Licitatie Publica - Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in valoare de maxim 33.774.891 lei, in vederea finantarii proiectului ?Extinderea si Reabilitarea Infrastructurii de Apa si Apa Uzata in Judetul Alba?, in conformitate cu cerintele din Documentat
Anunt de participare (utilitati) numarul 144720/04.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CTTA SA ALBA
Adresa postala: Str.Vasile Goldis nr.3, Localitatea: Alba Iulia, jud. Alba, Cod postal: 510007, Romania, Punct(e) de contact: Corina Luculescu, Tel. +40 258834087, In atentia: Manager UIP: Eugen Ionita, Email: [email protected], Fax: +40 258834493, Adresa internet (URL): www.apaalba.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in valoare de maxim 33.774.891 lei, in vederea finantarii proiectului ?Extinderea si Reabilitarea Infrastructurii de Apa si Apa Uzata in Judetul Alba?, in conformitate cu cerintele din Documentatia descriptiva
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: SC APA CTTA SA Alba, str. Vasile Goldis nr. 3, Alba Iulia, jud. Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in valoare de maxim 33.774.891 lei, in vederea finantarii proiectului ?Extinderea si Reabilitarea Infrastructurii de Apa si Apa Uzata in Judetul Alba?, in conformitate cu cerintele din Documentatia descriptiva
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolvingin valoare de maxim 33.774.891 lei, in vederea finantarii proiectului ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Alba?, in conformitate cu cerintele din Documentatia descriptiva
Valoarea estimata fara TVA: 23, 972, 573.26RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
156 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 20.000 leiModul de constituire si exprimare a garantiei de participare: -in lei, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate) ori de o societate de asigurari(Formularul nr. 11), care se prezinta in original pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii anuntului de participare.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile, egala cu perioada de valabilitatea a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere.Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile OUG nr.34/2006: ?Art. 2781. - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: c) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;? Cuantumul garantiei de buna executie este de 0, 1 % din pretul contractului fara TVA, si se va constitui pentru perioada de tragere de 24 luni;Modul de constituire a garantiei de buna executie: - se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, inainte de intrarea in vigoare a contractului de servicii de acordare de credite, in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data cand ofertantul va lua cunostinta despre faptul ca contractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale privind garantarea imprumutului de catre autoritatile administratiei publice locale.-perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 14 zile mai mare decat perioada de tragere;Garantia de buna executie se va restitui in cel mult 14 zile de la expirarea perioadei de tragere a creditului, daca achizitorul nu va ridica pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte fonduri (Bugetul S.C. Apa CTTA S.A. Alba)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1:
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, semnata de reprezentantul legal, intocmita in baza art.180 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12A. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.
Cerinta nr. 2:
Declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul legal, privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 dinOUGnr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12B. Incadrarea in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.
Cerinta nr. 3:
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cuFormularul 12C. Se va completa de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant. Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Consiliul de Administratie: Presedinte Opruta Elena , Membru Lazar Viorel, Membru Iancau Liviu, Membru Lupea Gabriel, Membru Onac Sebastian Constantin, Membru Popa Eugen, Membru Negrea Oprean Sergiu Ion.Director General-Lazar Viorel, Director General adjunct-Dreghiciu Ioan, Director Tehnic-Hategan Gheorghe, Director Economic-Crisan Lucica, Director comercial-Bardan Stefan.Manager UIP-Ionita Eugen, Luculescu Corina Florenta, Miron Ana Maria, Maris Cristina Elena, Ciutrila Cristian Ioan, Monea Maria Elena, Moldovan Camelia, Vieru Noela Cristina.
Experti cooptati: Miron Valentin Adrian, Triscariu Ana-Maria, Meghes Radu Bogdan.
Cerinta nr. 4:
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul 12H.
Cerinta nr. 5:
Prezentare certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Din certificatele prezentate trebuie sa rezultefaptul caofertantul nu figureaza cu restante scadente catre bugetul local sau bugetul general consolidat al statului, neachitate.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Nota: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. In cazul unei asocieri, toate documentele vor fi depuse de catre fiecare asociat. Cerinta nr. 1:
-Persoane juridice /fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial (original, copii legalizate, copie lizibila conform cu originalul, iar informatiile din acest document sa fie reale/ actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor), emis in baza Legii nr.26/1990.Prezentarea certificatului, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN al operatorului economic.
Cerinta nr. 2:
-Persoane juridice /fizice romane:
Autorizatie de functionare de la BNR, in conformitate cu prevederile OUG nr. 99 din 6.12.2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului (copie conforma cu originalul).
Cerinta nr. 3:
-Persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident (daca este cazul, in original sau copii conforme cu originalul).Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Cerinta nr. 4:
-Persoane juridice /fizice straine:
Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs; documentul se va prezenta in original sau copie lizibila conforma cu originalul).Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Cerinta nr. 5:
-Persoane juridice /fizice straine:
Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism competent din tara in care candidatul este rezident (documentul se va prezenta in originalsau copie conforma cu originalul).Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, toate documentele vor fi depuse de catre fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Prezentare Formular B1 - Declaratie pe propria raspundere privind informatiile generale.Media cifrei de afaceri globale anuale, calculata pentru anii financiari 2010, 2011 si 2012, sa fie in cuantum de minim 24.000.000 lei.
Pentru calculul echivalentei leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare Formular B1 - Declaratie pe propria raspundere privind informatiile generale.In cazul unei asocieri, documentul va fi depus de catre fiecare asociat.
Media cifrei de afaceri globale anuale se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidat in anii financiari precizati.
Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri globala medie anuala sa fie de minim 24.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara
Declaratie pe propria raspundere privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani , completata in conformitate cu Formular 12E.Candidatul va prezenta declaratia si o lista a principalelor servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin Documentatia descriptiva, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare declaratie conform Formular 12E.
Candidatul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii de acordare de credite prestate de la infiintare.
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, completata in conformitate cu Formular 12G (daca este cazul).
Modalitatea de indeplinire
Prezentare declaratie conform Formular 12G (daca este cazul).
Ofertantii sunt obligati sa precizeze:
-partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;
Acordul de subcontractare (daca este cazul) devine anexa la contractul de achizitie publica cf. art. 96 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modelul acordului de subcontractare este cf. Formular B2.Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Cerinta nr. 3
Informatii privind asociatii (dupa caz)Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea (Formular B3).
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art. 44 din O.U.G.nr. 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - se va completa de ofertant Formular B3.
Se solicita nominalizarea liderului de asociatie;
Se solicita pastrarea asocierii pe toata durata executiei contractului de achizitie publica;
Se solicita acceptul ca decontarile se vor face pe liderul de asociatie.Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Nr. 4197 /03.06.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2013 12:00
Locul: SC APA CTTA SA Alba, str. Vasile Goldis, nr. 3, Alba Iulia, jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai candidatilor care au depus candidaturi, observatori UCVAP (dupa caz).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.SC APA CTTA SA Alba isi rezerva dreptul de a opta pentru rambursarea anticipata, integrala sau partiala a creditului fara perceperea nici unui cost suplimentar sau comision de rambursare anticipata.2.Contractul se va incheia numai dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de autorizare a imprumuturilor locale privind garantarea imprumutului de catre autoritatile administratiei publice locale.3.Numarul minim de operatori economici preconizat 3. In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de preselectie este mai mic decat numarul minim indicat, autoritatea contractanta are dreptul de a continua procedura de negociere numai cu acel/ acei candidat/ candidati care indeplineste/ indeplinesc criteriile solicitate. Toti candidatii care indeplinesc cerintele minime de calificare vor fi preselectati si vor fi invitati sa participe la etapa de negociere a procedurii.4.Costul total al finantarii se va calcula prin metoda Ratei interne de rentabilitate (RIR). Pentru calcularea RIR se vor lua in calcul toate fluxurile de numerar asociate cu finantarea si se va considera rata interbancara ca fiind constanta pe toata durata imprumutului bancar, egala cu valoarea ROBOR3M comunicata pentru data publicarii in SEAP a anuntului de participare. Ipotezele in care va fi facuta evaluarea RIR vor fi asumate unitar si egal pentru toate ofertele, conform cu prevederile documentatiei de atribuire si cu caracteristicile ofertelor depuse de catre bancile participante. Ipotezele sunt prezentate detaliat in Documentatia descriptiva.5.Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: In situatia in care se constata ca ofertele finale clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, cf. Art. 256^2, alin (1), lit. a).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Apa CTTA S.A. Alba? Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Vasile Goldis nr. 3, Localitatea: Municipiul Alba Iulia, Judetul Alba, Cod postal: 510007, Romania, Tel. +40 258834087, Email: [email protected], Fax: +40 258834493, Adresa internet (URL): http: //www.apaalba.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2013 09:52