
Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana
Cerinta nr. 5
Persoane juridice /fizice straine:
Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident (documentul se va prezenta in copie conforma cu originalul)
Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Prezentare Formular B1 Fisa de Informatii generale,
Se solicita declararea cifrei de afaceri globale anuale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012), cu o medie in cuantum de minim 1.600.000 lei.
Cifra de afaceri medie anuala globala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri globale obtinute de candidat in anii financiari precizati.
Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri globala doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri medie anuala globala sa fie de minim 1.600.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Prezentare Formular 12E-Declaratie privind lista principalelor prestari in ultimii trei ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor).
Lista va contine principalele servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate, prestate in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Cerinta nr. 2
Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul), conform Formular 12G precum si acordurile de subcontractare
Ofertantii sunt obligati sa precizeze:
- partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;
si
- datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Evitarea riscurilor sistarii lucrarilor de executie finantate din fonduri europene ca urmare a neplatii facturilor pentru lucrarile si serviciile executate si na penalizarilor de intarziere a platilor aferente contractelor, din cauza neprimirii rambursarilor cuvenite
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Numarul minim preconizat: 3.Toti candidatii care indeplinesc cerintele minime de calificare vor fi preselectati si vor fi invitati sa participe la etapa a doua a procedurii.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2013 12:00
Locul: Primaria municipiului Zalau, Sala mica de sedinte, Zalau, Piata Iuliu Maniu Nr. 3, Jud. Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Cel mai mic pretXCostul total al finan?arii se va calcula prin metoda Ratei interne de rentabilitate (RIR). Pentru calcularea RIR se vor lua in calcul toate fluxurile de numerar asociate cu finantarea si se va considera rata interbancara ca fiind constanta pe toata durata imprumutului bancar, egala cu valoarea ROBOR3M comunicata pentru data publicarii in SEAP a anuntului de participare. Ipotezele in care va fi facuta evaluarea RIR vor fi asumate unitar si egal pentru toate ofertele, conform cu prevederile documentatiei de atribuire si cu caracteristicile ofertelor depuse de catre bancile participante. Ipotezele sunt prezentate detaliat in Documentatia descriptiva.Ipotezele in care va fi facuta evaluarea preturilor ofertelor vor fi asumate unitar si egal pentru toate ofertele, conform cu prevederile documentatiei de atribuire si cu caracteristicile ofertelor depuse de catre bancile participante. Aceste ipoteze sunt: - Plafonul liniei de finantare este de 7.500.000 lei;
- Perioada liniei de finantare: 3 ani;
- Perioada de tragere: 1 an;
- Dobanda variabila, calculata pe baza formulei: ROBOR3M + X%. Termenul X va fi specificat de catre fiecare ofertant, va fi exprimat ca numar rational fix reprezentand procente pe an si va ramane neschimbat pe intreaga perioada de derulare a contractului de credit;
- Tragerile din linia de finantare au fost considerate a se efectua in patru transe egale, in prima zi a fiecarui trimestru, incepand cu trimestrul I al anului 2013;
- Plata dobanzii se va face trimestrial;
- Rambursarea liniei de finantare se va face amortizat, trimestrial in rate egale, incepand cu trimestrul I al anului 2014;
- Platile de dobanda si rambursarile de principal aferente liniei de finantare se efectueaza la sfarsitul ultimei luni din trimestrul respectiv;Fiecare luna a fost considerata a avea 30 de zile.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la ziua urmatoare informarii act a autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Municipiului Zalau
Adresa postala: Piata Iuliu Maniu, nr.3, Municipiul Zalau, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Tel. +40 0260610550, Email: [email protected], Fax: +40 0260661869, Adresa internet (URL): http: //www.zalausj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2013 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer