Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de acordare credite -linie de finantare revolving in valoare de maxim 5.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local


Anunt de participare numarul 141913/12.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA OSORHEI
Adresa postala: OSORHEI, NR.71, Localitatea: Osorhei, Cod postal: 417360, Romania, Punct(e) de contact: BARA RAMONA, Tel. +40 259313213, Email: [email protected], Fax: +40 259313213, Adresa internet (URL): www.primaria-osorhei.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de acordare credite -linie de finantare revolving in valoare de maxim 5.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare credite - linie de finantare revolving in valoare de maxim 5.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii publice de interes local, in conformitate cu cerintele din documentatia descriptiva.
Durata contractului: 60 de luni (5 ani) de la data atribuirii contractului. Contractul se va incheia numai dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de autorizare a imprumuturilor bancare. Contractul de achizitie publica ce urmeaza a fi incheiat constituie informatie de interes public si, in consecinta, nu va fi supus reglementarilor privind sectorul bancar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare credite - linie de finantare revolving in valoare de maxim 5.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii publice de interes local, in conformitate cu cerintele din documentatia descriptiva.
Durata contractului: 60 de luni de la data atribuirii contractului. Contractul se va incheia numai dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de autorizare a imprumuturilor bancare. Contractul de achizitie publica ce urmeaza a fi incheiat constituie informatie de interes public si, in consecinta, nu va fi supus reglementarilor privind sectorul bancar.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 477, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul: 49000 lei, sa fie irevocabilaMoneda in care se va constitui: leiLimba in care se va prez. garantia: limba romana, iar pers.straine vor prezenta si traducerea autorizataPerioada de valabilitate a garantiei: 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, care va acoperi si perioada de valabilitate a oferteiIn cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras ofertaForma de constituire a garantiei de participare (conform art. 86 alin.(1)din HG 925/2006), -virament bancar in contul nr. RO52TREZ0765006XXX010706 deschis la Trezoreria mun. Oradea, cu mentiunea: Pentru achizitie servicii bancaresau-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori o soc. de asigurarisau-prin depunere la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderea oferteiDovada constituirii garantiei, dupa caz, insotita de declaratia de incadrare in categoria IMM vor fi atasate ofertei, intr-un plic separat, la vederePrecizari privind instr.de garantare: -va fi prezentat obligatoriu in original, la deschiderea ofertelor-va fi emis in favoarea Comunei Osorhei-Sa faca referire expresa la procedura in cauza-Sa contina in clar denumirea si adresa autoritatii in favoarea careia s-a constituit-Sa contina parafa lizibila a societatii emitente si semnatura autorizata-Sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta-sa prevada ca plata garantiei se va executa in oricare din formele prevazute la art.86 alin.(4) din HG 925/2006-sa prevada posibilitatea retinerii sumei, conform art.278^1 alin.(1) din OUG 34/2006Echivalenta garantiei de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita stabilita pt. depunere a ofertelor Cuantumul: 10% din pretul contractului, fara TVA si se va constitui pentru perioada de valabilitate a contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila, se va constitui inainte de intrarea in vigoare a contractului de servicii de acordare de credite, in termen de 5 zile lucratoare de la data cand ofertantul va lua cunostinta despre faptul ca, contractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale. Garantia va fi prezentata in limba romana, iar persoanele straine vor prezenta si traducerea autorizata. Forma de constituire conform art. 90 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 14 zile mai mare decat perioada de valabilitate a contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in cel mult 14 zile de la expirarea perioadei de valabilitate a contractului, daca achizitorul nu va ridica pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local - venituri proprii CL Osorhei, conform art. 62 alin.(1) din Legea nr. 273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte de calificare pentru candidat/toti asociatii:
Formularul nr. 3 Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Formularul nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta;Cerinte de calificare pentru candidat/ toti asociatii/tert sustinator: Formularul nr. 6 ? Declaratia privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006).Cerinte de calificare pentru candidat/ toti asociatii/tert sustinator: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 pentru candidat/toti asociatii/ tertul sustinator ? Formular nr. 7;Persoanele juridice romane vor prezenta: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit candidatul, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei. In cazul in care candidatii prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru candidatii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice candidat care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care acesta prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinte de calificare pentru candidat/ toti asociatii/subcontrantanti/tert sustinator:
Formular nr. 18 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea candidatului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/ semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, consilierii locali si persoanele care vor face parte din comisia de evaluare, se regasesc in anexa la Formularul nr. 18, si sunt Pop Ioan ? primar, Morar Meda - secretarul comunei, Gligor Ioan ? viceprimar, Herlitska Mariana ? contabil sef, Agoston Sandor Ianos ? consilier local, Biris Nicolae - consilier local, Burlea Cristian Dumitru - consilier local, Chis Pavel - consilier local, Chis Ionut ? consilier local, Copil Florian - consilier local, Cora Gheorghe - consilier local, Cuc Dumitru - consilier local, Fechete Dumitru - consilier local, Kovacs Beni - consilier local, Lakatos Rozalia - consilier local, Malan Marius Cristian - consilier local, Mercea Dumitru - consilier local, Onita Gheorghe - consilier local, Bara Ramona ? consilier inst. pub., Soanea Pavel ? inspector, Ghirdan Ghizela Tunde - consilier - compartiment financiar ? contabil. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice /fizice romane:
- Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrul Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.(in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata), - Autorizatie de functionare de la BNR(documentul se va prezenta in original, copie legalízata sau copie lizibila conforma cu originalul).Persoane juridice/fizice straine:
- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident (daca este cazul in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul), - Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalízata sau copie lizibila conforma cu originalul).
- Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident (documentul se va prezenta in original, copie legalízata sau copie lizibila conforma cu originalul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte de calificare pentru candidat/ asociatie/tert sustinator: Media cifrei de afaceri globale anuale calculata pentru anii financiari 2010, 2011 si 2012 sa fie in cuantum de minim 4.900.000 lei;
NOTA: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatiile economice si financiare se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care pentru un candidat exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita de catre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator. In cazul unei oferte individuale care beneficiaza de sustinere, conditia privind cifra de afaceri trebuie indeplinita ori de candidat ori de tertul sustinator. In cazul unei of. individuale/comuna care beneficiaza, dupa caz, de subcontractare si sustinere, cerinta privind cifra de afaceri nu se considera indeplinita de catre subcontractant, ci doar de catre candidat, membrii asocierii sau tert sustinator, dupa caz.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa urmatorul formular: Fisa de ?Informatii generale?Formularul nr. 5. Cursul ce va fi utilizat pentru conversia leu-euro este cursul valutar comunicat de BNR in ultima zi bancara a fiecarui an. Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidat in anii financiari precizati. Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri globala sa fie de minim 4.900.000 lei;Conform art.186 din OUG 34/2006, cu modif.si compl.ulterioare, si Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte de calificare pentru candidat/asociatie/ tert sustinator: Candidatul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani de activitate (calculati pana la data limita stabilta pt. depunerea ofertelor) a prestat servicii similare celor solicitate prin documentatia descriptiva.Candidatul va prezenta o lista a principalelor servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin Documentatia descriptiva.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor completa urmatoarele formulare: ?Formular nr. 8 lista principalelor servicii de acordare credite prestate in ultimii 3 ani de activitate (unde se vor regasi contractele similare);
-Formularul nr. 9 Experienta similara, aferenta fiecarui contract similar;Formularul nr. 9 va fi insotit de urmatoarele documente anexa: Certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Vor fi invitati la negociere toti candidatii calificati.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2013 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2013 00:00
Locul: Localitatea: Osorhei , nr. 71 , comuna Osorhei, Cod postal: 417360, jud. Bihor, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentele emise de institutii/organisme oficiale din tara in care ofertantii straini sunt rezidenti pot fi prezentate in limba originara, cu condita ca acestea sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. Toate documentele(oferta si documentele care o insotesc), inclusiv solicitarile de clarificari vor fi prezentate in limba romana, insotite de traducere autorizata dupa caz. Candidatul are obligatia de a mentine oferta valabila pe toata perioada de valabilitate declarata; autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in circumstante exceptionale inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade; Candidul are obligatia de a comunica autoritatea contractanta daca este sau nu de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei; autoritatea contractanta va solicita clarificari candidatilor care nu este de acord cu prelungire perioadei de valabilitate a ofertei. Candidatul poate beneficia de sustinerea unui tert. In acest caz va prezenta un angajament ferm privind sustinerea financiara/tehnica si/sau profesionala dupa caz. La deschiderea ofertelor, angajamentul ferm va fi prezentat in forma autentica, inclusiv in cazul in care s-a depus initial declaratia pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplinite cerintelor de calificare ? Form. nr. 20 Cap .III. Autoritatea contractanta lasa la latitudineacandidatului modelul de prezentare a angajamentului cu conditia respectarii prev.art.186, art.190 din OUG 34/2006, cu modif.si compl.ult.corob. cu prev.art.111 din HG 925/2006 cu modif.si compl.ulter. In situatia in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, departajarea se va face prin reofertare cu plic inchis. In cazul in care nr. candidati care indeplinesc criteriile de preselectie este mai mic decat nr. minim indicat in anunt, autoritatea contractanta are dreptul de a continua procedura de negegociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplinesc criteriile solicitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art.2562 alin.(1) lit.a) din OUG nr.34/2006 ? 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a oricarui act emis de autoritatea contractanta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Osorhei
Adresa postala: nr. 71, Localitatea: Osorhei, Cod postal: 417360, Romania, Tel. +40 259313213, Email: [email protected], Fax: +40 259313213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2013 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer